Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Ishockey (https://www.sharps.se/forums/ishockey/)
-   -   NHL 29/3 (https://www.sharps.se/forums/ishockey/15694-nhl-29-3-a/)

LuckyNrSeven 2013-03-29 15:52

Citat:

Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier (Inlägg 240726)
Oj såg nu att alla spel var inlagda efter matchstart. Om du vill få e-penis och bekräftelse så lägg in alla innan matchstart!

Lägger nästan inget under/efter själva matchen, endast om jag inte hunnit fylla i det tidigare. So, whacha sayin?

Galeocerdo cuvier 2013-03-29 15:55

Citat:

Ursprungligen postat av LuckyNrSeven (Inlägg 240749)
Lägger nästan inget under/efter själva matchen, endast om jag inte hunnit fylla i det tidigare. So, whacha sayin?

Såg nu. Du lägger in spelen knasigt, eller du får ju göra som du vill men det finns en inbyggd funktion så man får exakt rätt klockslag på när matcherna börjar. Just nu lägger du in det så att det står att matcherna börjar det klockslag du lägger in spelen. (då får du inget grönt streck, och då tror folk att du fuskar - om du nu bryr dig om det ;) om du vill skryta för en polare på fyllan, eller börja ta betalt för dina spel sedan så är det bra med grönt streck)

LuckyNrSeven 2013-03-29 16:00

Citat:

Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier (Inlägg 240751)
Såg nu. Du lägger in spelen knasigt, eller du får ju göra som du vill men det finns en inbyggd funktion så man får exakt rätt klockslag på när matcherna börjar. Just nu lägger du in det så att det står att matcherna börjar det klockslag du lägger in spelen. (då får du inget grönt streck, och då tror folk att du fuskar - om du nu bryr dig om det ;))

Jaha, har helt missat det! Hur lägger jag till det? La just in 3 spel för kvällen, folk borde väl ändå se att jag lagt de före matchstart men..

Tror jag hittade, jag "låser" spelen?

Tack för att du påpekade det iaf! :)

Galeocerdo cuvier 2013-03-29 16:07

Citat:

Ursprungligen postat av LuckyNrSeven (Inlägg 240753)
Jaha, har helt missat det! Hur lägger jag till det? La just in 3 spel för kvällen, folk borde väl ändå se att jag lagt de före matchstart men..

Tror jag hittade, jag "låser" spelen?

Tack för att du påpekade det iaf! :)

Nja. Om du fyller i ex. "New Jersey devils" i sökrutan, så kommer matchen upp automatiskt som ett resultat. Då klickar du bara i Devils så fylls matchtiden i automatiskt. Du behöver inte låsa sådär, det är bara jobbigt med svart streck - då lägger man ofta in spel fel så går det inte att ändra.

Sikta på grönt streck istället.

LuckyNrSeven 2013-03-29 16:37

Citat:

Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier (Inlägg 240756)
Nja. Om du fyller i ex. "New Jersey devils" i sökrutan, så kommer matchen upp automatiskt som ett resultat. Då klickar du bara i Devils så fylls matchtiden i automatiskt. Du behöver inte låsa sådär, det är bara jobbigt med svart streck - då lägger man ofta in spel fel så går det inte att ändra.

Sikta på grönt streck istället.

Ok, ska definitivt göra det i fortsättningen!

NiLu 2013-03-30 00:53

Citat:

Ursprungligen postat av crimxon (Inlägg 240598)
6-3 Phoenix efter första halvlek. Det måste väl vara nån form av rekord?

Flest mål i 1:a perioden gjordes den 26/10 1982
Montreal vs Buffalo, där öste de på och perioden slutade 5-5 & matchen slutade 7-7

Samt den 16/1 1987
Vancouver vs Calgary, 1:a slutade 6-4 & matchen slutade 9-5

Annars finns det två matcher med totalt 12 mål i en och samma period:

Buffalo vs Toronto, 19/3 1981, 2:a slutade 9-3 och matchen slutade 14-4

Chicago vs Edmonton, 11/12 1985, 2:a slutade 6-6 & matchen slutade 9-12

Ha De Gôtt

LuckyNrSeven 2013-03-30 01:29

Citat:

Ursprungligen postat av NiLu (Inlägg 240825)
Flest mål i 1:a perioden gjordes den 26/10 1982
Montreal vs Buffalo, där öste de på och perioden slutade 5-5 & matchen slutade 7-7

Samt den 16/1 1987
Vancouver vs Calgary, 1:a slutade 6-4 & matchen slutade 9-5

Annars finns det två matcher med totalt 12 mål i en och samma period:

Buffalo vs Toronto, 19/3 1981, 2:a slutade 9-3 och matchen slutade 14-4

Chicago vs Edmonton, 11/12 1985, 2:a slutade 6-6 & matchen slutade 9-12

Ha De Gôtt

Haha sick! Lirade man utan målvakt back in the days tro? :D

NiLu 2013-03-30 05:08

Citat:

Ursprungligen postat av LuckyNrSeven (Inlägg 240827)
Haha sick! Lirade man utan målvakt back in the days tro? :D

Det kan man tro för det är många målrekord på 80-talet :D
Min teori är att målvaktsspelet har utvecklats otroligt mycket.
Dessutom att de är generellt sett större och har större skydd nu för tiden.

Galeocerdo cuvier 2013-03-30 05:49

Det var annorlunda tider. Målvakternas skydd var typ hälften så stora, och själva målvakterna själva var mindre fysiskt. Fanns inget defensivt tänk, inte som idag i alla fall. Utan var mer ena laget rushade till anfall, gjorde de inte mål så rushade det andra laget tillbaka osv.