|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-04-18, 15:32 | #1 |
NHL 19/4
New York Rangers - Florida Panthers
Toronto Maple Leafs - New York Islanders Montreal Canadiens - Tampa Bay Lightning Ottawa Senators - Washington CapitalS Philadelphia Flyers - New Jersey Devils St. Louis Blues - Phoenix Coyotes Winnipeg - Carolina Hurricanes Dallas Stars - Vancouver Canucks Los Angeles Kings - Columbus Blue Jackets San Jose Sharks - Minnesota Wild Vad tror ni om kvällens drabbningar ? Kari lethonen är tilbaka i nätet mot vancover och har ett bra läge att nå slutspels plats, chicago sist var för mycket, men innan dess har stars spelat väldigt bra, blir tuff och svår match men tror stars fixar det tippar Matchodds där. Scott Clemmensen kommer stå i kassen istället för markström och rangers har massa motivation vilket florida saknar, Rangers vinst ordinarie tid, |
|
2013-04-18, 15:52 | #2 |
Ottawa Senators - Washington Capitals
Sens skador resulterade i ett svackande - som nu släppt och man har vunnit sina tre senast lirade. I nuläget verkar endast Spezza och Karlsson vara frånvarande. Lagen möttes tidigare i år vilket slutade med en 3-2 vinst för Sens. Det var dock långt före Capitals fann sin rätta form. Ett otroligt starkt Capitals (1 förlust senaste 14 matcherna) med en sylvass Ovechkin gör att matchen egentligen inte kan sluta annat än vinst för Caps. Det här ska inte vara en svårknäckt nöt - Caps räknas dessutom som underdogs på grund av någon utomjordisk anledning. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NiLu (+2) |
|
2013-04-18, 17:56 | #3 |
Capitals tror jag också på, och det är det spelet jag lagt än så länge.
Sen i övrigt tror på New York-lagen ikväll. Rangers bör utan problem ta ett Florida som ser fram emot semester. Toronto har uppvisat en stark form på senaste, men klappade ihop senast mot Capitals. Kan mycket väl tänka mig att sluttande formkurva för Toronto. Samtidigt som Islanders går fortsatt starkt. Sen funderar jag också på X mellan Vancouver och Dallas. Tycker även Montreal - Tampa Bay ser intressant ut om man vill live-spela. Det lär utan tvekan bli många mål. Och jag tycker matchen är svårtippad, även om visst värde kan ligga hos Tampa. Min plan är att kolla på matchen för att sen lägga ett livespel på laget i underläge om nåt av lagen tar ledningen med 2mål eller fler. Förutsatt att inte mer än halva matchen har passerat Ni får gärna dela med er av era tankar. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NiLu (+2) Senast redigerad av crimxon den 2013-04-18 klockan 18:00. |
|
2013-04-18, 19:00 | #4 |
Så med NHL ögon sett då så spelar man Florida och Sens. Dubblar med handikappet, lika bra det blir väl en 30 oddsare iaf
2013-04-18, 20:02 | #5 |
Ogiltigt spel-ID: 1539633 Detta spelet känns ganska självklart. Rangers har allt att spela för, och Florida inget. Rangers förlorade senast mot Flyers men tycker inte det gör så mycket då Flyers har bra form. Spelar Hcp och tycker dem ska lösa detta ganska enkelt på hemmais. Ogiltigt spel-ID: 1539630 Hur Caps kan vara underdogs i denna matchen vet jag inte, men jag tackar för det. Ottawa har 3 raka segrar men tycker inte det ska göra dem till favoriter mot ett Caps som för dagen spelar riktigt bra. Deras PP har funkat riktigt bra under den senaste tiden och man ligger just nu över 25%, vilket är riktigt bra! Tror det kan bli en ganska jämn match, men Caps som underdog måste spelas. Ogiltigt spel-ID: 1539631 Devils med 10 raka förluster i bagaget ska ta sig an ett Flyers som jagar slutspel. Flyers har imponerat dem senaste matcherna när man vunnit över Habs borta och Rangers hemma. Gillar hur dem spelat i dem matcherna och tror dem är på gång, inte omöjligt att dem kniper en slutspelsplats om dem fortsätter så här. Återkommer senare om det blir fler spel! |
|
2013-04-18, 20:26 | #6 | |
Citat:
|
||
2013-04-18, 21:55 | #7 |
Lägger ett spel till
Ogiltigt spel-ID: 1540855 Kort motivering: Jackets form är riktigt bra, 5 raka segrar. Starkt att slå Ducks borta igår. Tror att detta kan bli en tight match och bra odds på Jackets. |
|
2013-04-18, 23:27 | #8 |
Vad har ni för tankar om Stars & tampa matcherna?
|
|
2013-04-19, 14:40 | #9 |
|
|
2013-04-19, 16:41 | #10 |
|
|
|