![]() |
Jag har bestämt mig för att spela på Ö 5,5 2,02@Pinnaclesports i matchen
NY Islanders vs Florida. Ont om tid så det blir ingen längre analys :) |
Citat:
|
Citat:
|
Kör följande ikväll:
New York Islanders vs Florida Panthers ML 1.48 4 units Ryggare även NiLu på följande: New York Islanders vs Florida Panthers FT Över 5.5 1.92 3 units Nattens spel kommer lite senare, nu kör vi! |
Sacco tycker du verkligen det är värde i NYI 1.48? Att dom vinner 67 ggr/100 mot panthers med markström i målet. Jag tycker det finns betydligt mer värde i Florida ML eller tom ft. Men det är ju min åsikt, det är valfritt att tycka olika:) Lycka till!
|
Citat:
|
Haha fan 1-0 isles, jobbig start;)
|
Citat:
va tror ni om jets? valet i kvalet att gå in på dom :idiot: skiter i det ;) la en dubbel på pingvinerna & caps 3u |
01:00 Calgary vs St. Louis, Ö 5,5 2,18@Pinnen
8-2-5; 3,47-3,20 vs 5-5-6; 3,25-2,94 Flames gör en hel del mål hemma och de har 5-0-0; 24-12 på de fem senaste hemma. Blues gör också en del mål borta och har 2-1-2; 16-13 på de fem senaste borta. Calgary är som dag och natt om man jämför deras hemmaspel vs bortaspel, dvs de vinner hemma och förlorar borta. De är ofta inblandade i målrika matcher och hemma gör de många mål och de har gått över linan i 4/5 senaste hemma. St. Louis har gått över linan i 3/5 senaste borta och de har ett bra målsnitt på bortais. Är lite oense med oddsättarna och tror det blir en fartfylld och målrik drabbning i Scotiabank Saddledome. Tips: 4-3 Värdering Ö/U: 67,6/32,4 Lycka Till! |
För högt odds på Flyers nu. 2.90 ML på Unibet. Låt gå att Pens har en riktigt bra form och att Flyers inte spelat sedan den 19:e, men det är ett stort minus att Malkin och Letang är borta. Utan Malkin får de inte ut fulla potentialen av Neal. Crosbys line måste fortsätta leverera tungt.
|
Pittsburg var ett rent skämt. De plockade poäng på OT men nattens insats var långt under genomsnittet..
|