Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-12-06, 15:58   #46

Persas avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3964

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Valencia över 4.5 hörnor till 2.0 @ Bet365

Valencia har fått över 4.5 hörnor i 5/6 bortamatcher i ligan och samtliga i bortamatcher i CL. De fick även 6 hörnor på hemmaplan mot Chelsea i höstas. De måste dessutom som tidigare nämnts göra mål ikväll då Chelsea går vidare på 0-0 och vinst. Detta lär medföra till många hörnor.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
madjedo (+1), bokis29 (+1)
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-06, 16:28   #47
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 76
Standard

Nån som vet varför apoel nicosia oddset har höjts? ligger på 2.53 betsafe just nu.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-06, 16:40   #48

apekatt66s avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1129
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Nån som vet varför apoel nicosia oddset har höjts? ligger på 2.53 betsafe just nu.
Just i Betsafes fall så tror jag de var för deras "100% återbetalning". Satt och kikade på oddset när de gick upp så iaf.
Gammal 2011-12-06, 17:08   #49

Vlads avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Shaktar spelade ut APOEL i hemmamatchen och borde vunnit med ett par mål men cyprioterna klarade 1-1 eftersom de är lucky cunts så tror många såg värde på Shakthar i öpningsoddsen. Dessutom är anfallarna Ailton och Trickovski skadade för APOEL och Pinto tveksam då han gick ut i paus i ligamatchen i helgen så oddset har droppat på Shakthar hela dagen.
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-06, 17:13   #50

aqqe4s avatar

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 165
Standard

Chelsea-Valencia över 2.5 mål - inget snack. Många här verkar vara inne på det spåret.

Jag kör även på att Leverkusen gör över 1.5 mål.

Leverkusen behöver vinna borta mot usla Genk för att garantera förstaplatsen, och för ett lag som Leverkusen är det stor skillnad. Det betyder nämligen att man slipper superfavoriterna Real och Barcelona i nästa runda. Såhär på rak arm så kan jag även säga att de inte heller kan möta Bayern (samma land) eller Arsenal (gruppetta) i såna fall. De kan även bli etta om det blir kryss i Chelsea-Valencia samtidigt som de själva tar en pinne. Hursomhelst - de kommer gå för vinst.

Genk vann ligan förra året men det går mycket tuffare nu, de har även ny tränare i form av Mario Been. En kille jag inte har mycket gott att säga om. Hans Feyenoord var urusla (han fick sparken, nu går de mycket bättre) och man kan inte säga annat om Genk heller. Framför allt försvaret har varit under all kritik - 15 baljor har de släppt in i gruppspelet hittills, varav 7 senast mot Valencia. De har ingen motiviation och det är inte bra nog för den här nivån.

Allt annat ikväll avstår jag nog. Lyckas bara inte hitta något värde. Möjligtvis en fuling på L'OM. 5 ggr pengarna är intressant. Marseille är verkligen byggda för den här sortens matcher. Ett fysiskt, defensivt, organiserat kontringslag. Kontrade sönder Dortmund 3-0 hemma, och sen dess har de börjat plocka upp massa vinster i ligan. Dortmund dras med skador (Bender) och formsvackor (Barrios), så har kört med i princip samma elva i några veckor nu där de bland annat mött Bayern och Arsenal borta samt Schalke i derbyt. Trötta ben?
aqqe4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-06, 17:15   #51
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Shaktar spelade ut APOEL i hemmamatchen och borde vunnit med ett par mål men cyprioterna klarade 1-1 eftersom de är lucky cunts så tror många såg värde på Shakthar i öpningsoddsen. Dessutom är anfallarna Ailton och Trickovski skadade för APOEL och Pinto tveksam då han gick ut i paus i ligamatchen i helgen så oddset har droppat på Shakthar hela dagen.
Ok. Skulle va kul o se shaktars uppställning för ikväll. Har du nåt info om det också?
Gammal 2011-12-06, 17:19   #52

Vlads avatar

Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ok. Skulle va kul o se shaktars uppställning för ikväll. Har du nåt info om det också?
Samma som mot Porto antagligen.

Chygriynski (Sp?,Mb som var i Barca iaf) och Jadson är borta men annars bästa laget
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-06, 18:28   #53

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 333
Standard

Under 2.5 på Olympiakos v Arsenal till marknadsbästa 1.81 tycker jag känns stabilt. Olympiakos spelar på resultatet och Arsenal kommer omotiverade till matchen.
Bjourne är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-07, 00:59   #54
Banned

Standard

Dagens matcher..

20:45 Ajax - Real Madrid
20:45 Basel - Manchester Utd
20:45 Benfica - Otelul Galati
20:45 Din. Zagreb - Lyon
20:45 Inter - CSKA Moscow
20:45 Lille - Trabzonspor
20:45 Man City - Bayern
20:45 Villarreal - Napoli

Uppdaterar lite.
Gammal 2011-12-07, 08:39   #55

fireass avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 1507
Standard

Villareal - Napoli
Napoli kommer in till denna match med sitt öde i egna händer, en vinst här och man avancerar från en tuff grupp i CL.

Villareal kommer att sakna ett par spelare (dock har laguppställningen inte släppts än) men Catalá och Rossi spelar inte. Cani kommer nog inte spela,Valero och Rubén är båda osäkra.

Med 1 vinst på deras senaste 7 (där de flesta är förluster) och med Rossi borta och Nilmar som försöker komma tillbaka i form har de inte någon riktig målgörare. 2-12 i målskillnad senaste 5 har dem.

Napoli har haft några tuffa matcher i CL och i ligan men de kommer in i denna match med en måste-vinna attityd då de annars måste hoppas på Bayern.

10 mål har man gjort senaste 4 matcher och har faktiskt spelat bra, Cavani och Hamsik ser bra ut och jag tror på vinst här.

4/5 U sätts på vinst för Napoli Oddshögsta : Pinnen @ 1.92

D. Zagreb - Lyon
"Mission impossible" för Lyon ikväll kan man tycka. Man behöver en storvinst samtidigt som Real måste vinna mot Ajax, det också en storvinst.

Oavsett så kommer de ge järnet och skickar sin starkaste trupp.

De har börjat få igång sitt målgörande då de gjort 6 mål senaste 2 ligamatcherna och Zagreb har i CL förlorat samtliga matcher med 2-15 i målskillnad.

Kniper vinst för Lyon för 4/5 U Oddshögsta : SBOBET @ 1.95

Tar också och testar -1.0 AH Lyon med 3.5/5U Oddshögsta: Pinnen @ 2.76

Ajax - Real Madrid
Ajax har som sagt nästan avancerat. Vid en mindre förlust så måste Lyon vinna stort (med 7 mål) för att ta Ajax plats för avancemang.

Real kommer att rotera mycket då El classico är runt hörnet men då jag älskar Real så kan jag inte motstå ett bet.

Spelarna som kommer följa med :

Adan, Tomas Mejias, Pacheco, Arbeloa, Coentrao, Varane, Albiol, Mendes,kaká, Ozil, Di Maria, Sahin, Altintop, Callejon, Granero, Xabi Alonso, Higuain, Benzema, Jese

Alltså de har en härlig kvalite i laget fastän de vilar många.

"Reserverna" kommer att vilja visa upp sig och innehar bra kvalite (nästan bättre än Ajax tycker jag t.o.m).

Rolig fakta : Vinner real madrid imorgon så har man det bästa gruppspelsresultatet genom tiderna!

Testar en slant på Vinst för Real, 2.5-3 / 5 U Oddshögsta: 2.5 @ youwin

Kommer också att testa fantastiska Callejon (imponerade senast) att näta Oddshögsta som jag hittat 4.5 @ betsafe
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+5), tompa87 (+5), Viklol (+10), Generator (+10)

Senast redigerad av fireas den 2011-12-07 klockan 08:44.
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-07, 09:57   #56

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 124
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fireas Visa inlägg
Villareal - Napoli
Napoli kommer in till denna match med sitt öde i egna händer, en vinst här och man avancerar från en tuff grupp i CL.

Villareal kommer att sakna ett par spelare (dock har laguppställningen inte släppts än) men Catalá och Rossi spelar inte. Cani kommer nog inte spela,Valero och Rubén är båda osäkra.

Med 1 vinst på deras senaste 7 (där de flesta är förluster) och med Rossi borta och Nilmar som försöker komma tillbaka i form har de inte någon riktig målgörare. 2-12 i målskillnad senaste 5 har dem.

Napoli har haft några tuffa matcher i CL och i ligan men de kommer in i denna match med en måste-vinna attityd då de annars måste hoppas på Bayern.

10 mål har man gjort senaste 4 matcher och har faktiskt spelat bra, Cavani och Hamsik ser bra ut och jag tror på vinst här.

4/5 U sätts på vinst för Napoli Oddshögsta : Pinnen @ 1.92

D. Zagreb - Lyon
"Mission impossible" för Lyon ikväll kan man tycka. Man behöver en storvinst samtidigt som Real måste vinna mot Ajax, det också en storvinst.

Oavsett så kommer de ge järnet och skickar sin starkaste trupp.

De har börjat få igång sitt målgörande då de gjort 6 mål senaste 2 ligamatcherna och Zagreb har i CL förlorat samtliga matcher med 2-15 i målskillnad.

Kniper vinst för Lyon för 4/5 U Oddshögsta : SBOBET @ 1.95

Tar också och testar -1.0 AH Lyon med 3.5/5U Oddshögsta: Pinnen @ 2.76

Ajax - Real Madrid
Ajax har som sagt nästan avancerat. Vid en mindre förlust så måste Lyon vinna stort (med 7 mål) för att ta Ajax plats för avancemang.

Real kommer att rotera mycket då El classico är runt hörnet men då jag älskar Real så kan jag inte motstå ett bet.

Spelarna som kommer följa med :

Adan, Tomas Mejias, Pacheco, Arbeloa, Coentrao, Varane, Albiol, Mendes,kaká, Ozil, Di Maria, Sahin, Altintop, Callejon, Granero, Xabi Alonso, Higuain, Benzema, Jese

Alltså de har en härlig kvalite i laget fastän de vilar många.

"Reserverna" kommer att vilja visa upp sig och innehar bra kvalite (nästan bättre än Ajax tycker jag t.o.m).

Rolig fakta : Vinner real madrid imorgon så har man det bästa gruppspelsresultatet genom tiderna!

Testar en slant på Vinst för Real, 2.5-3 / 5 U Oddshögsta: 2.5 @ youwin

Kommer också att testa fantastiska Callejon (imponerade senast) att näta Oddshögsta som jag hittat 4.5 @ betsafe

detta låter vettigt, blir att ryggga dessa.
TwoToeJoe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-07, 13:04   #57

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 91
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av TwoToeJoe Visa inlägg
detta låter vettigt, blir att ryggga dessa.
Håller med. Tycker även CSKA borta mot Inter ser bra ut då Inter har noll att spela för. Dom är redan gruppetta och CSKA lär mata på och Interspelarna lär ha ett större fokus på kommande matchen mot Fiorentina om tre dagar än denna.
dingding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-07, 13:08   #58
Banned

Standard

Seydou Doumbia är tillbaks i laget efter avstängning också.
Gammal 2011-12-07, 14:20   #59

kimpoes avatar

Sharp$: 411
Standard

Basel-Man U Över 2.5 till 1.90 @ Unibet tycker jag känns fint,jag tror att united kommer att gå in och försöka stänga den här matchen med 2 eller 3 kassar,såg en intervju igår med en basel spelare i viasat studion där han sa att dom kommer göra allt som finns i deras makt för att försöka ta poäng och att dom kommer att vara nöjda vad resultatet än blir,vilket kan betyda att matchbilden kommer svänga oerhört,dom gjorde ju ett starkt jobb borta sist mot united. Jag testart!
kimpoe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-07, 18:52   #60

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 205
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kimpoe Visa inlägg
Basel-Man U Över 2.5 till 1.90 @ Unibet tycker jag känns fint,jag tror att united kommer att gå in och försöka stänga den här matchen med 2 eller 3 kassar,såg en intervju igår med en basel spelare i viasat studion där han sa att dom kommer göra allt som finns i deras makt för att försöka ta poäng och att dom kommer att vara nöjda vad resultatet än blir,vilket kan betyda att matchbilden kommer svänga oerhört,dom gjorde ju ett starkt jobb borta sist mot united. Jag testart!
Jag lirar under 2.5
Inte varit imponerad av Man Utd spel de senaste!
minibiff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td