![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 | |
Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 1043Konståkning Stats: 46 - 49 - 0 ROI: 105.74% Vinstprocent: 48.42% |
![]() NHL 16/12
NHL (Internationell)
2011-12-17 01:35: Buffalo Sabres vs Toronto Maple Leafs 2011-12-17 01:35: Florida Panthers vs Calgary Flames 2011-12-17 01:35: Ottawa Senators vs Pittsburgh Penguins 2011-12-17 02:05: New Jersey Devils vs Dallas Stars 2011-12-17 02:35: Chicago Blackhawks vs Anaheim Ducks Fredag och fem matcher på kvällens schema. Kul att sbrforum säger Hawks -1,5 och covers.com säger Ducks. Intressant. Påminnelse om forumets riktlinjer för "dagens"-trådar. Citat:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Vad tror du själv? Kan vara en idé att säga det när du startar en sådan här tråd.
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Har inte alltid idéer, men jag tycker att det kan vara bra att få igång diskussionerna här. Startar jag ingen tråd, så händer det att ingen annan gör det. Det är ju bara tråkigt, eller? :-/
Men point well taken, ska försöka komma med mer idéer i fortsättningen. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Fortsätt starta tråden! Ska kika igenom matcherna en första gång nu för att få en översikt, så kanske jag återkommer med tankar senare
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Citat:
// Lindflow |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]() Ottawa - Pittsburgh
Någon som har någon information kring denna match, Vad tror ni ?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Ja, Visnovsky är viktig och jag det kan börja vända nu. Ducks ML 2,85 är jag lite sugen på.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 | |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 598NHL 2011/2012 Stats: 121 - 146 - 3 ROI: 97.25% Vinstprocent: 45.32% |
![]() Citat:
Jag återkommer även jag med mitt take på kvällens matcher.
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Visnovsky spelade 24 minuter mot Phoenix i onsdags och mäktade med en assist och sköt flest skott i Anaheim (7 skott). Räddade även snyggt en puck på volley bakom målvakten Hiller. Tala om spelsugen! Visst har det vänt för Anaheim nu och jag tror på en jämn match med viss fördel för Chicago som har en stabilitet i laget som inte Ducks har. Anaheim är 3-6-1 på de tio senaste och innan segern mot Phoenix hade man 2 förluster. Chicago har 7-2-1 och har tre uddamålssegrer i rad. Senast vann man mot ligaledarna Minnesota med 4-3 efter en grym straff av Kane. Lagen har redan mötts två gånger denna säsong och båda matcherna har slutat med uddamålsseger för Chicago, 3-2 och 5-4.
Blir avslag på denna för mig, men värdet är ju helt klart på Anaheim när ML-oddset står i 2.80. Dagens spel för mig i vad jag anser vara en svårlöst omgång blir raka tvåan på Pittsburgh till 2.10. Lagen är som natt och dag om man jämför dom rent statistiskt. Pittsburgh ställer Brent Johnsson i mål och mot Ottawa har han följande statistik: "In 12 career appearances against the Sens, Johnson has a 8-1-1 record with a 1.99 GAA, .940 SV% and one shutout." Detta hämtar jag från www.dailyfaceoff.com. Helt ok statistik alltså. Pittsburgh förlorade senast mot formstarka Detroit och borde vara revanschsugna här, väntar mig ingen underskattning. 8-1-1 för Pittsburgh på de tio senaste mot Ottawas mindre imponerande 2-7-1. Att säsongens tidigare möte slutade 6-3 till Pens gör att spelet känns mer än ok. Ottawa ställer dessutom Alex Auld som snittat 3.43 mål i baken på sina 7 matcher denna säsongen, i mål. Lycka till inatt! Senast redigerad av gufimuse den 2011-12-16 klockan 22:42. Anledning: Missade info, samt dåliga meningsuppbyggnader. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Har svårt att hitta något värde alls i det oddset för Pens, framför allt med det otroligt tunga skadeläge det dras med. Jag var sugen på Över i den matchen då båda lagen vilar sina vanliga starters, men med Michalek och Gonchar out för hemmalaget och Crosby för bortalaget så är jag mer osäker.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
Dessa målvakter är väl just för att dom har bra stats mot varandra ? Eller misstar jag mig?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|