![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 |
![]()
Ang. spel5: 2.20 på Betfair är 2.14 med 5% avgift.
Finns 300 SEK i skrivande stund på 2.20(2.14). ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 | |
![]() Citat:
Tjena AL! Då får du leta vidare ![]() http://www.pinnaclesports.com har 2.24 och Ladbrokes 2.10 ![]() Senast redigerad av NHL Gambler den 2010-01-12 klockan 15:57. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
![]()
Vilken sida brukar du använda AL för Euro hockey? Bra o veta !
Själv kör jag Betfair,Unibet,Pinnacle vill ha ML.. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
![]()
den finska hockey e jag nte rikitgt säker på om pelicans vinner. det är botten mot toppen (pelicans är botten) aja står nog över den matchen
![]() ![]() |
![]() |
#20 | |
![]() Citat:
Gå din känsla helt rätt... Återkommer om nån timme.... Senast redigerad av NHL Gambler den 2010-01-12 klockan 16:41. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]()
Jadu, finns en hel del. Vilka som har ML är Will Hill och Ladbrokes vad jag kommer på i skrivande stund. Majoriteten av mina hockeyspel hamnar på Pinnacle.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
![]()
allvarligt nhl-gambler vitaz hade 9! man borta sedan jätteslagsmål senast, vad baserade du ditt rek på där! Jag vet att denna kommentar kommer i efterhand, men jag har varit borta hela dagen. Nyfiken på svar, jag gillar dina rek annars. mvh
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 | |
![]() Citat:
Tja! Nej det är ingen fara du kan fråga..Efter eller innan match spelar ingen roll ![]() Rekade Avantgard igår med många avstängningar och dom slog Salavat.. ![]() Men är du säker att det var 9 borta ![]() Men visst 2-7 är inte bra ![]() ![]() Om du har följt mig innan så vet du att jag letar efter bra odds...Dagen kan ju fortfarande sluta i lite lite plus om Finnarna vinner annars blir det förlust! Kan du länka till sidan om att 9 spelare är borta? Deras lag idag var: № Витязь Пз Иг 20 Денисов Сергей в да 69 Хорошун Сергей в да 4 Колесников Андрей з да 8 Богомолов Николай з да 22 Макаров Александр з да 23 Батыршин Рафаэль з да 46 Сапожков Евгений з да 9 Кознев Алексей н да 10 Васильев Александр н да 13 Сергеев Денис н да 17 Саймон Крис н да 36 Бердников Вадим н да 38 Бобров Виктор н да 43 Ларин Иван н да 47 Носов Антон н да 48 Романов Александр н да 61 Белоконь Сергей н да 72 Панарин Артемий н да 78 Комаристый Александр н да 91 Челышев Максим н да |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|