|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-04-28, 18:10 | #16 |
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Ge dig LuckyNrSeven - det finns ingen som har nästan 80 i träffprocent till de oddsen du lägger... Du torde vara ganska unik i spelvärlden med dessa siffror - om de vore sanna...!
2013-04-28, 18:26 | #17 | |
Citat:
Jag för statistik över mitt spelande och mitt sätt att resonera kring spel, även de jag inte lägger i praktiken. Varför? Bortsett från det fula, dumma, löjliga och lite smått patetiska så kanske jag inte har råd med stora misstag och strävar därför att gå in på djupet. Slutligen, är verkligen tillit på ett internetforum där jag till 90% håller mig för mig själv, något eftersträvansvärt? |
||
2013-04-28, 18:32 | #18 | |
Citat:
Kika du in på mina två sheets & se hur få lir jag lägger per dag samt vilka struntsummor jag spelar för...lirandet är en hobby som jag håller på med & det finns inga fantasidrömmar ifrån min sida om att bli ekonomiskt oberoende tack vare liret!!! https://www.sharps.se/spreadsheet/24046 https://www.sharps.se/spreadsheet/24045 PS. när jag var ny på detta forumet för några år sedan så fick jag rådet av Robin D, KP mfl (minns ej vem?!) att ta hjälp av alla spreadsheets samt rekare som fanns tillgängliga på sajten då Sharps motto är just att vi spelare hjälper varandra... Intressant att du anser att man har spelproblem om man tittar & följer ett lir i ett synligt spreadsheet...du vet väl om att du är inne på en spel & tipssajt, eller??? Senast redigerad av Migge den 2013-04-28 klockan 18:33. |
||
2013-04-28, 18:32 | #19 | |
Citat:
Det är 118 spel vi snackar. Hade en dessutom en grym period i början av månaden. Sen dess har det jämnat ut sig. Mitt tidigare spreadsheet låg på ungefär 60-65%. Det är väl också en omöjlighet för någon som kör över bloggare och andra nissar med vattenskallar som exempelvis NHL-gambler? |
||
2013-04-28, 18:36 | #20 | |
Citat:
|
||
2013-04-28, 18:38 | #21 | |
Citat:
Och ja tillit är eftersträvansvärt. Hade någon litat på mig tillräckligt mkt för att kunna rygga mina spel helt blint så hade jag varit stolt över det. Hade jag varit Lazlo, mackyy, Vlad, eddieh eller någon annan som är en dokumenterad vinnare över längre period så hade jag inte skämts för att folk litar på mig. Kan du förklara varför tillit inte skulle vara eftersträvansvärt på sharps? |
||
2013-04-28, 18:49 | #22 | |
Citat:
Vissa väljer att läsa Aftonbladet, Expressen, Vi Tippa, V75 Guiden, Ronden mfl tidningar för att hitta några bra ideer...jag har valt Sveriges bästa spelsajt sharps.se när jag ej har några bra lir på egen hand... Däremot INTE sagt att jag ryggar vad som helst om jag INTE tror på det aktuella liret... |
||
2013-04-28, 19:11 | #23 | |
Citat:
Orkar ärligt inte fortsätta överrösta ett helt forum. Lämnar det här öppet för alla att tro vad dem vill. Spelar ingen roll egentligen. De som inte känner sig nöjda får se bild på mitt uttag denna månad - 1k insättning - 20k uttag, med kvarstående 8-9k på kontot. Den siffran säger det mesta i mina ögon. Lämnar forumet och fixar bokföringen på annat sätt i fortsättningen. Tack för mig |
||
2013-04-29, 00:21 | #25 |
Lira på NHL är mkt svett och tårar, iallafall för mig.
Men att radera i ett offentligt sheet är ju bara dumt eftersom det upptäcks ganska omgående. Min åsikt är glasklar och det är att lagt spel ligger. Nu väntar jag på Stanley Cup som startar den 30/4. Ha De Gôtt
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt! Det måste erövras och vårdas varje dag! Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Senast redigerad av NiLu den 2013-04-29 klockan 00:22. Anledning: Fixat stavfel |
|
2013-04-29, 10:17 | #26 |
Jag kan förstå om Luckynrseven startat en speldagbok eller något och fuskat med sitt sheet, men vad fan angår det er hur han bokför sina spel i sitt eget sheet?
|
|
2013-04-29, 16:13 | #27 |
|
|
2013-04-29, 16:59 | #28 | |
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Citat:
När du så tydligt inte fattar, varför ens yttra sig?! När han har sitt spreadsheet publikt så hamnar han i olika listor här på sharps. Där med är det öppet för folk att följa under "falska" förespeglingar - i detta fall en för hög och förfalskad träffprocent och ROI. De flesta har källkritik som främsta ledordet och ryggar inte blint - tyvärr gäller det inte alla och då sharps vill vara ett seriöst bettingfora så går ju detta inte för sig, kan ju inte ha kameleonter bland sig... Om han nu enbart gör detta för sin egen del och använder sheetet som ett kladdblad, då kan han lika gärna "bocka ur" rutan som gör så att sheetet visas publikt på sharps. Men, det är ju tydligt att han velat stoltsera med "falska" siffror och resultat...
NiLu (+5), henke111 (+1), kusagwa (+5), messijah (+10) Senast redigerad av Pilkast den 2013-04-29 klockan 17:05. |
|
2013-04-29, 17:07 | #29 | |
Citat:
När man sedan upptäckter att förlustspelen raderas blir iaf jag skeptisk. Det är otrolig enkelt att beskriva målet man har med sitt sheet. Vet inte varför man har ett "kladd"-sheet offentligt?? Ha De Gôtt
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt! Det måste erövras och vårdas varje dag! Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
|