|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-10-09, 09:57 | #1 |
Betsafe 9 okt 5 freespins på Egyptian Heroes
5 gratisrundor på Egyptian Heroes.
Du måste ha använt ditt gratisspel innan klockan 23.59 söndagen den 9 oktober 2011. Erbjudandet är endast giltigt för kunder från Sverige. Du måste omsätta vinstpengarna minst 35 gånger inom 3 dagar innan du kan ta ut vinstpengarna.
2011-10-09, 10:16 | #2 |
Helt otroligt riggat. Vinner 500 mynt för andra gången i rad på free spins. Så jävla förnedrande att göra det till microinsatser hela tiden.
|
|
2011-10-09, 10:45 | #3 |
Att du Lady mfl bara orkar whina om just freespins gång efter annan... Riggat eller ej så finns det bevisligen folk på forumet som lyckas omsätta skiten någon gång ibland, färskaste exemplet är väl pacman och freespins "veteranen" DamageINC. Kan vi inte bara enas om att hålla god min och inse att chansen att kamma hem något på dessa är väldigt liten men att det iaf inte kostar oss något?
2011-10-09, 11:35 | #4 | |
Citat:
|
||
2011-10-09, 11:43 | #5 |
Jag tycker jag gjorde ett ganska tydligt konstaterande i mitt inlägg att man faktiskt kan vinna på freespins, hela tiden t.o.m. Att jag inte vunnit en enda krona på kvarterskrogs-slots är dock något som frustrerar mig.
|
|
2011-10-09, 11:46 | #6 |
Dock är det ju mycket stor skillnad på återbetalningen mellan NETENT och SVS.
|
|
|