![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 |
![]()
Ja, antagligen skickar United in kvitteringen i 94:e minuten som vanligt och säkrar avancemang... Men sett till att Basel är vidare vid vinst och dessutom var det bättre laget på Old Trafford känns 6,75 som ett överodds i mina ögon.
Senast redigerad av Jinx den 2011-12-05 klockan 12:26. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
Banned
|
![]()
Är doumbia fortfarande avstängd för cska?
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
![]()
Jag prövar ett kryss för United. Rutin och det faktum att det e just United som spelar säger mig att dom grejar avancemang. Dock har det ju gått lite si och så efter city matchen och ja tror de får nöja sig med krysset. Liten peng dock.
Fastnade även för över 2.5 i Chelseas match mot Valencia. Valencia som öste in mål senast, visserligen mot sämre motstånd, och som måste gå för vinst kan öppna upp sig och då är Chelsea inte direkt ofarliga. Risken är ju alltid ett dödläge där Chelsea bara försvarar ett lika resultat. Dock tror jag det kommer finnas gått om målchanser, handlar bara om hur många det blir mål på. ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+3) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
![]()
Om jag inte är helt fel ute så är väl inte Chelsea vidare på alla oavgjorda resultat?
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
Banned
|
![]()
http://www.chinadaily.com.cn/xinhua/...t_4570808.html
står inte om laguppställning för villarreal, men värt o läsa iaf. kalle Senast redigerad av trance_error den 2011-12-05 klockan 14:38. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
Banned
|
![]()
vad jag har förstått det rätt så, har man lika många poäng så kollar man på inbördes möten. Förra matchen slutade 1-1 mellan valencia och chelsea. Så om matchen imorgon slutar 0-0 så är chelsea vidare pga att man gjorde mål på bortaplan. Om matchen slutar 1-1 så kollar man på totala målskillnaden? Om matchen slutar 2-2 så är valencia vidare?
Ni får gärna rätta mig om jag har fel. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 | |
![]() Citat:
0-0 och Chelsea är vidare på inbördes möten iom bortamålet nere i Valencia. Vid 1-1 är Valencia vidare på bättre total målskillnad och vid 2-2 eller högre oavgjort resultat på inbördes möten. 0-0 eller vinst är det som gäller för Chelsea mao |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
![]()
Chelsea går vidare vid vinst eller 0-0.
Valencia går vidare vid vinst eller 1-1 2-2 3-3 etc. Vad tror ni om Bate +2 eller +3? Barcelona kommer använda sig mestadels av B-spelare. Bate +2 = 2.20 @ Bet365 Bate +3 = 1.50 @ Bet365 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
Banned
|
![]()
Hittar inte Bate +2 till 2.20 på bet365.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 |
![]()
Funderade också på Bate +2, men om vitoria spelar lika mot Milan så är dom vidare.. Och matcherna spelas samtidigt så om dom i halvtid ser att te x vitoria leder så kan det förstöra deras motivation för en 3e plats.
Sen funderade jag på Genk - Leverkusen 2a. Genk har inget att spela för. Leverkusen är redan vidare men kan ta första platsen vid vinst. Chelsea - Valencia. Bortalaget att göra mål till 1.55, då Valencia måste göra 1 mål oavsett. Och Chelseas försvar har inte varit någon höjdare. Men väntar med att se hur AVB väljer att ställa upp, hög försvarslinje eller inte. Luiz som mittback? Över2.5 mål på samma match är intressant. Tror inte att Chelsea kommer spela på resultat. Dom kommer gå för Vinst.
"We want to follow a dream... yes, it's true, but one thing is to follow the dream, another thing is to follow an obsession... and this is not an obsession, it's just a dream." Jose Mourinho Senast redigerad av Omid_ad den 2011-12-05 klockan 16:28. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 |
![]()
Spela på resultat är det värsta som Chelsea kan göra.
Tänk om de leder med 1-0 i slutskedet av matchen, och sen lyckas Valencia göra ett mål. Plötsligt är Chelsea ute och Valencia vidare. Båda lagen lär gå för vinst, lyckas Valencia däremot ta ledning och det är runt 20-30 minuter kvar så kan ni vara säkra på att det blir en defensiv inställning från deras sida. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 | |
Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 620Frankie Jr 2014/2015 Stats: 9 - 8 - 3 ROI: 102.80% Vinstprocent: 52.94% |
![]() Citat:
![]() Det där med laguppställningarna håller jag dock INTE med om. Oddset är ju baserat på att Bayern matchar semester-elva, för om Bayern matchar ordinarie lag, tror du då att oddset är liknande odds vid kick-off? Jag hoppas och vill att City ska vinna, och även gå vidare ur gruppen. Men att tro att BM inte ens vinner 1 av 5 matcher, där det dessutom finns med möjliga matcher där Napoli leder 3-0 i HT? Köper jag inte. Senast redigerad av FrankieJr den 2011-12-05 klockan 17:49. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#29 | |
![]() Citat:
AVB kommer inte att spela snålt, han kommer resonera att Chelseas bästa chans till avancemang innebär bollinnehav, kontroll och mål. Deras försvarsproblem är väldokumenterade samtidigt som Valencia alltid är ett riktigt djupledshot. Lägger sedan till att en målrik match gynnar Valencia samt att de har en glödhet Soldado på topp. Den matchen fullkomligt skriker överspel. Så det testas. Tror också på Napoli mot Villarreal. Efter en trög period i ligan lossnade det något senast då de gjorde 4 mål. Deras spelsystem är även det perfekta för att möta Villarreal. Spanjorerna är bottensist, ingen vidare form och knas med tränaren. Napoli behöver väl också vinna för att gå vidare? Oavsett vad som händer i Citys match till och med? |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#30 |
Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 620Frankie Jr 2014/2015 Stats: 9 - 8 - 3 ROI: 102.80% Vinstprocent: 52.94% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|