|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-03-19, 11:48 | #1 |
2012-03-19 Djurgardens IF - Leksand (Swe Kvals 3)Datum: 2012-03-19 Tid: 19:00 Sport: Ishockey Land: Sverige Liga: Swe Kvals 3 Match: Djurgardens IF - Leksand Period: ft Spel: Leksand Insats: 1 Odds: 2.06 Bolag: Pinnacle Motivering: Djurgårdarna har en enorm press på sig och det märks på hur de spelar. Ser otroligt vajjigt ut, speciellt i försvarspelet. I förra matchen borta emot Karlskoga så var man inte värda att ta poäng men kom hem med två efter att man lyckats få oavgjort och sedan vinna i straffläggningen. Nu möter man ett heltaggat Leksand som spelat riktigt bra inledningsvis i denna kvalserie där man vunnit borta emot starka Örebro och tagit poäng på Timrå. Ikväll är det invasion Stockholm av leksingarna och de ska ha goda chanser att ta poäng i denna matchen ! Lite statistik med på spelet: Spoiler:
Spoiler:
Jag menar att ett heltaggat Leksand emot ett skakat Djurgården ska ha större chans än 50% att ta poäng. Så spel på Leksand +0,5 till 2.06 på Pinnacle är taget ! Senast redigerad av henke111 den 2012-03-19 klockan 11:50. |
|
2012-03-19, 14:25 | #2 |
Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 703Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Hade matchen varit i Globen hade jag vågat mig på Leksand
men DIF är ett gäng taktiska fegisar och endast 600 biljetter släpptes till masarna så allt över 2.0 +0.5 är bra tror jag med |
2012-03-19, 16:34 | #3 | |
Citat:
Tycker spelet är bra med. Sitter själv med en liten slant på rak till 3.65 (Betfair, exkl. kom.) och +0 till 2.6 (William Hill). DIF har inte sett bra ut och är pressade inför kvällen, LIF har gjort vad som krävs hittills men borde haft 2 eller 3 pinnar senast mot TIK efter att totalt ha kört över dem i tredje perioden.
|