![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 |
Banned
|
![]()
Håller med fireas, trabzonspor har inte så bra form. Hemma har man inte vunnit än på chamions league. Inter DnB?
Såg nu att det är kanske lite för lågt odds för dnb. Senast redigerad av trance_error den 2011-11-22 klockan 12:10. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]()
DnB ser jag hos bet365 att det är på 1.83 medan AH +0 är på 2.00, kanske något?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 | |
Banned
Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 11Skidskytte 12/13 Stats: 24 - 48 - 0 ROI: 84.05% Vinstprocent: 33.33% |
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
Sharp$: 731Elitserien 12/13 Stats: 88 - 78 - 15 ROI: 104.08% Vinstprocent: 53.01% |
![]()
Touche, men sett till matchbilden förtjänade city straffarna och dom var ett par nivåer bättre!
Senast redigerad av joemag den 2011-11-22 klockan 15:47. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]()
Felpost
Federer, KUNG! Senast redigerad av Hardcourt den 2011-11-22 klockan 14:58. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
Banned
Sharp$: 11Skidskytte 12/13 Stats: 24 - 48 - 0 ROI: 84.05% Vinstprocent: 33.33% |
![]()
Jag kör en RoK i dag och i morgon blir det lyxbuffé.
Trab-Inter, Ö2.0/2.5 BMunchen-Villa, BM HT/FT Real-Zagreb, Real & Ö2.5 Lyon-Ajax, Ö2.5 Napoli-City, Napoli +0/+0.5 United-Benfica, United HT/FT CSKA-Lille, Ö2.5 Otelul-Basel, Otelul +0.5 1 rad på €2.00 per rad Sammanlagd insats: €2.00 Möjlig vinst: €304.31 City är överskattade! Det är dagens stora fall om man lyssnar på vart alla pengar läggs. Napoli förlorar inte hemma mot ett City som inte imponerar hittills i CL. Munchen är starka även om det blev 0-1 i ligan mot Dortmund. Om det står 3-0 i HT som mot Napoli är jag inte förvånad. Det blir fullt ös framåt och Munchen tar detta. Nog ska väl Trab mot Inter skrapa ihop tre mål totalt? 1-1 i HT och sen kommer ett avgörande i andra halvlek. Real ska bara slå Zagreb en normal dag och vinner de matchen blir det inte med 1-0 eller 2-0. Det bli lite som med Munchen, målkalas! Lyon-Ajax slutade väl 0-0 i Holland, men jag förutsätter att det var ett extremt franskt försvar i den matchen. Nu vill Lyon vinna och matchen öppnar upp sig och Ajax kan göra mycket mål när det är glad fotboll, senast blev det väl sex gjorda och fyra insläppta i ligan? United är väl lite av det rostiga slaget, men 1-0 på straff i 22 minuten och sen kan det stå sig matchen ut. CSKA hemma kommer bli full krigsföring och ett Lille med 11 man i eget straffområde kommer frysa häcken av sig när de enbart står still och ska försvara sig. Efter 60 minuter om det fortfarande är mållöst förstår ju alla att det kommer trilla in bollar mellan fastfrusna fransmän. Otelul mot Basel kom väl med för ska man vinna så ska man vinna snyggt och ha med samtliga matcher. Känns som en tråkig match med noll intresse och vad passar då bättre än 0-0? |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
Banned
|
![]()
över 7.5 avslut på mål för real? 1.85 betsafe
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
![]()
Rent spontant så känns det som att man kan få se mål mellan CSKA-Lille. Har sett alla CSKAS hemmamatcher och det är rena svängdörrarna i försvaret, både på fasta och i öppet spel. Akinfeev långtidsskadad och reserven verkar göra hela backlinjen osäker. Lille har definitivt potential att peta dit någon boll.
Framåt har CSKA grym personal. Förvisso saknas Doumbia som är den bästa målskytten men Honda är tillbaka, som tillsammans med Dzagoev är snuskigt bra. Båda lagen gör mål / överspel är intressant. Förra mötet slutade 2-2. Edit: Ö 2.5 finns på, i mina ögon, smått osannolika 2.0 på Expekt. Taget. Även Lyon-Ajax lär det bli mål. Lyon har varit bra hemma men om jag minns rätt så torskade de hemma mot Rennes senast. Gör oftast _minst_ 2 mål hemma, samtidigt som de varit allt annat än stabila på slutet. Ajax hade den gär galna 4-6 mot Utrecht nyss och är alltid, av tradition, oerhört målglatt. Senast redigerad av aqqe4 den 2011-11-22 klockan 15:57. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
![]()
På pinnacle får du 2,38 på ö2,5 i cska-lille
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
Banned
![]()
Ja, smått samt osannolika kan man verkligen kalla det oddset. Endast två bolag erbjuder lägre odds nämligen! Interwetten med 1.85 samt Betgun 1.98...
EDIT: Använd oddsportal.com för att se vem som erbjuder bäst odds! Senast redigerad av Maverick den 2011-11-22 klockan 16:21. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 |
![]()
Bara jag som tycker under 2.5 i Valencia - Genk matchen till 2.62 är rätt bra? Valencia tog väl ut sig rätt bra i helgen mot Real och Genk har bara gjort ett enda mål på 4 matcher, inget på bortaplan.. Man jagar dessutom främst Valencia om en plats i Europa League och det borde väl motivera tillräckligt för att spela lite defensiv fotboll iaf.. iofs 2 lag som har varit väldigt målglada på slutet.. suger på den lite
![]() Under 3.5 ger 1.80 på pinnacle..
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. train TJUU TJUUUUU Senast redigerad av tompa87 den 2011-11-23 klockan 12:29. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 | |
Banned
![]() Citat:
Men jo, oddset känns helt ok faktiskt. rent statistiskt åtminstone och förra mötet slutade ju 0-0. Frågan är vad de baserar sina odds på... |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 |
![]()
hallå grabbar
Vill köra en dubbel idag, vet inte vilken av dessa lag jag ska lira på bara; Barca, Marseille, arsenal. Några kommentarer på det? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#29 |
Banned
![]()
Verken Arsenal eller Barcelona ser jag personligen något värde i. Den sista matchen har jag ingen koll på alls!
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|