Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-06-07, 09:05   #181

patrik_gs avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 4616

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tråkigt inatt tog Kings fina hemmasvit slut efter 16-raka vinster utan förlust på hemmaplan. Hade ledningen två gånger i matchen men förlorade tillslut med 2-3.

Men den vinsten stängde nog Chicago denna serie.
Gammal 2013-06-08, 01:10   #182

patrik_gs avatar

Standard

Rask var helt sjukt bra senast och Pittsburgh borde vunnit. Får en ny chans av mig till (2.00) ML.

Kom igen Pingviner vinn en match nu!

TV 10 visar matchen 02:00
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 01:20   #183
Zzz

Zzzs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 1740

ALLT OCH INGET! AVSLUTAD
Stats: 116 - 140 - 1
ROI: 111.82%
Vinstprocent: 45.31%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Rask var helt sjukt bra senast och Pittsburgh borde vunnit. Får en ny chans av mig till (2.00) ML.

Kom igen Pingviner vinn en match nu!

TV 10 visar matchen 02:00

Håller med dig!
Pittsburgh var riktigt bra senast och hade lika gärna kunnat vinna där. Tror inte dom åker ut med 4-0 i matcher, så överlägsna är inte Boston. 3-2 Pittsburgh!
Zzz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 16:12   #184
i hate bunnies

booreds avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1188

mackapär ver.0.8.1
Stats: 2879 - 3456 - 618
ROI: 100.19%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Chicago Blackhawks-Los Angeles Kings 47 26 28 ge:4.61 (60min)
inga spel
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
|
|

"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."
boored är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 22:16   #185

NiLus avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1250

NBA
Stats: 170 - 177 - 6
ROI: 99.41%
Vinstprocent: 48.99%

Standard

02:00 Chicago Blackhawks vs Los Angeles Kings
Femte mötet och tredje matchen i United Center och Hawks har fina 3-1-0 på de fyra senaste hemma, Kings däremot är riktigt dåliga borta och har 0-0-4 vilket är uselt. Chicago leder med 3-1 i matcher och kan stänga matchserien i natt om de vinner, vilket mycket talar för.
Kings kommer inte att lägga sig ner och "dö" i natt och de har fortfarande chansen att hålla liv i serien även om inte mycket talar för det. Det som räknas högt i dessa viktiga matcher är rutin, kyla och effektivitet. Därför lägger jag följande spel:

Marian Hossa, Målskytt 3,00@Betsafe

Lägger även ett på Hawks bäste målskytt i slutspelet:
Patrick Sharp, Målskytt 3,00@Betsafe

Lycka Till Med Era Spel

Ha De Gôtt

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
NiLu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-12, 11:19   #186
i hate bunnies

booreds avatar

mackapär ver.0.8.1

Standard

Chicago Blackhawks - Boston Bruins 43 26 31 | o/u4,5 50/50 (ge:4.75) 60min

★ Boston ml @ 2,42 (OT/SO) pinn (43% 2,32) EV 1,06
|
|
|

"…a soccer match is equivalent to two teams throwing a dice. The number 6 means goal and the number of attempts of both teams is fixed already at the beginning of the match, reflecting their respective fitness in that season."

Senast redigerad av boored den 2013-06-12 klockan 11:22.
Gammal 2013-06-12, 13:51   #187

patrik_gs avatar

Standard

Fan vad kul att inatt smäller det igång mellan två lag som blivit mästare dom senaste åren. Boston som spelar som ett lag och kör sin matchplan varje match. Mot ett Chicago med fler stjärnor i laget och ett härligt lag att se. Detta kan bli kul.

TV 10 visar varje match
Gammal 2013-06-12, 14:03   #188

Galeocerdo cuviers avatar

Sharp$: 7690
Standard

Tyvärr så suger alla svenska NHL-kommentatorer så bäst att titta på de amerikanska/kanadensiska sändningarna. Länge leve Viasat Hockey.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-12, 15:22   #189

patrik_gs avatar

Standard

Kan jag hålla med om. Men Holmgren är inte så illa heller i NHL sammanhang.
Gammal 2013-06-12, 20:31   #190

NiLus avatar

NBA

Standard

Chicago Blackhawks vs Boston Bruins
Chicago och Boston har aldrig tidigare, trots att de tillhör "the original six", möts i en Stanley Cup final. Det blev inga matcher mellan något av lagen i Eastern Conference och lagen i Western Conference under denna förkortade säsong. Det innebär att Hawks och Bruins senaste möte var för 600 dagar sedan när Chicago förlorade med 2-3 hemma i United Center den 15/10 2011. Hawks vann hela grundserien och har därmed fördel av hemmaplan i sjunde avgörande matchen genom hela slutspelet. Bruins slutade fyra i Eastern Conference och fick jobba hårt i första rundan mot Toronto men efter det har de ångat på.
Detta är första gången sedan 1979 som två lag från Original Six möts i en Stanley Cup final.
Både Chicago och Boston gjorde ett mycket bra jobb i förra rundan. Hawks bröt Kings svit hemma när de vann med 3-2 och la grunden till segern i matchserien (4-1 i matcher). Bruins gjorde en "sweep" mot stjärnspäckade Pittsburgh och vann matchserien med 4-0 i matcher.
Jag tror att Bruins urstarka defensiv fäller avgörandet i denna finalen även om det kommer att bli en mycket tuff matchserie.

Jag sätter 1u på:
Chicago vs Boston, Bruins 4-2 i matcher 6,41@Pinnaclesports

Jag sätter 3u på:
Chicago vs Boston, Bruins vinner finalen 2,31@Pinnaclesports

Lycka Till Med Era Spel

Ha De Gôtt

Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt
Gammal 2013-06-17, 14:49   #191

patrik_gs avatar

Standard

Hur går tugget inför match 3 inatt i TD Garden?

Både matcherna i Chicago gick till förlängning.

Jag tycker oddset på hemmaseger känns lite väl högt.

Men är ju mycket svårtippat. Kan mycket väl bli förlängning inatt med.
Gammal 2013-06-19, 12:17   #192
i hate bunnies

booreds avatar

mackapär ver.0.8.1

Standard

Boston Bruins-Chicago Blackhawks 43 26 30 | o/u4,5 48 52 (4.64) RT
|
|
|

Gammal 2013-06-19, 15:39   #193

patrik_gs avatar

Standard

Jag såg 2 av 3 perioder i senaste matchen i Boston.

Där Boston vann rättvist av dom två perioder jag såg, innan jag somnade. Chicago får inte igång sitt PP-spel medans Boston satt sina lägen i PP. Boston är tunga att möta.

Hossa klev på uppvärmningen senast.

Spelar han ikväll?

Nytt försök att se hela matchen inatt,

Hoppas på Chicago då jag vill ha fler matcher. Men fördel Boston.
Gammal 2013-06-19, 17:57   #194

Reg.datum: jun 2013
Sharp$: 9
Standard

Tror Chicago tar en till, frågan är om det blir nästa, eller nästnästa. men BOS 4-2 i matcher. Tror ni Chi knycker denna i TD eller mosar BOS dom precis som med PIT?

Patrik:

Bryan Bickell - Jonathan Toews - Patrick Kane

Patrick Sharp - Michal Handzus - Marian Hossa

Brandon Saad - Andrew Shaw - Viktor Stalberg

Marcus Kruger - Dave Bolland - Michael Frolik

Duncan Keith - Brent Seabrook

Niklas Hjalmarsson - Johnny Oduya

Nick Leddy - Michal Rozsival

Corey Crawford

Ray Emery

Senast redigerad av xcelxcel123 den 2013-06-19 klockan 20:34.
xcelxcel123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-22, 23:48   #195

NiLus avatar

NBA

Wink

02:00 Chicago Blackhawks vs Boston Bruins
Det står 2-2 i matcher efter att Hawks vann senast med 6-5 borta i TD Garden när Brent Seabrook satte avgörande målet i "sudden". Det var en ovanligt målrik tillställning i denna målsnåla matchserie. Jag tror att Bruins kommer att spela så tight defensivt som bara de kan och det kommer att kräva ett otroligt mått av tålamod av Chicago för att de inte ska förivra sig.
Boston spelar enkelt och prioriterar defensiven och de har gjort så hela säsongen vilket gör att de känner sig trygga i det spelsättet. Blackhawks har en fantastisk offensiv men det är svårt för dem att komma till när Bruins spelar tight, enkelt och diciplinerat.
Hemma i "Madhouse at Madison" förväntar sig hemmafansen att Hawks ska föra spelet och pumpa på i offensiven, vilket de har material till, men jag tror att en för optimistisk offensiv kan straffa sig. Som jag ser det ligger den största pressen på spelarna i Hawks och Boston kan gå ut och spela defensiv "gris hockey" och bara vänta på kontringslägen. Jag tror att Boston Bruins snor ytterligare en match i United Center och vinner i natt.
Jag lirar 3u/spel på följande:

Chicago vs Boston, Bruins 3,30@Marathonbet
Chicago vs Boston, Bruins Ö2,5 mål 2,47@Pinnaclesports

Tips: 2-3

Lycka Till Med Era Spel

Ha De Gôtt

Svara

td