![]() |
2.10-2.85 och 1.67-2.12 med all inklusive hos Unibet.
Jämnare odds än önskvärt. :cry: |
Fuderade på Norge +2. Ett icke lagt spel kan även det vara ett vunnet spel. :lol:
|
Kanada FT @ 2.20. Hm, tycker det var sådan enorm klasskillnad lagen emellan. Det såg ut som när Sverige spelar mot typ Frankrike. Kan inte se hur Sverige skulle kunna slå Kanada.
|
Citat:
|
Nytt odds på att Sverige ryker i kvarten är 1.30! :popcorn: :popcorn:
Samt högst i världen på Sverige vilket gör dom där tidigare 2.45 än mer obegripliga då allt talade för just Canada i morgon. :hurt: Man får lite old time-vibbar. Fast då inträffade liknande scenarier flera gånger i veckan och inte drog dom ur sladden efter ett par lax heller. http://oddssattarna.blogspot.se/ |
Citat:
Herregud! Vad var detta för lallare i tråden du hänvisade till - de verkade ju helt korkade... :idiot: |
Med andra ord, vi hade ett riktigt bra värde när 2.45 höggs. För de som vill finns ju ett ofantligt värde att "gröna ut", själv står jag kvar på redan lagd sida, hur Sverige ska matcha detta Canada har jag svårt att se...
|
Vad tror ni om Schweiz idag? 3.60 finns dom till på William Hill. Ganska högt med tanke på hur dom spelat i gruppen?
|
Citat:
Letar man skräll tycker jag Usa är intressant mot stjärnspäckade Ryssland. Är det ngt lag som vet hur man bäst plockar bort Rysslands stjärnor är det Usa & Canada, detta kommer bli en jämn match & 5 ggr på Usa är på tok för högt |
svs har höjt tjeckien från 1.80 till 1.95...varför?
|
Citat:
|
Uhh va Gôtt, Carter sätter 5-2 till USA ett SHG :D
|
Haha vad är det som händer?! :claps:
|
Varför spelar man kvartsfinaler vid lunch och eftermiddag på en Torsdag? Känns ju inte helt optimalt ur publiksynpunkt. :)
|
Citat:
|