Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-03-28, 09:04   #16

crimxons avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 231

NHL 2013
Stats: 115 - 154 - 2
ROI: 104.07%
Vinstprocent: 42.75%

Standard

Ni har varit med i gamet ett tag, hur lång tid tar det innan ett trade gör debut för sitt nya lag? Tror ni Iginla kan debutera redan inatt?

Tror isf det är läge för ett handicapspel, då Crosby och Iginla tidigare har spelat bra tillsammans i landslaget
crimxon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-28, 11:37   #17

Galeocerdo cuviers avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av crimxon Visa inlägg
Ni har varit med i gamet ett tag, hur lång tid tar det innan ett trade gör debut för sitt nya lag? Tror ni Iginla kan debutera redan inatt?

Tror isf det är läge för ett handicapspel, då Crosby och Iginla tidigare har spelat bra tillsammans i landslaget
Oftast brukar de inte debutera så snabbt, men det är olika från spelare till spelare. Douglas Murray debuterar idag för Pens, han har suttit ute åtminstone en, kanske två matcher sedan han signade.

Sedan tror jag personligen att Iginla övervärderas lite, han har inte varit bra på många år och Flames-fansen trodde de skulle få femton 1st Round picks för honom, men han är inte värd så mycket.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-28, 12:02   #18

crimxons avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 231

NHL 2013
Stats: 115 - 154 - 2
ROI: 104.07%
Vinstprocent: 42.75%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg
Oftast brukar de inte debutera så snabbt, men det är olika från spelare till spelare. Douglas Murray debuterar idag för Pens, han har suttit ute åtminstone en, kanske två matcher sedan han signade.

Sedan tror jag personligen att Iginla övervärderas lite, han har inte varit bra på många år och Flames-fansen trodde de skulle få femton 1st Round picks för honom, men han är inte värd så mycket.
Bwin är av en annan åsikt och sänkte odds på Pittsburgh som Stanley Cup-vinnare från 7 till 4. Snittet ligger dock på 5-5,5.

Hittade Pittsburgh till odds 6 hos Doxxbet och la en slant för att krydda till slutspelet lite
crimxon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-28, 12:06   #19

akemans avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 384

NHL 1415
Stats: 40 - 33 - 2
ROI: 116.05%
Vinstprocent: 54.79%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Galeocerdo cuvier Visa inlägg

Fast just i det här läget var det svårt för Flames att få ut vad Iginla "egentligen" var värd, eftersom spelaren själv dikterade helt och hållet var han ville gå då han hade en NMC-klausul i sitt kontrakt.

Bruins, som enligt rapporter först hade tradat till sig Iginla, gav till exempel ett bud som var bättre än Penguins bud, men Iggy ville helt enkelt spela i Penguins så Flames fick ta vad de kunde därifrån för att inte gå helt lottlösa genom att tappa Iginla som free agent i sommar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
NiLu (+1)
akeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-28, 12:06   #20

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 196
Standard

Jag är också lite tveksam till hans fit i Penguins. Han är en riktig målgörare och kan säkert bomba in en hel del om han får spela med en högkalibrig playmaker.

Men det är Neal också och det går inge vidare för honom utan Malkin så frågan är vem Iginla ska spela med?

Kanske kan funka med TK och Glass iofs. Time will tell, det ska iaf bli roligt att se!
Laxen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-28, 12:08   #21

Galeocerdo cuviers avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av akeman Visa inlägg
Fast just i det här läget var det svårt för Flames att få ut vad Iginla "egentligen" var värd, eftersom spelaren själv dikterade helt och hållet var han ville gå då han hade en NMC-klausul i sitt kontrakt.

Bruins, som enligt rapporter först hade tradat till sig Iginla, gav till exempel ett bud som var bättre än Penguins bud, men Iggy ville helt enkelt spela i Penguins så Flames fick ta vad de kunde därifrån för att inte gå helt lottlösa genom att tappa Iginla som free agent i sommar.
Ja och sedan är han bara en "rental", dvs. han blir UFA efter säsongen och kan då komma att byta klubb igen. (Då minskar värdet)

MEN, Iginla är "past his peak" och ja han kommer producera mer i Pittsburgh, men det beror på folket han kommer att spela med. Med Crosby och Malkin ökar alla sin poängskörd.

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2013-03-28 klockan 12:11.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-28, 12:21   #22

akemans avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 384

NHL 1415
Stats: 40 - 33 - 2
ROI: 116.05%
Vinstprocent: 54.79%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Laxen Visa inlägg
Jag är också lite tveksam till hans fit i Penguins. Han är en riktig målgörare och kan säkert bomba in en hel del om han får spela med en högkalibrig playmaker.

Men det är Neal också och det går inge vidare för honom utan Malkin så frågan är vem Iginla ska spela med?

Kanske kan funka med TK och Glass iofs. Time will tell, det ska iaf bli roligt att se!
Varken Glass eller Kennedy har haft någon bra säsong, så de får nog kämpa för att hålla sig kvar i startuppställningen i och med Penguins nyförvärv. Jag skulle bli förvånad om Iginla inte spelar med Crosby. Nog för att det kan ta emot lite att flytta Dupuis från förstakedjan då de visat upp fin kemi, men jag tror helt klart att Iggy kommer att få chansen med Sid.

Jag skulle gissa på något i stil med detta:

Kunitz - Crosby - Iginla
Morrow- Malkin - Neal
Cooke - Sutter - Dupuis
Glass/Bennett - Vitale/Adams - Kennedy
akeman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-03-28, 13:07   #23

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 196
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av akeman Visa inlägg
Varken Glass eller Kennedy har haft någon bra säsong, så de får nog kämpa för att hålla sig kvar i startuppställningen i och med Penguins nyförvärv. Jag skulle bli förvånad om Iginla inte spelar med Crosby. Nog för att det kan ta emot lite att flytta Dupuis från förstakedjan då de visat upp fin kemi, men jag tror helt klart att Iggy kommer att få chansen med Sid.

Jag skulle gissa på något i stil med detta:

Kunitz - Crosby - Iginla
Morrow- Malkin - Neal
Cooke - Sutter - Dupuis
Glass/Bennett - Vitale/Adams - Kennedy
Gillar hur du tänker.
Laxen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td