![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#16 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]()
888 bolaget har funnits i pokersvängen väldigt länge. Att dom inte skulle betala ut pengar vid vinst är extremt otroligt enligt mig.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
![]()
En jävligt skum grej med 888 är att dom mailar ut lösenordet(!) när man reggar kontot, kollade skräppost och såg det där.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]()
Nu hade bonusen kommit in. De som godkänner bonusen kanske inte jobbar helg.. Blev ju klar med omsättningen i lördags.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 | |
![]() Citat:
![]() har dom endast de där kontaktformuläret man fyller i via deras sida för att nå support eller finns det en support-email, vilken adress e de i så fall? Senast redigerad av nock den 2015-02-03 klockan 03:36. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
![]()
[email protected] använde jag mig av.
Mitt uttag kom igår också så nu är det bara bonusen kvar på kontot att spela upp ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
nock (+5) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 | |
![]() Citat:
tackar! mailar dit nu så får vi se vad som händer. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 | |
![]() Citat:
Har försökt hitta fler bonusar som man vid första ögonkastet la åt sidan... Netbet har 50% upp till 500 kr. Dock ej handikapp eller över/under-spel. Senast redigerad av nasdor den 2015-02-03 klockan 23:16. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 |
![]()
Man behöver alltså inte skriva i någon bonuskod utan bara klicka på "Gå med" via den där länken?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 | |
![]() Citat:
Vann på sidan så innan bonusen kom så kunde jag plocka ut pengarna vilket gick bra efter att man verifierat kontot. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#29 |
![]()
Jag gick via länken men har tydligen fått någon bonus som går i 100kr bets, läs noga vad ni godkänner
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#30 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |