|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-04-25, 08:15 | #1 |
NHL 26/4
En fullmatad natt med NHL matcher.
Lägger upp dem tidigt så jag kan lägga mig och sova efter en ansträngande jobbnatt 01:00 Carolina Hurricanes - New York Rangers 01:00 Philadelphia Flyers - New York Islanders 01:00 Washington Capitals - Ottawa Senators 01:30 Boston Bruins - Tampa Bay Lightning 01:30 Detroit Red Wings - Nashville Predators 01:30 Florida Panthers - Toronto Maple Leafs 01:30 New Jersey Devils - Pittsburgh Penguins 02:00 St.Louis Blues - Calgary Flames 02:00 Winnipeg Jets - Montreal Canadiens 02:30 Dallas Stars - Columbus Blue Jackets 04:00 Vancouver Canucks - Anaheim Ducks Elva matcher att kika igenom. Bör gå att hitta ett par fina vinstgivande spel tycker jag. Som vanligt kom med kommentarer, idéer, funderingar och gärna några tips på vad ni lirar Ha De Gôtt
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt! Det måste erövras och vårdas varje dag! Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2013-04-25, 14:51 | #2 |
Har lirat Columbus ML till 2.10. Columbus har vilat sedan den 22:a och bör vara rejält spelsugna. Har vunnit 4 av de 5 senaste bortamatcherna och kommer gå stenhårt för vinst då dem endast ligger en poäng utanför slutspel med 2 matcher kvar. Målvakten Babrovski som varit lysande på sistone kommer förmodligen starta.
Dallas har visserligen vunnit sina 3 senaste hemmamatcher men tror luften gått ur dem eftersom dom har minimal chans till slutspel samt att dom har förlorat sina 3 senaste totalt. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NiLu (+1) |
|
2013-04-25, 16:43 | #3 |
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Vad tror du, NiLu? Vi fortsätter väl med Detroit -1.5 i natt?
2013-04-25, 17:33 | #4 | |
Citat:
Detroit -1,5@2,41 hos Pinnaclesports Columbus -1,5@4,39 hos Pinnaclesports Räknar iskallt med ett ENG i båda matcherna Ha De Gôtt
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt! Det måste erövras och vårdas varje dag! Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Pilkast (+3) |
||
2013-04-25, 19:27 | #5 |
Vad tror du Pilkast om Islanders chanser i kväll? Ö5,5 mål lär det väl bli ochTavares som målskytt kanske
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt! Det måste erövras och vårdas varje dag! Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2013-04-25, 19:29 | #6 |
Tycker 2.3 på Pittsburgh är intressant mot Devils. Inget av lagen har ju nåt att spela för och då går jag på klass.
|
|
2013-04-25, 19:30 | #7 | |
Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 604Rektävling 2014 Stats: 0 - 1 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Citat:
Funderar också på överspel då matchen inte gäller otroligt mycket och lär bli öppna spjäll i natt! Philadelphia har ju kapacitet och Islanders har många i laget som näter...
2013-04-25, 21:04 | #8 | |
Citat:
Lycka Till!
||
2013-04-25, 23:51 | #9 |
Wow vilken NHL-natt man har framför sig. Tio matcher och många av matcherna betyder MYCKET för lagen med. Svårt att välja vilken match man ska se. Caps-Ottawa vill man ju se då Erik Karlsson gör comeback. Men även Detroit som jag såg igår natt vill man se igen. Imponerade igår. Även Henkes Rangers som slåss för slutspel vill man se. Får se hur det blir. Har ju viaplay så kan se alla matcher
Blir Fyra singlar och en liten trippel. Carolina-Rangers: 2 (2.00) @ NB Rangers fick inte utdelningen senast mot Florida och Markström var verkligen bra i den matchen. Möter även ikväll ett lag som inte har något att spela för. Rangers har ju pressen på sig, men denna kväll tror jag utdelningen kommer bättre och kung Henke spikar igen. Spel på Rangers. Insats: 5-Units Philadelphia-Islanders: 1 (2.45) @ Svs Flyers kommer missa slutspel, men visat rätt okej form på slutet. Islanders ställer andramålvakten Poulin i målet. Så jag testar hemmaseger här. Insats: 3-Units Winnipeg-Montreal: 1 (2.60) @ BS Jets slåss om en slutspelplats ännu och har ett bra hemmastöd i sin hall. Montreal klara för slutspel och det har man lite märkt på deras reslutat på slutet. Motivations vinnare här! Insats: 5-Units Dallas-Columbus:2 (2.85) @ BS Rygg på denna av Bullen i tråden. Känns som ett bra spel värt att testas. Insats: 2-Units Trippeln (5.55) Boston-Tampa: 1 Carolina-Rangers: 2 Detroit-Nashville: 1 Insats: 1-Units Nu kör vi!