|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-04-17, 13:13 | #1 |
NHL 18/4
NHL
01:00 Pittsburgh Penguins - Montreal Canadiens 01:30 Boston Bruins - Buffalo Sabres 03:30 Calgary Flames - Detroit Red Wings 04:00 Anaheim Ducks - Columbus Blue Jackets Ös på med kommentarer Ha De Gôtt
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt! Det måste erövras och vårdas varje dag! Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2013-04-17, 15:50 | #2 |
Red Wings har ett liknande spelvärde som Islanders hade igår.
Det är i motivationen som spelvärdet ligger. Flames är avsågade i botten medan varje match är en slutspelsmatch för Red Wings. Att målvaktsspelet varit en katastrof för Flames i år gör inte spelet sämre heller (Laget har släppt in flest mål i serien). Red Wings har knackat en del på slutet men övertygade senast borta mot Predators (0-3) där Howard stod för en väldigt stabil insats. Jag tror Red Wings följer upp bortasegern senast och jag har en känsla av det blir en klar seger. Mitt spel blir därför Red Wings -1,5 till 2.8 på Unibet Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NiLu (+2) |
|
2013-04-17, 20:26 | #3 |
01:30 Boston vs Buffalo, Sabres 4,50@Marathonbet
Bruins ligger hyfsat säkert på slutspelsplats men Buffalo har fyra poäng upp till slutspel. Senaste mötet i Boston slutade 3-7. Jag tror att den starkaste motivationen har Sabres samtidigt som formkurvorna pekar åt olika håll. Bruins har tre raka förluster och Sabres har tre raka segrar bakom sig. Buffalos defensiv har varit riktigt tight på slutet och jag är övertygad om att de har en bra chans att vinna i kväll. Tips: 1-3 Värdering 1-X-2: 45-30-45
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt! Det måste erövras och vårdas varje dag! Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2013-04-17, 22:24 | #4 |
Anton Khudobin
Probable @ 11:22am EDT 11:22am Khudobin was off ice about 30 seconds before Rask, and both had stopped taking shots, so can't ID #Bruins goalie for sure. (@MLoftus_Ledger) 11:18am Khudobin first goalie off at morning skate, as Rask stays on chatting with Jagr & taking in the scene, before going off shortly after (Note - Rask had already stopped taking shots) (@NHLBruins) Bra målvakt detta?
2013-04-17, 23:42 | #5 |
Rygg på Buffalo
2013-04-17, 23:45 | #6 | |
Citat:
|
||
2013-04-18, 06:33 | #7 |
NHL är ju ganska enkelt egentligen... Du tar all statistik och info, motivation och klass, skador m.m. å väger dem emot varandra, tar fram en vinnare och sedan spelar du på motsatta sidan...
2013-04-18, 12:01 | #8 | |
Citat:
Precis så. Är det en konsekvens av lockouten måntro? |
||
2013-04-18, 16:15 | #9 |
Tackar
Ja med de förutsättningarna så lirar jag till det oddset alla dar i veckan
|
2013-04-18, 18:53 | #10 |
Jag vet inte faktiskt, känns som att det är JÄÄVLIGT mkt svårare med NHL än typ fotboll..