|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-04-27, 14:52 | #1 |
NHL 28/4
13 matcher ikväll:
New Jersey - NY Rangers Montreal - Toronto Philadelphia - Ottawa Boston - Washington Florida - Tampa Bay Nashville - Columbus Detroit - Dallas Carolina - Pittsburgh Minnesota - Colorado Chicago - St. Louis Vancouver - Edmonton Phoenix - Anaheim San Jose - Los Angeles Tipset från min sida är att verkligen se över matchernas likvisst lagens situation. Flertalet spelar inte för något nu och då bör man överväga att välja underdogsen. Vidare väljer många lag som är färdiga för playoff att vila sina spelare. Det jag hittills kommit över är: - Chicago som vilar 8 spelare. - Canucks verkar inte vila några alls. - Devils kanske vilar Brodeur i målet, dock inget bekräftat ännu. - Ducks lär inte vila några. "Dallas can still have an effect on who gets in and who stays out with this game against the Red Wings, but it only matters if the Stars beat the Red Wings in regulation." "We need to grind out this last game and play as well as we can," goalie Kari Lehtonen said. "That's it." Fyll gärna på med info inför kvällen. Återkommer med tips om vad jag lirar på. Senast redigerad av LuckyNrSeven den 2013-04-27 klockan 15:12. |
|
2013-04-27, 22:40 | #2 |
Min känsla är att det kan gå hur som helst i natt. Jag avstår att spela i natt och satsar på att sätta några lir i Stanley Cup istället.
Lycka Till Med Era Lir Ha De Gôtt
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt! Det måste erövras och vårdas varje dag! Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2013-04-28, 14:16 | #3 |
va hende med dina 3 losses Luckynrseven? va är grejen med at du tar bort massa som du forlorar på
du hadde ducks,vanc og sharks överst for nåra timmar sen (alla losade i natt) Senast redigerad av bonechew den 2013-04-28 klockan 14:17. |
|
2013-04-28, 14:21 | #4 | |
Citat:
EDIT: lagt till länk på ett aktuellt problem med SYNLIGA spreadsheets = https://www.sharps.se/forums/spreadsh...av-lagda-spel/ Senast redigerad av Migge den 2013-04-28 klockan 14:29. |
||
2013-04-28, 14:44 | #5 | |
Citat:
Igår valde jag att inte spela alls, lägger då oftast in de spel jag hade tänkt lira på för att enklare bokföra och se hur det hade slutat (vilket förs in i mina anteckningar). Nästkommande steg säger väl då sig självt: jag tar bort spelen, vinster såväl som förluster. |
||
2013-04-28, 14:50 | #6 |
men du oppdaterte jo med win på blue jackets osv i natt? heh..
fishy shit jag inte kommer följa längre |
|
2013-04-28, 15:32 | #7 | |
Citat:
Nu blir det bara missledande för oss övriga Sharpsare om du är en vinnande gambler eller ej??? |
||
2013-04-28, 16:36 | #8 | |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 825**Five in the sky, six mus Stats: 0 - 0 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Citat:
Usch och fy. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5) |
|
2013-04-28, 17:21 | #9 | |
Citat:
|
||
2013-04-28, 17:32 | #10 | |
Citat:
Trist att det ska behöva vara på detta viset...tanken är ju ändå att vi spelare ska hjälpa varandra att hitta guldkornen & ibland pga tidsbrist så behöver man hitta några lir hos andra...därav nödvändigheten att man kan lita på att synliga spreadsheets verkligen stämmer med statsen! |
||
2013-04-28, 17:46 | #11 | |
Citat:
|
||
2013-04-28, 17:51 | #12 |
Det är ingen idé att ens diskutera med dessa personer. Det märks ju ganska snabbt om någon fuskar med sitt sheet. Därför är det ju bättre att hålla koll på sheetet i några veckor innan man börjar rygga någon som t.ex. LuckyNrSeven.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+1) |
|
2013-04-28, 17:52 | #13 |
Behövs inget "imponerande" spreadsheet...duger gott med ett trovärdigt...
|
|
2013-04-28, 18:03 | #14 | |
Citat:
Jag lägger ner lika mycket tid varje gång jag lägger in ett spel. Spelen som inte är "riktiga" tas bort dagen efter när jag kollat igenom/rättat dem. Tiden som nyttjas till analyserna är alltså likadan oavsett. Detta innebär ju alltså att de som inte är tillräckligt övertygade om deras egna analyser faktiskt innehar en möjlighet att spana in hur jag lagt mina spel - likväl som de kan kolla hur bloggare analyserat - trots att dessa inte bettar på varje enskilda match. Vidare, om man nu känner att man "måste" lägga spel trots att tidbristen begränsar ens möjlighet att läsa på egen hand så finns nog ett tydligt behov av att spela. Eftersom du framlade detta som exempel så antar jag att du någon gång (kanske ofta?) nyttjar ditt exempel i praktiken. Tragiskt nog bör detta tolkas som spelberoende. |
||
2013-04-28, 18:08 | #15 | |
Citat:
Skiter fullständigt i hur andra ser mitt/mina sheet så länge det hålla sig på + sidan. De sheet som jag har som offentliga har spel som är lagda och oftast låsta med innan matchstart. Däremot så har jag mina experiment sheets, testsheets, sheet med pajasspel (typ sjunger Zlatan nationalsången) samt mitt viktigaste det vill säga mitt biblioteksheet privata då de flesta spel där är inlagda i efterhand. Att bytta ut/voida/ta bort spel som kraftigt påverkar ens ROI (vilket jag tror att du anklagades för att ha gjort i en NHL tråd) i positiv bemärkelse är bara fult, dumt, löjligt och lite smått patetiskt egentligen. Varför? Gynnar verkligen ingen. Du ljuger för dig själv, för de som eventuellt följer dig och skämmer ut dig inför de som du diskuterar med. Vill du ha ett sheet där du lägger spel preliminärt för att sedan ta bort dem håll det privat då. |
||
|