![]() |
NHL 7/3
NHL (Internationell)
2012-03-08 01:05: Buffalo Sabres vs Carolina Hurricanes 2012-03-08 01:35: Pittsburgh Penguins -0,5 vs Toronto Maple Leafs Ö 5.5 Penguins (21-8-2 H) @ Leafs (14-16-2 A) Pittsburgh (8-2-0), med sex raka, tar emot ett Toronto (2-7-1) som spelade hemma i natt och förlorade med 5-4 mot Boston. Spoiler:
Ser vi till skador osv så kapar jag bara texten från nhl.com rakt av. Enklast så. Spoiler:
Påminnelse om forumets riktlinjer för "dagens"-trådar. Citat:
|
Brad Thiessen står för Pens och jag vågar mig på ett Ö 5.5 @ 1.833
Pens -0,5 @ 1.769 vågar jag mig på. Tror egentligen de vinner med två puckar. När jag vaknar imorn, så har formodligen Leafs vunnit med 1-0, men men. Lycka till gott folk. |
Hittar förövrigt inte mycket värde på Sabres. Snarare sugen på Canes ML till 2.510 i så fall.
|
Citat:
|
Spoiler:
Känns som ett stort avbräck för Leafs nattens match... Dels detta och dels det som nausea har varit inne på får mig att överväga ett spel på Pens. :) |
1/2 och + 0.31 units.
Såg matchen nu i morse och var lite nervös när Leafs ledde med 2-0. Men Pens vände och vann. Nära överspelet, men det satt tyvärr inte. |
Synd, för eran del, att Phaneuf försökte döda Dupuis så att han inte fick göra hattrick i öppen kasse. Känns som man oftast har otur med över- och underspel med öppen kasse.
|