![]() |
NHL 23/4
Nattens matcher:
01:00 Buffalo Sabres - Winnipeg Jets 01:30 Detroit Red Wings - Phoenix Coyotes 01:30 Ottawa Senators - Pittsburgh Penguins 03:30 Edmonton Oilers - Anaheim Ducks 04:00 Vancouver Canucks - Chicago Blackhawks Min magkänsla säger: Buffalo vs Winnipeg, Sabres FT Detroit vs Phoenix, X Ottawa vs Pittsburgh, Penguins FT Edmonton vs Anaheim, U 4,5 FT Vancouver vs Chicago, X Vad tror/tycker ni? |
Svårt som fan att tippa slutrundorna! Men inte fan kan man hålla sig borta Hahah!
Ska kolla lite till, återkommer med mina spel senare |
Jets känns som en motivations vinnare
|
2.30 rak eller 1.80 ML på Jets?
Jets fem raka vinster mot ett Buffalo som inte kan ta sig till slutspel. |
Detroit-Phoenix -1.5. Detroit mer rutinerade i dessa situationer, även om de inte brukar vara i dem. Tror på fler matchvinnare avgör här. Z?
|
Anaheim - Tar sig till slutspel. Har dock svackat och behöver påvisa en formändring för att tända glöden inför slutspelet. Vann dessutom senast inatt med 3-1 mot Oilers.
"Säkraste" matchen inatt iaf. |
Jets ft 3mål
Phx ft 3mål Ducks rak Mina lir inför natten! Nu ska jag fira man utd's 20 PL titel! Lycka till inatt lads |
Detroit -1.5 satt ju lätt... Hade sedan skickligheten att lägga 355 SEK till 3.75 i odds på att Vancouver skulle leda efter första perioden, -0.5, då de fått ett powerplay (men Bet365 var inte vakna), som de gjorde mål på och höll perioden ut - jag är kung!!! Var väl efter 15 minuter, ungefär...
:moneybag::moneybag::moneybag: |
Tyvärr hade jag Anaheimmatchen över 5.5 - såg bra ut efter första perioden med två mål... Noll i andra och skiten är nära...
:lol: |
3-0, nu - kanske ett "miracle on ice" är på gång...?! :moneybag:
|
Har även Vancouver -2.5 till 2.70 live. Ser bra ut nu, men sånt flyt har jag säkerligen inte att sätta 3/4... Vi får se...!
:moneybag: |
Ok. :rolleyes:
|
Citat:
|
undrar på samma sak :)
|
Citat:
|