![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#31 |
![]()
Då är det skrivet i sten: Ironi är omöjligt att förmedla utan smileys.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#32 |
![]()
För övrigt är efterklokhet kärnan i alla bettingforum på nätet
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#33 |
![]()
Ironi är också en ganska bekväm tillflyktsort vid mindre genomtänkta uttalanden, men jag lämnar den dödfödda diskussionen i sin linda.
![]() ![]() |
![]() |
#34 |
![]()
...mindre genomtänkta?
Att spela singlar på Chelsea, Man U och Inter till de oddsen är dåliga spel. Han som spelade Villa +0.5 till 1.90 var ett riktigt bra spel. Det hade varit ett bättre spel än att singla Manchester även om de vunnit med 10-0... Det finns inget att hämta på att spela Inter, Juventus, Manchester United, Barcelona etc regelbundet då oddsen på dem alltid är slaktade... |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#35 |
![]()
Självklart är favoriter ofta spelbolagens kassakossor! Men jag syftade inte på några spel utan på ditt uttalande om dem. Jag tror nämligen inte att du var ironisk när du sågade spelen i efterhand och det är det jag ser som mindre genomtänkt/otrevligt.
![]()
![]() ![]() |
![]() |
#36 |
![]()
Word Portugisen.. Fast håller inte med om Barcelona. Det ska till en bragd om man inte går vinnande efter att ha spelat på dom :P
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#37 |
![]()
Är aldrig otrevlig på internet. Tar ut mina aggressioner på frugan istället
![]() Sågar spel i efterhand gör jag aldrig. Det skulle i så fall vara en riktigt dålig fast genomarbetad rek. Om man hoppar in i en tråd och berättar att man satsade på tre av världens bästa lag till skräpodds, och dessutom förlorade - då har man varken ambitioner att utveckla sitt spelande eller ens ett intresse för att hitta bra spel, då har jag inte heller intresse av att ens kommentera spelet. Vilket jag iofs gjorde med en småbitter kommentar... du har kanske en poäng olof... ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#38 |
![]()
För att underlätta diskussionen .Jag spelade inte singlar på United ,Chelsea
Detta var ett spel för att stärka självförtroendet inget annat Det gick ju sådär ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#39 |
![]()
Portugisen:
Gick som du nog listat ut själv i favoritfällan igår, så visst kan det ha triggat mig till att överreagera också. ![]() Men under veckan har jag åtminstone lärt av misstagen, som du är inne på. Det blir mindre favoriter för min del framöver. Även dragit slutsatsen att Tipskungen som rekare inom åtminstone fotboll är tveksam då han tycks köra på väldigt många "straffsparkar". När jag gick igenom min egen data är det spelen med odds mellan 2.1 och 2.3 som gett bäst ROI (137%! men efter bara 85 ryggningar dock.) vilket även det tyder på att favoriter inte är nåt att hänga i granen. Även du har en poäng helt klart. Ska käka lunch nu så jag inte PMS:ar till igen under resten av dagen. ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#40 |
![]()
Hehe...
Jag gick ju själv på pumpen igår, lag som Hull och Wolves är det lätt att underskatta. Det grisiga, bleka, regniga, kämpiga England som inte går att förstå sig på... Ny helg nya spel... |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#42 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|