Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Ishockey (https://www.sharps.se/forums/ishockey/)
-   -   Allettan & fortsättningsserien (https://www.sharps.se/forums/ishockey/14667-allettan-fortsaettningsserien/)

kriga 2013-01-16 10:46

Citat:

Ursprungligen postat av Wagner (Inlägg 225131)
Jo jag såg att bara dom hade släppt i går. Skulle ha frågat hur ni kunde vara så säkra på att 1.75 skulle stå sig men glömde bort det.

Känns det inte märkligt att spela till lägst i världen (även om vi inte visste det i går) bara för att du inte får spela hos någon annan? Jag menar du måste ju tidigare ha plockat russinen ur kakan och nu gör du precis tvärtom! Själv skulle jag hellre hoppa från balkongen än utsätta mig för något dylikt. :)

Fast du hänger väl mest på olika forum. Spelar du ens för egen del?
Ser aldrig något konstruktivt från din sida

Wagner 2013-01-16 10:59

Jag påtalade att 1.75 var lägst i världen - underförstått att man om möjligt skulle söka odds på annat ställe.

Om inte det är konstruktivt nog för min herre så beklagar jag.

henke111 2013-01-16 11:00

Citat:

Ursprungligen postat av Wagner (Inlägg 225131)
Jo jag såg att bara dom hade släppt i går. Skulle ha frågat hur ni kunde vara så säkra på att 1.75 skulle stå sig men glömde bort det.

Känns det inte märkligt att spela till lägst i världen (även om vi inte visste det i går) bara för att du inte får spela hos någon annan? Jag menar du måste ju tidigare ha plockat russinen ur kakan och nu gör du precis tvärtom! Själv skulle jag hellre hoppa från balkongen än utsätta mig för något dylikt. :)

Det viktigaste är att det är värde i spelet. Jag skulle säga att Kristianstad har 60% chans att vinna matchen. Sen att jag bara kan spela till 1.75 istället för 1.85 är såklart tråkigt!

Wagner 2013-01-16 11:20

Såg att du spelat hos BET365 tidigare i år, väljer dom ut vilka ligor du får spela på? :)

Expekt och Bwin fick du spela hos så sent som i oktober. Men mycket kan ju hänt sen dess.

Staketkusken 2013-01-16 11:25

Wagner, visa nu att du har koll på hockeyn. Som på den gamla goda AoS-tiden.

Vad sitter du och trycker på till kvällen?

henke111 2013-01-16 11:27

Det beror ju på vilka summor man vill ha in på spelet. Man få inte in några summor att tala om på de mindre ligorna på Eubookies. Bet365 kan jag spela på än sålänge, men spelar till största del större ligor där för att minska risken för limiteringar.

Wagner 2013-01-16 11:41

Citat:

Ursprungligen postat av Staketkusken (Inlägg 225141)
Wagner, visa nu att du har koll på hockeyn. Som på den gamla goda AoS-tiden.

Vad sitter du och trycker på till kvällen?

Hade ingen koll på den tiden heller, det där har du drömt. :)

Spelade hos SS om oddset stack ut rejält. Som jag nästan alltid har jobbat. Spoilern. https://www.sharps.se/forums/224820-post.html

Jakob10 2013-01-17 20:16

Björklöven - Sundsvall

Vad tror ni om matchen?

mequei 2013-01-17 21:41

Citat:

Ursprungligen postat av Jakob10 (Inlägg 225495)
Björklöven - Sundsvall

Vad tror ni om matchen?

Löven har väntat på denna match i 2,5 år nu,ändasdan Sundsvalls patetiska snyftbrev:thumbdown:
Löven har dessutom lagt in en högre växel efter jul och vad jag vet inga skador att tala om (rätta mig gärna om jag har fel)

Sundsvall har inte alls imponeratbi inledningen av allettan och att åka upp till Umeå är inte roligt. Tror Löven vinner klart, 4-1:cheers:

Boden 2013-01-18 10:36

Citat:

Ursprungligen postat av mequei (Inlägg 225520)
Löven har väntat på denna match i 2,5 år nu,ändasdan Sundsvalls patetiska snyftbrev:thumbdown:
Löven har dessutom lagt in en högre växel efter jul och vad jag vet inga skador att tala om (rätta mig gärna om jag har fel)

Sundsvall har inte alls imponeratbi inledningen av allettan och att åka upp till Umeå är inte roligt. Tror Löven vinner klart, 4-1:cheers:

Vet inte hur oddsen ligger där, sitter på BB och skriver med mobilen, men det känns som att löven har börjat gasa på samtidigt som jag tycker att sundsvall inte imponerat så här långt i All-ettan. Klar 1:a i mina ögon.

Klar 2:a i Boden-Kalix också. Bet365 ger 1.4 (har ingen aning hur oddsen ligger på andra ställen).
Boden är i frittfall, plockar in juniorer som håller väldigt dålig nivå för att ens få ihop ett lag att starta med. Blev utspelade senast på hemmaplan mot Vännäs!! (4-10). Ser inte att Boden ens kan vara nära poäng här...

mequei 2013-01-18 11:09

Citat:

Ursprungligen postat av Boden (Inlägg 225552)
Vet inte hur oddsen ligger där, sitter på BB och skriver med mobilen, men det känns som att löven har börjat gasa på samtidigt som jag tycker att sundsvall inte imponerat så här långt i All-ettan. Klar 1:a i mina ögon.

Klar 2:a i Boden-Kalix också. Bet365 ger 1.4 (har ingen aning hur oddsen ligger på andra ställen).
Boden är i frittfall, plockar in juniorer som håller väldigt dålig nivå för att ens få ihop ett lag att starta med. Blev utspelade senast på hemmaplan mot Vännäs!! (4-10). Ser inte att Boden ens kan vara nära poäng här...

Ja Boden är fantastiskt dåliga. Kalix har dessutom hög motivation då de kämpar med Vännas om play-off plats och samtidigt den enda platsen för att att undvika kval neråt (baar tre lag i fortsättningsserien där).

Staketkusken 2013-01-18 16:30

Har lagt några polletter på Åker borta mot Visby ikväll. 7,50 är alldeles för högt i Allettan. Åker har dessutom form, 8-5-seger senast mot Enköping.

Boden 2013-01-19 08:19

Blev "bara" 4-1 till Kalix tillslut, spelet satt iaf.

Staketkusken: synd med Åkers där...men var inte långt bort :)

Staketkusken 2013-01-19 10:17

Ja, usch. Åker ledde med 3-1 en bit in i andra perioden dessutom.
:ful: