|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-05-04, 04:07 | #16 | |
Citat:
Det blir lätt fel när jag sitter på jobbet och lägger in mina spel via min HTC Ha De Gôtt
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt! Det måste erövras och vårdas varje dag! Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
2013-05-04, 04:08 | #17 |
2013-05-04, 04:11 | #18 |
Chicago-Minnesota ingen dålig match det heller
Kan bara älska NHL-slutspelet
2013-05-04, 04:17 | #19 |
OK, jag jobbar så jag såg inte matchen men enligt Nhl.com gjorde Islanders 2-1 när Moulson nätade. Hur som helst så var det svagt av Penguins att tappa matchen.
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt! Det måste erövras och vårdas varje dag! Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2013-05-04, 22:08 | #20 |
5/5 01:30 Detroit Red Wings vs Anaheim Ducks, Wings -0,5 2,37@Pinnaclesports
Detroit vann senast borta i förlängningen och jag tycker de bör ha en fin chans att ta ledningen med 2-1. Visserligen vann Ducks säsongens enda mötet i Joe Louis Arena men i natt tar Zetterberg och company tag i taktpinnen och vinner en tät och tuff kamp. Tips: 3-2 5/5 04:00 Los Angeles Kings vs St. Louis Blues, Kings -0,5 2,20@Pinnaclesports Känns som att Kings är tvungna att vinna inatt för att reducera till 1-2 i matchserien. Los Angeles har lirat bra hemma under säsongen och vill man ge sig själv chansen att gå vidare till nästa runda är en vinst ett måste. St. Louis har är på inget sätt ett dåligt lag men jag tror de får det riktigt tufft i natt. Hemmaplans fördelen tror jag fäller avgörandet här och Kings vinner en målsnål match. Tips: 2-1 Sätter som vanligt 3u per spel Lycka Till!
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt! Det måste erövras och vårdas varje dag! Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+3) |
|
2013-05-04, 22:22 | #21 |
Tror också på Kings ikväll. Har spelat 4/5 units på ML till 1.72.
Satte även 2/5 units på Under 4,5 mål i samma match till 2.15 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NiLu (+3) |
|
2013-05-04, 23:12 | #22 |
Håller med dig NiLu om Detroit.
Jag hade Detroit rak senast och då tappade man 1-4 till 4-4. Vann ju sen i förlängning. Tror på dom igen och hemma i Joe Luis Arena är man erkänt starka. Detroit 2,37@Pinnaclesports Insats: 4-Units
2013-05-05, 16:34 | #23 |
5/5 21:00 Minnesota Wild vs Chicago Blackhawks, Wild -0,5 3,50@Pinnaclesports
Känns som att det är vinna eller försvinna läge för Minnesota i kväll. Chicago leder med 2-0 i matcher och som jag ser det är Wild piskade att vinna. Nu lirar Wild hemma och.det blr ge dem den extra energin de behöver för att vinna i kväll. Jag tror Minnesota tar chansen och vinner under ordinarie tid. Tips: 3-2 6/5 04:00 San Jose Sharks vs Vancouver Canucks, Canucks 3,10@Marathonbet Sharks har vunnit två målsnåla matcher borta och leder med 2-0 i matcher. Vancouver är i ett vinna försvinna läge och måste vinna i kväll annars tar slutspelet slut snabbt. Senast förlorade Canucks i "sudden" och det var ett litet steg i rätt riktning. Jag tror att spelarna Vancouver inser allvaret och käkar puck i kväll för att vinna till varje pris. Tips: 1-3 Lycka Till!
|
2013-05-05, 19:10 | #24 |
Helt fel ute här och Detroit nollade hemma första gången sen 2007.
2013-05-05, 20:10 | #25 |
Jag såg Chicago-Minnesota senast. Är imponerad av Chicagos offensiv. Nu har Minnesota hemmaplan och räkna med ett mer offensivt spel. Chicago fin stats borta mot Minnesota. Tror på en underhållande match med en del mål.
Minnesota Wild vs Chicago Blackhawks: Över 5.5 mål (2.55) hos NB Insats: 3-Units Tv-match på 10:an börjar 20.30 och svenska kommentatorer
2013-05-05, 20:21 | #26 |
Då var vi två som var ute och cyklade
|
2013-05-05, 23:34 | #27 |
6/5 01:00 Ottawa Senators vs Montreal Canadiens, Canadiens -0,5 2,78@Pinnaclesports
Ottawa vann första mötet och Montreal vann senast, står således 1-1 i matcher. Canadiens var riktigt bra på bortais under säsongen och jag tror de har en mkt bra chans att vinna i natt och ta ledningen med 2-1 i matcher. Kort motivering pga tidsbrist, men jag tycker att oddset är riktigt bra på ett Montreal som lirat bra borta. Tips: 1-3 Lycka Till!
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt! Det måste erövras och vårdas varje dag! Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av NiLu den 2013-05-05 klockan 23:43. |
|
2013-05-05, 23:58 | #28 | |
Citat:
Inga mål i andra perioden förstörde detta.
2013-05-06, 20:15 | #29 |
Torontos första slutspels match hemma på nio år.
Det kommer koka i Air Canada Centre ikväll. Lyfter sig Rangers ikv i Madison Square Garden? Härliga matcher!
2013-05-06, 21:06 | #30 |
Ont om tid idag men jag lirar på samtliga hemmalag.
Toronto -0,5 2,83@Pinnaclesports NY Rangers -0,5 2,20@Pinnaclesports Detroit -0,5 2,45@Pinnaclesports LA Kings -0,5 2,33@Pinnaclesports Sätter 3u per match. Hoppas på bättre resultat i natt Lycka Till!
|
|