![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 |
![]()
hittat alkmar -1 till 2.26 på Unibet. Har inte kollat om det finns något ställe med högre odds men för de som vill lira den så finns den till fint odds på Unibet
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
![]()
Från kompis i Ljubljana i dag.
"Hello Thomas, Brugge is certainly the favourite. How are the odds? If they are more then 2 - 1 against Maribor I would bet on Maribor. ( But not much ) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
![]()
Beslutsångest på hög nivå...
Tankar om dessa; Rennes - Udinese X2 Legia Warzawa - PSV 1X Standard Liege - Hannover 1X Det är alltså Europatipset jag tänkt lägga på, men dessa tre matcher får min mage att vända sig ut och in av smärta.. Har ni skaderapporter/avstängningar som kan vara till nytta här så skriv gärna. ![]() EDIT: Läste att Asamoah och Di Natale vilas. I Rennes är M'Vila och Mangane borta. Helt omöjlig match, hur hade ni garderat? Senast redigerad av hejhej123 den 2011-11-30 klockan 14:46. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
Banned
|
![]()
Han verkar ju inte vara insatt då han inte kollat upp odds`, tabell?? etc. Maribor har inget o spela för. Har jag fel?
Senast redigerad av trance_error den 2011-11-30 klockan 15:24. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
![]()
Ska man spela på Maribor för att din polare ifrån Ljublana tycker de? Vad grundar han det på egentligen?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
![]()
Någon som kan gräva fram lite info om Warszawa - PSV?
Tänker båda lagen ställa upp med ordinarie elvor trots att båda är klara till nästa omgång t.ex.? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 | |
![]() Citat:
Full squad for the Legia Warsaw game: Isaksson, Sinouh, Tyton; Manolev, Bouma, Marcelo, Strootman, Toivonen, Engelaar, Matavz, Wijnaldum, Lens, Mertens, Ibrahim, Derijck, Labyad, Ojo, Ritzmaier, Marzo, Verkoelen, Locadia and Willems. PSV har inte avslöjat startelvan bara truppen. Legia utan M.Hubnik skadad och J.Gol avstängd annars med ordinarie lag. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
![]()
Följande singlar spelas i Europa League
Mohamed Tchité gör mål för Standard Liège 2.85@Expekt Miroslav Radovic gör mål för Legia Warszawa 5.50@Bet365 Tchité har gjort mål i fem raka tävlingsmatcher och Radovic har gjort mål, fyra stycken, i tre raka hemmamatcher. Singlarna spelas med måttlig respektive låg insats. Senast redigerad av soulman den 2011-11-30 klockan 20:02. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|