![]() |
NHL 8/12
NHL (Internationell)
2011-12-09 01:05: Boston Bruins vs Florida Panthers 2011-12-09 01:05: Philadelphia Flyers vs Pittsburgh Penguins 2011-12-09 01:05: New York Rangers vs Tampa Bay Lightning 2011-12-09 01:05: New York Islanders vs Chicago Blackhawks 2011-12-09 01:05: New Jersey Devils vs Ottawa Senators 2011-12-09 01:05: Columbus Blue Jackets vs Nashville Predators 2011-12-09 01:35: Montreal Canadiens vs Vancouver Canucks 2011-12-09 01:35: Detroit Red Wings vs Phoenix Coyotes 2011-12-09 02:05: St. Louis Blues vs Anaheim Ducks 2011-12-09 03:05: Calgary Flames vs Colorado Avalanche 2011-12-09 04:35: Los Angeles Kings vs Minnesota Wild 2011-12-09 04:35: San Jose Sharks vs Dallas Stars Påminnelse om forumets riktlinjer för "dagens"-trådar. Citat:
|
Letar efter någonting med Bruins men inga jättelockande odds. Minnesota imponerar och jag tror vi mycket väl kan se en målsnål match i LA, som slutar i Wilds favör.
Islanders har även de imponerat och man lär vara sugna på revansch mot Hawks ikväll. |
Håller med dig i allt du säger nausea, men jag tror det blir tufft för islanders. Dessutom tror jag att devils vinner mot Ottawa. Ottawa går upp och ner och förlorade inatt. Ska gräva mer i den matchen senare. Auld står som probable på dailyfaceoff, vi håller tummarna för att han får starta!
|
Tycker det mesta talar för Devils och jag ser det som nattens starkaste spel. Auld står för Sens - Auld är gammal, Auld är inte bra nyheter för Sens. Ett bortalag har bara vunnit 6/20 möten de senaste 20 mötena lagen emellan, Devils har liten edge i inbördes möten. Auld är 0-5-2 mot Devils i tidgare möten, Brodeur är 35-22-4 mot Sens i tidigare möten. Ottawa förlorade igår och reser alltså från Ottawa till New Jersey och spelar Back 2 back, om Ottawa har varit OK på hemmaplan så har man varit sämre på bortaplan, 6-9 i stats. Devils har varit något bättre på hemmaplan.
Jag spelar Devils ML @ 1.84 |
Jag tror jag ryggar dig på NJD spelet, men kör nog rak ^^ känns som man i längden vinner mer på raka än att ML:a, dock inget jag orkat räkna på ^^ Underspel på La - wilds känns också nice och då Över på NYI - Hawks som du sa sist ;) Ska börja undersöka resten av matcherna ikväll så i'll keep in touch ;)
|
Ray Emery startar för Hawks som är 5-0-1 mot Isles. Har inte så bra koll på han men han verkar vara en hyffsad målvakt så Isles kan få det svårt, blir jämn match.
|
Funderar på Pens ML @ 2.09. Flyers spelar B2B och de senaste 20 mötena mellan lagen har ett bortalag vunnit 14 gånger. Pens har vunnit 12 och Flyers 8 av de senaste 20 mötena. Det enda som oroar är att Fleury gick 1-4-0 mot Flyers förra säsongen.
|
Undra om T.Seguin spelar inatt. Han satt ju på läktaren pga disciplinära skäl sist mot Winniepeg. Hans snabbhet saknades där. Hoppas att han får spela
|
Calgary (5-4-1) har vunnit de senaste 8 mötena mot Colorado (5-5-0) och till 1.75 ML funderar jag att spela på favoriterna. Kan Avalanche bryta trenden inatt eller fortsätter Kanadensarna sin streak? Ska först se till skador och vilka som står i respektive kasse!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Spoiler:
|
Citat:
|
Nje, Calgary - Colorado matchen måste avstås. Jag gillar Colorados uppryckning men skadan på Stastny och luriga Calgary är inte värt 2,25 på Colorado och definitivt inte nuvarande 1,68 på Calgary. Florida riktigt fint spelvärde ikväll. De brukar prestera rätt bra mot Boston och båda lagen är in the zone. Florida 3:a i East och Theodore i mål som verkligen hittat formen är confirmed, 2.37 GAA career mot Boston.
|
Redan 3 stolpskott i första perioden för Bruins.
Fan dessa bra matcher är inte bra för tentan jag har om drygt 7 timmar |