|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2018-02-15, 21:05 | #61 | |
Citat:
Vi får vänta och se vad/om de svarar, det känns ju som att det vore ganska enkelt för dem att skriva ut precis vad som gäller. Skulle någon kunna lägga in regeltexten på svenska, för jag kommer inte in på andra versioner än den finska så kan jag jämföra om det står samma sak. |
||
2018-02-16, 11:09 | #62 | |
Citat:
Har supporten rätt i detta fall så innebär det att gratisspelen krediteras manuellt. |
||
2018-02-16, 13:04 | #63 |
Fick målbonusen från redbet på OS-hockeyn, men ser ut att vara 50kr per mål.
Ska man: 1 vara snabb och lägga spelet 2 kontakta support och påpeka fel om man lägger snabbt, kan dom ändra beloppet så att det blir rätt? isåfall kommer man ha bokat för dubbelt så mycket på smarkets... |
|
2018-02-16, 13:13 | #64 | |
Citat:
|
||
2018-02-16, 13:15 | #65 |
Eller alternativ 3, chilla
Såhär fungerar det: - Spela på 1x2 marknaden eller Money line (oavgjort gäller inte) på laget du tror vinner. - Ditt spel måste vara på 250kr eller mer (inget minimum odds) för varje mål ditt lag gör så får du 50kr i form av ett gratisspel. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Strangelovee (+5) |
|
2018-02-16, 14:00 | #66 |
Ang. MrG OS-kampanj:
"Regler och villkor: "Kampanjen avser hädanefter hela "Vinter-OS-gratisspel"-kampanjen. Kampanjen pågår från 9:e februari 2018 kl. 12:00 till 25:e februari 23:59. Max ett (1) gratisspel per spelare och dag. För att ta del av erbjudandet och få ett gratisspel måste spelare spela för minst 300kr under en kampanjdag. En kampanjdag räknas som tiden mellan 00:00 - 23:59 under en dag under vinter-os. Endast spel på vintersport eller ishockey räknas. Minsta kvalificerande odds är 1.80. Gratisspelet på 100 kronor krediteras till spelarens konto när de kvalificerande spelen avräknats...." Det är från mailet som jag fick före OS drog igång. Det känns inte glasklart att spelet måste läggas och avgöras samma dag. Jag ser vad som står, men tycker att det kan tolkas olika. Det frågade jag också supporten före OS som då intygade mig att jag bara kan få ett gratisspel om dagen och att spelet måste avgöras samma dag för att få gratisspel den dagen, men att det inte spelade någon roll när jag la spelen. Jag kunde alltså lägga 4 spel samma dag men där avgörandet var olika dagar och således få 4 gratisspel. Men nu verkar det ju vara annat... väntar också fortfarande på svar från supporten. De sa att de skulle maila. |
|
2018-02-16, 17:11 | #67 |
Vilken besvikelse MrGreen är, har lagt spel varje dag och inte fått något gratisspel. Varje gång jag försöker kontakta supporten via chatt står det "Vi ber om ursäkt för besväret. För närvarande finns ingen agent för ditt valda språk ledig. Du kan antingen vänta tills en agent på ditt valda språk finns ledig, eller så kan en av våra engelsktalande agenter hjälpa dig nu".
Dessutom att de håller på och ändrar i sina villkor på en redan publicerad och aktiv kampanj mitt under OS, riktigt fult. |
|
2018-02-17, 13:42 | #68 |
Hej ******!
Hopaps att allt är bra med dig. Jag återkommer till dig med dina missade free bet från våran OS kampanj. Det är som så att det spel man placerar för att kvalificera sig måste rättas samma dag för att man ska kunna få sitt frispel. Den 12 februari la du ett spel som rättades den 13 februari på natten. Detsamma gäller spelet som du sedan la den 13 februari men blev inte rättat förän 14 februari. Av denna anledning så har du inte kvalificerat dig för frispelen och vi kan dessvärre inte lägga till dom i efterhand. Är något oklart så återkom till oss så ska vi kika vidare på detta. Har du fler frågor eller funderingar så tveka inte att höra av dig till oss via chatt, E-post eller telefon. Jag önskar dig en fortsatt trevlig dag! Med vänlig hälsning, Michell Kundservice Mr Green https://www.mrgreen.com/ --------------------------------------------- |
|
2018-02-17, 13:47 | #69 | |
Banned
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 19213Robfri Expertrekar Stats: 72 - 87 - 1 ROI: 115.50% Vinstprocent: 45.28% |
Citat:
|
|
2018-02-17, 16:01 | #70 | |
Citat:
Högst relevant för tråden, var inte otrevlig. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Morgan007 (+5) |
||
2018-02-17, 18:33 | #71 | |
Citat:
Har fått typ samma mail. Ringde då upp dem istället och personen jag fick prata med då ansåg absolut att jag borde ha gratisspelen och att man inte skulle behöva lägga spelen och att de rättats samma dag (något vi båda ansåg som ett orimligt krav då de flesta events är på natten och tidigt på morgonen). Han skulle ta det vidare, men jag har dock inget svar ännu. |
||
2018-02-17, 19:10 | #72 |
Någon som fått freebetet från den här kampanjen?
https://se.unibet.com/promotions/spo...Code=000227458 Eller är det nästa helg man får det? |
|
2018-02-17, 19:12 | #73 | |
Citat:
|
||
2018-02-17, 21:24 | #74 |
Fick också mitt från Unibet imorse. Mrgreen har jag precis samma problem som ni andra med, men har börjat lägga spel samma dag, får se om de t hjälper...
|
|
|