![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Jag tog avsiktligt i så mycket det gick. :)
Allt värde är just på den matchen. 1.22 är ett tvångsodds som man aldrig skulle lira utan sällskap. Men då det finns minst 5.50 på baksidan bör det inta vara någon risk för negativt värde. Man kan ju räkna på 1.80 X 1.25 = 2.25 om det känns bättre. Det blir man dessvärre tvungen till då jag lämnade kvar 2.30 efter mig. Inget jag skulle tagit själv men kan säkert funka för den som är skickligare än mig på förvaltning. |
Citat:
|
Citat:
|
1.85 nu.
Stort tack för tipset hann iaf 2.30 |
3-2 efter 2 perioder mellan danmark- lettland.
Kollar på matchen och värt att säga är att danske keepern fått 10 skott på sig, varav 2 har trillat in. Danmark styr och ställer i matchen, 25-10 i skott, och eftersom de leder med uddamålet så lirar jag att danmark sätter nästa puck till 2.05 (på bet365). 1) Danmark är bättre. 2) Chans att lettland tar ut målis vilket ökar chansen för att danskarna sätter 6e ifall resultatet 3-2 håller sig till slutet. 3) man kan alltid lita på de röda grannarna. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
vitryssarna spelade så jäkla dåligt att de inte heller kunde ta ut målvakten. |
Canada har redan börjat ladda för matchen mot Sverige. 0-2 efter första perioden. Perfekt. :D
|
Citat:
|
Citat:
fyyyyyy skäms på er :D |
Ja nu räcker det med en pinne för Schweiz i morgon. :popcorn:
|
1.63 på USA idag. Har dålig koll på hur bra Slovakien är i år men USA som kan ta över förstaplatsen i gruppen, ska inte bara dom vinna idag? Slovakien har förlorat mot Österrike, Lettland, Finlad och Ryssland. Vunnit mot Tyskland och Frankrike. Några invändningar?
|