|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2013-04-07, 06:21 | #1 |
NHL 7/4-8/4
18:30 Detroit Red Wings - St.Louis Blues
22:00 San Jose Sharks - Dallas Stars --------------------------------- 00:00 Columbus Blue Jackets - Minnesota Wild 00:00 Florida Panthers - Ottawa Senators 01:00 Chicago Blackhawks - Nashville Predators 01:00 Washington Capitals - Tampa Bay Lightning 01:30 Buffalo Sabres - New Jersey Devils 03:00 Anaheim Ducks - Los Angeles Kings
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt! Det måste erövras och vårdas varje dag! Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
2013-04-07, 14:53 | #2 |
Sens [email protected] måste testas känner jag, visst Cats spelar relativt ofta X men dom är b2b och mot en sens där Craig Anderson troligtvis står och Sens är ett lag som bör vinna mot ett Cats vid fulltid. Sens har även två raka segrar denna säsong vid fulltid mot Cats.
|
|
2013-04-07, 16:16 | #3 | |
Citat:
Kärlek, frihet och demokrati är inte ärftligt! Det måste erövras och vårdas varje dag! Det är bättre att vara en optimist som har fel ibland, än att vara en pessimist som alltid har rätt To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
||
2013-04-07, 21:09 | #4 |
Jag tror på över 5.5mål mellan Lightnngs och Capitals.
Har gått stadigt minus under de senaste 10dagarna och började förlora tilltro till mina spel. Och igårkväll satt jag och tänkte spela på Rangers, Washington, Phoenix och Vancouver. Men då jag inte kände nåt förtroende i mig själv valde jag att avsluta för kvällen och döva mina sinnen på stadens kroggator istället. Och imorse vaknar jag, bakis och jävlig och ser självklart att det hade blivit en välbehövlig plusnatt om jag följt min gameplan. Betting är ingen barnlek |
|
2013-04-07, 21:59 | #5 | |
Citat:
Det kanske var en välbehövlig fylla Ny natt och nya tag. Vet precis hur det är, har själv gått riktigt dåligt på slutet Men det brukar vända som tur är och jag siktar på plus i slutet av säsongen. Ha De Gôtt
||
2013-04-07, 22:52 | #6 |
Jag lirar följande i natt:
Columbus vs Minnesota, X 4,00@Marathonbet Värdering 1-X-2: 40-32-28 Buffalo vs New Jersey, X 4,00@Marathonbet Värdering 1-X-2: 32-34-34 Buffalo vs New Jersey, 1:a Perioden X 2,65@Marathonbet Värdering: 1-X-2: 34-49-17 för 1:a Perioden alltså. Ha De Gôtt
|
2013-04-08, 03:46 | #7 |
Den satt hur säkert som helst
Ovechkin sätter 4-2 pucken i tom kasse 59:55
|
|