Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-10-27, 09:02   #1
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 11

Skidskytte 12/13
Stats: 24 - 48 - 0
ROI: 84.05%
Vinstprocent: 33.33%

Standard

Premier League 29-31/10

Är det inte väldigt bra odds på en del bortalag den här helgen? Främst tänker jag på Blackburn och Newcastle som ger 4.36 resp. 3.98 i skrivande stund.

Newcastle har inte förlorat i ligan och nu möter man förvisso ett Stoke som är väldigt starka på hemmaplan. Endast ett insläppt på fyra matcher men i Carling Cup fick de se sig besegrade av Liverpool. Kanske är ett underspel bättre - har dock inte gått igenom oddsen på det. För det luktar målsnålt men samtidigt kan Newcastle mycket väl peta in en boll då de verkar ha hittat en bra kompass att följa.

Blackburn ligger förvisso i botten men de gör ofta mål i sina matcher även om det läcker en del bakåt. Men de har en del fina resultat i år så som 4-3 hemma mot Arsenal samt så vann de mot Newcastle i Carling Cup efter förlängning (4-3). Tittar jag närmare på Norwich ser jag inget alls som imponerar resultatmässigt. Känns som två dåliga lag och visst kan hemmaplan betyda en liten fördel men i bägge dessa matcher känns inte hemmalaget som något superlag och oddsen på 4+ känns klart spelvärda enligt mig.

Arsenals dryga 6 i odds borta mot Chelsea känns spontant fint. Dock ifall man studerar hemma- och bortastatistik så blir det ju en bedrövlig kombination. Dock derby och för tre säsonger sen vann iaf Arsenal mötet med 1-2.

Till sist finns även Aston Villa som en karamell att suga lite på borta bor Sunderland till 3.80.

Kanske borde lämna in en tipsrad också, känns som miljonerna väntar med alla dessa tvåor
Maverick är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-27, 11:13   #2

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Chelsea har väl dessutom Bosingwa och Drogba avstängda i helgens derbymatch?

Sjukt höga odds på Gunners, men de är som sagt inte mycket att hänga i granen. Men frågan är om ändå inte oddsen är alltför höga....
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-27, 13:06   #3

Donalds avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 181

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tycker också om Arsenal, baserar det mycket på insatsen mot Spurs för några veckor sedan.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-27, 14:22   #4

FrankieJrs avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Chelsea har väl dessutom Bosingwa och Drogba avstängda i helgens derbymatch?

Sjukt höga odds på Gunners, men de är som sagt inte mycket att hänga i granen. Men frågan är om ändå inte oddsen är alltför höga....
Med deras trupp och med Drogbas höst känns det väl inte som laget havererar direkt. Glöm inte att tjuren Ferdinand är tillbaka.

Tycker krysset i Man City - Wolves och krysset i Spurs-QPR är de enda som på förhand känns som värdeodds..
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-27, 17:14   #5
DD

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 2614

Standard

Jag gillar Everton-Manchester Utd över 2.5 @ 1.96. United brukar komma tillbaka starkt efter motgångar och jag tror att Ferguson kommer att ställa ett offensivt lag på banan mot Everton vilket förhoppningsvis kommer att leda till mycket målchanser. Uniteds försvarsspel har ju inte sett alltför stabilt ut på sistone på grund av mycket skador men nu lär Vidic-Ferdinand starta i mittförsvaret. Frågetecken dock för Rios form. Cleverley spelade i ligacupen i veckan och kommer också troligen få speltid vilket är viktigt för Uniteds anfallsspel.

Gillar även Arsenal till det fina oddset men avvaktar lite.

Senast redigerad av DD den 2011-10-27 klockan 17:15.
DD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-28, 11:43   #6

FrankieJrs avatar

Frankie Jr 2014/2015

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DD Visa inlägg
Jag gillar Everton-Manchester Utd över 2.5 @ 1.96. United brukar komma tillbaka starkt efter motgångar och jag tror att Ferguson kommer att ställa ett offensivt lag på banan mot Everton vilket förhoppningsvis kommer att leda till mycket målchanser. Uniteds försvarsspel har ju inte sett alltför stabilt ut på sistone på grund av mycket skador men nu lär Vidic-Ferdinand starta i mittförsvaret. Frågetecken dock för Rios form. Cleverley spelade i ligacupen i veckan och kommer också troligen få speltid vilket är viktigt för Uniteds anfallsspel.

Gillar även Arsenal till det fina oddset men avvaktar lite.
Gillar också överspelet här. Om man ska kommentera din reasoning lite så är jag inte alls säker på att Ferdinand startar med tanke på hans totalusla insats mot City - dessutom vet jag inte. Cleverley? Killen har sett bra ut och är riktigt lovande, men att han skulle vara viktig för Uniteds anfallsspel känns lite tidigt att säga.

Håller även med om Arsenal - visst är det värde i tvåan
Gammal 2011-10-28, 11:57   #7

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 338
Standard

Cleverley övertygade verkligen inte i senaste matchen i carling cup! Men får hoppas att han rycker upp sig! Anderson har verkligen överraskat mig! Har alltid tyckt han vart ruggigt dålig men han har spelat riktigt bra denna säsong! Tror o hoppas att united ställer upp offensivt och att valencia får speltid mot everton!

Lirar på united vinst till 1.75!

Och en dubbel med en finsk hockeymatch ikväll som såg vettig ut!
Ässät ska krossa Lukko! Såg liret på Lazlos sida! Verkar vettig som fan om man kikar formtabellen! La till den rak me united vinst!

Happy betting booiiys!!!
Wannabetta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-28, 14:17   #8
DD

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 2614

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av FrankieJr Visa inlägg
Gillar också överspelet här. Om man ska kommentera din reasoning lite så är jag inte alls säker på att Ferdinand startar med tanke på hans totalusla insats mot City - dessutom vet jag inte. Cleverley? Killen har sett bra ut och är riktigt lovande, men att han skulle vara viktig för Uniteds anfallsspel känns lite tidigt att säga.

Citat:
Ursprungligen postat av Wannabetta Visa inlägg
Cleverley övertygade verkligen inte i senaste matchen i carling cup! Men får hoppas att han rycker upp sig! Anderson har verkligen överraskat mig! Har alltid tyckt han vart ruggigt dålig men han har spelat riktigt bra denna säsong!

Happy betting booiiys!!!
Angående Cleverley så menar jag att han startade säsongen riktigt fint ihop Anderson innan han blev skadad. Utan Cleverley på mitten så har Anderson knappt haft en godkänd match enligt mig, ibland urusla rent ut sagt. Det är meningen att Cleverley ska ta över kreativiteten på mitten nu när Scholesy har slutat och på så sätt menar jag att han är viktig för Uniteds anfallsspel.

GL
DD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-28, 14:57   #9

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 140

Standard

Tycker Ö2.5 i Chelsea-Arsenal lockar...

Chelsea: Ö2.5 i 7/9
Arsenal: Ö2.5 i 6/9

H2H: Ö2.5 7/10

Chelsea har inte hållt tätt på Stamford på hela säsongen.

Chelsea: Torres tillbaka. Arsenaldödaren Drogba avstängd tillsammans med Bosingwa.
Arsenal: Vermaelen eventuellt tillbaka i Arsenal. Saknar dock fortfarande Sagna, Jenkinson bakåt samt Wilshire framåt.
_mowgli_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-28, 15:48   #10

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 338
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DD Visa inlägg
Angående Cleverley så menar jag att han startade säsongen riktigt fint ihop Anderson innan han blev skadad. Utan Cleverley på mitten så har Anderson knappt haft en godkänd match enligt mig, ibland urusla rent ut sagt. Det är meningen att Cleverley ska ta över kreativiteten på mitten nu när Scholesy har slutat och på så sätt menar jag att han är viktig för Uniteds anfallsspel.

GL

Har också high hopes på Cleverley! United måste breeda nya scholes!
Men Everton ska jue bara köras över! Så länge nani o young köttar på så borde det gå vägen! Spec efter förnedringen mot city i ligan!
Wannabetta är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-31, 23:34   #11
Banned

Skidskytte 12/13

Standard

Klappar mig själv på axeln. var ju fyra fina spel
Gammal 2011-11-01, 07:39   #12

FrankieJrs avatar

Frankie Jr 2014/2015

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maverick Visa inlägg
Klappar mig själv på axeln. var ju fyra fina spel
Hade du satsat två tusen på en fyrling hade du varit miljonär
Gammal 2011-11-01, 07:48   #13
Banned

Skidskytte 12/13

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av FrankieJr Visa inlägg
Hade du satsat två tusen på en fyrling hade du varit miljonär
Iaf om jag spelat +0.5 på Blackburn och Aston Villa. Endast Arsenal och Newcastle som vann på riktigt. Men hade behövt dunka in med 12 papp för att kalla mig miljonär
Svara

td