![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#31 |
![]()
Mina spel i natt!
Carolina ML 3u Detriot 1a 1.5u Dallas ML 1.5u Liten fyrling: Carolina +1.5 Vancouver X2 Tampa-Boston un5.5 Los Angeles 1a 1u --------------------------------- Sedan ett skoj spel. Singel X i alla matcher. Alltså 7 kuponger x 0.5 u. Behöver få in 2 för att gå plus lite.
Sharps = To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. = To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#32 |
![]()
Såg tidigare idag att sexan dirr-sänder morgondagens toppmöte, Pens mot Rangers...
Nu håller jag inte igen längre, imorgon blir det en insättningen. Förhoppningsvis kan man följa matchen också. Blir kul efter nästan tre veckors uppehåll. ![]() Lycka till ikväll gubbar.
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#33 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 462Geezer NHL Stats: 78 - 50 - 1 ROI: 121.30% Vinstprocent: 61.00% |
![]()
Blir även Bolts ML och Canucks ML.
![]() ![]() |
![]() |
#34 | |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 462Geezer NHL Stats: 78 - 50 - 1 ROI: 121.30% Vinstprocent: 61.00% |
![]() Citat:
Han har ändå stått, och vunnit, borta mot Sharks iår. Om inte jag minns helt galet..
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#35 |
![]()
Carolina - Buffalo 1a 2.55
Carolina - Buffalo 1a ML 2.00 Los Angeles - Edmonton 1a 1.50 Los Angeles -1,5 1.90 Tampa Bay - Boston 1a ML 1.85 Tampa Bay - Boston Under 5,0mål 2.00 Bättre sent än aldrig. Varierande insattser. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#36 |
![]()
Matchstart nu gubbar!! BOL
![]() Många som är ute lika inatt så vi hoppas självklart på + i kassan... |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#37 |
![]()
Jag fick tripplar vinst i nattens NHL. Jag måste säga ärligt att ja skrattar åt Holms och Ulriks aftonbladet.. Dom avrådde mig att spela på Vancouver men jag köpte vancouver på nattens NHL... 3-0 helt solklart och dom har lagt på Los angeles som ett bästa tips för NHL i natten. Pinsamt. Lägg av, ja tkr att Ulriks får söka annan jobb nu..
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|