Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-02, 23:11   #31
PHX

PHXs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 271
Standard

Noterar att många anmärker på att OS-uppehållet skulle vara en bidragande faktor till vissa utkommande utav nattens NHL-matcher. Vad skulle det isåfall vara? Tröttna och slitna spelare säger ni... skulle det resultera i målrika eller målsnåla matcher? (Funderar på ett par över/under-spel nämligen.) En hel del spelare var inte med i OS och som nu bör vara lite fräschare än vanligt och kanske därmed temporärt kliva fram?
PHX är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-03, 09:18   #32

Sharp$: 43
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 11433 Visa inlägg
Äntligen är mitt lyckosamma NHL tillbaka och de fyra spel jag hittat är

Columbus - Vancover - X - 3,95 - RÄTT
NY Islanders - Chicago - 1 - 3,25 - RÄTT
San Jose - New Jersey - 1(-1,5) - 2,70 - FAIL
Tampa Bay - Philadelphia - 1 - 2,55 - FAIL
Blev + i kassan
11433 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-03, 09:55   #33
dNa

dNas avatar

Sharp$: 255
Standard

Citat:
Blev + i kassan
Härligt. Dom du satt var snygga, själv har jag aldrig lirat kryss i en NHL match, men härligt att du satt den. Islanders var jag själv inne på men alldeles för feg för att trycka av. Typiskt mig, jävligt dålig på att trycka av när jag hittar överodds på en underdog (vilket är det man ska göra för att gå vinnande), istället sitter jag och letar favoriter, eller det bättre laget, som "bara ska vinna". Tråkigt och absolut inget vinnande koncept även om det känns säkrare för stunden.
Jävlar vad jag yra iväg...

Kom in med tankar i nya tråden för nattens matcher.

Mvh dNa.
dNa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-03, 13:07   #34

Sharp$: 0
Standard

Citat:
Blev + i kassan
Snyyggt på de 2 första där! För mig blev det 2/4, men de som satt (Pitts & Carolina) var de jag gick in tyngst på, så blev lite +. Tycker att det är ett mysterium att Carolina som nu har 6 raka segrar, om och om igen har såpass höga odds på sig. Menmen, bara att tacka och ta emot BOL inatt!
Mare Nostrum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td