![]() |
NHL Form ändring
Hej. Jag tänkte mig att det kan vara användbart , att posta information som beskriver möjliga formändringar i visa NHL lag . Det är klart alla kan komma med forslag och alla är välkomna att posta här.
30.03.2013 Columbus och Phoenix kommer att ge mycket i sina nästa spel tror jag. Phoenix har spelat hur bra som helst i de tre senaste matcherna och kommer att möta / @Sharks / Kings @/ Detroit @/ Colorado @. Jag tror att Coyotes kommer att vinna minst 3 av dessa matcher . Sharks är tillbaka i kampen men de har dem blivit med hjälp av lag som sitter bra i stats men inte är i form just nu . Kings spelar tuff men dem brukar att puta ordentligt bara i dem sista 15 minuter , så Phoenix har stor chans att få poäng där , och Kings spelar allt eller nada , win or lose , oavgjört är lika ovanligt som hemforlusten för Boston... Detroit saktar när lite , stor chans för PHX och Colorado skulle inte ge mycket problem . |
Det ser ut att Columbus trycker hårt och har faktiskt möjligheter att komma in in Play-offs. De senaste matcherna lagen spelade klart offensivt och även vid förlust CLB gjörde bra med mål. Enligt min sätt att följa ändringar , dessa två lag är på väg upp i klasamentet .
|
Intressant tråd, men använder du Google translate till svenska? :p
|
:) nästan ...
Jag har varit medlem i 2 år , och det är den första gången jag bestämde mig att skriva något , precis p.g.a. min dålig svenska ... Studerar nu svenska på riktigt så snart blir det bättre :D |
Citat:
|
Jag är från Rumänien .
|
Citat:
|
Tack ! :cheers:
|
31.03.2013 update :D
PHX fick poäng i San Jose . Mycket bra match . Columbus behöver en liten paus , och Ducks är just vem som erbjuder pausen :) Jag tror inte att Columbus kommer att vinna idag . 7/10 |
Columbus vann i OT , jag underskattade situationen . . .
|
01.04.2013
Vem ser ut bra framför natten : CHI Blackhawks EDM Oilers DET Redwings ANA Ducks ML på alla , for sk-skuld:) Det gick jätte bra idag ... |
04.04.2013
PHX är på G , och skulle vinna idag . CLB måste vinna också, enligt planneringen :)) |
En minut kvar och CLB har gjört jobbet , Phx går i -1 redan från början men det känns som att dom kommer att vinna i alla fall ... hoppas jag :evilgrin39:
|
Som missstänkt, CLB och PHX vann och ligger vid PLayoff gränsen . Phoenix kommer att vinna nästa match(hemmamatch) mot Colorado , nästan säkert . Columbus har en tuff match , STL Blues har precis klarat Blackhawks på bortaplan , men jag tror inte att Blues kan motstå The Blue Jackets just nu . Utan att vara respektlös , Chicago spelar lite "garderat" på sistonde och inte är så farliga som kan vara . Jag ser bra vinster här :)
|
Intressanta spel du lägger, har ryggat några och passar på att tacka för pengarna jag vunnit :)
Ha De Gôtt |