Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-10-26, 09:23   #31
Franzen Buttboy

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 2064

Björnens NHL(inaktivt)
Stats: 415 - 384 - 0
ROI: 103.42%
Vinstprocent: 51.94%

Standard

Hade ju räknat med Isla och Di Natale. Oddset har sjunkt för mycket på Napoli så rider ut denna. Tror fortfarande att Napolis anfallsspel får stora problem.

Går även in på Under 2.5 till 1.75
isbjorn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-26, 11:19   #32

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 273
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av raaabin Visa inlägg
Håller inte alls med dig. Mot Roma var Lazio bra och vann rättvist, visst fick Roma utvisning men Lazio skapade massor med lägen och borde avgjort innan 93 min. Och mot Milan var det var jag chockad över hur bra Lazio var denna säsongen, att du kan såga deras insats i den matchen förstår jag inte då man mötte regerande mästarna och rivstartade och ledde rättvist med 2-0. Cissé och Klose var riktigt heta den matchen. Klose gör alltid mål och Hernandes har kommit igång. Såg inte matchen mot Genoa så jag kan inte uttala mig men enligt mig har Lazio varit en positiv överraskning i år.

Dock håller jag med er om att oddset är för lågt och värdet finns i Catania...

Håller med 100%. Lazio var det bättre laget matchen igenom och vann rättvist! Angående Catania-matchen anser jag att man bör avstå ettan då oddset är för lågt och Lazio är public bet denna omgången och kommer förmodligen sjunka några snäpp till innan avspark.
Bolognese är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-26, 12:05   #33
Webmaster

marss avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 3518
Standard

Någon som vet vad som händer med Mexes egentligen? Han har ju suttit på bänken ett antal gånger nu så han borde vara hel? Menar Yepes imponerade inte direkt senast man tycker Mexes borde vara given men han kanske inte pallar 90min :o
Gammal 2011-10-26, 13:32   #34

Sighurts avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2143

Heja bror!
Stats: 47 - 49 - 2
ROI: 106.87%
Vinstprocent: 48.96%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mars Visa inlägg
Någon som vet vad som händer med Mexes egentligen? Han har ju suttit på bänken ett antal gånger nu så han borde vara hel? Menar Yepes imponerade inte direkt senast man tycker Mexes borde vara given men han kanske inte pallar 90min :o
Läste en artikeln förra veckan att Mexes nu va tillbaka från sin knäskada. Tror precis som du säger att han inte är redo för 90 min spel än. Dessutom måste han komma i matchform. Men som du säger så bör han vara given eller åtminstone tredjeval.
Sighurt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-26, 15:39   #35
Franzen Buttboy

Björnens NHL(inaktivt)

Standard

Tror Inter kommer få det tufft idag, de har inte imponerat och ska tydligen vila en del spelare idag. Inte tillräckligt bred trupp för att vila allt för många spelare. Milito startar och hans inledning på säsongen har inte gjort någon glad.

Atalanta 3.25

Senast redigerad av isbjorn den 2011-10-26 klockan 15:52.
Gammal 2011-10-26, 15:47   #36

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 159
Standard

Håller inte med Isbjorn där.

Inter ligger risigt till i ligan, behöver verkligen ta 3 poäng även om man möter Juventus På lördag.
Spelare som sneijder, lucio, maicon, cambiasso kommer alla spela.

X2.
ersrovhal är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-26, 15:59   #37
Franzen Buttboy

Björnens NHL(inaktivt)

Standard

Maicon vilas.
Gammal 2011-10-26, 16:01   #38
Franzen Buttboy

Björnens NHL(inaktivt)

Standard

Lazio har inte med Matuzalem, Hernanes eller Dias. Spelar antagligen 4-3-3 med Sculli, Klose och Cisse på topp.
Gammal 2011-10-26, 16:53   #39

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 268
Standard

Tror också på Inter men DNB är att föredra. Atalanta ser jag inget värde i även om oddset är högt. Tänk på att de mest vunnit med uddamålssegrar och att det inte varit mot topplagen. Inter har spelat upp sig ordentligt sen Ranieri tog över och är i desperat poängbehov. Atalanta har ett intressant lag men det kommer få problem mot storlagen rakt igenom här framöver - matchen mot Roma för några omgångar sen var man helt lost trots att Roma inte imponerade särskilt. Inter bör vinna även om Maicon inte spelar.

Sen så tror jag att Cagliari tar tre poäng mot slagpåsen Cesena som kommer få det tufft iår, speciellt mot lagen i övre delen av tabellen. På sin höjd så kanske Cesena kan vinna 1-0 hemma mot ett lag som Lecce om mutu (avstängd idag) är på spelhumör men mot Cagliari har de inget och hämta. DNB spelas till allt över 1.8.

Senast redigerad av woland den 2011-10-26 klockan 16:54.
woland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-26, 17:06   #40

Sighurts avatar

Heja bror!

Standard

Lazio (4-3-1-2): Marchetti; Konko, Biava, Diakité, Radu; Brocchi, C. Ledesma, Lulic; Sculli, Klose, Cisse
suspended Dias
out Mauri, Gonzalez, Hernanes, Matuzalem

Catania (5-3-2): Andujar; Izco, Bellusci, Spolli, Legrottaglie, Marchese; Almiron, Lodi, Delvecchio; Bergessio, Maxi Lopez
out P. Ledesma, Capuano, Potenza, Alvarez, Llama, Suazo, Gomez

-------------------------------------------------------------------------------------

Atalanta (4-4-1-1): Consigli; Masiello, Lucchini, Capelli, Peluso; Schelotto, Cigarini, Padoin, Bonaventura; Moralez; Denis
out F.Pinto, Manfredini

Inter (4-3-1-2): J. Cesar; Maicon, Lucio, Chivu, Nagatomo; Zanetti, Cambiasso, Stankovic; Sneijder; Zarate, Milito.
out Poli, Ranocchia, Coutinho, Viviano, Samuel, Forlan

-------------------------------------------------------------------------------------

Jag ska vänta in Lazio matchen, hoppas att oddsen sjunker en del så man strax innan matchstart kan spela asian handicap på Catania. +0.75 till omkring 2.00 eller +1 till omkring 1.70 vore bra.

Vart har du sett att Maicon inte kommer starta? Gazzetta har med honom i startelvan samt andra källor som jag tittat in. Vågar mig inte på Atalanta matchen då jag tycker att Inter ställer upp med ett starkt lag, och formen är på uppgång. Luktar kryss?
Gammal 2011-10-26, 17:27   #41

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 268
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sighurt Visa inlägg
Vart har du sett att Maicon inte kommer starta? Gazzetta har med honom i startelvan samt andra källor som jag tittat in. Vågar mig inte på Atalanta matchen då jag tycker att Inter ställer upp med ett starkt lag, och formen är på uppgång. Luktar kryss?
Om du frågar mig angående Maicon så antog jag det då Isbjorn skrev det här ovan, man skriver väl inte sånt om man inte är hundra tänker jag...

Jag tror som sagt på Inter seger, tror de vinner utan att släppa in mål dessutom. Sneijder avgör?
woland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-26, 18:45   #42
Franzen Buttboy

Björnens NHL(inaktivt)

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sighurt Visa inlägg
Lazio (4-3-1-2): Marchetti; Konko, Biava, Diakité, Radu; Brocchi, C. Ledesma, Lulic; Sculli, Klose, Cisse
suspended Dias
out Mauri, Gonzalez, Hernanes, Matuzalem

Catania (5-3-2): Andujar; Izco, Bellusci, Spolli, Legrottaglie, Marchese; Almiron, Lodi, Delvecchio; Bergessio, Maxi Lopez
out P. Ledesma, Capuano, Potenza, Alvarez, Llama, Suazo, Gomez

Atalanta (4-4-1-1): Consigli; Masiello, Lucchini, Capelli, Peluso; Schelotto, Cigarini, Padoin, Bonaventura; Moralez; Denis
out F.Pinto, Manfredini

Inter (4-3-1-2): J. Cesar; Maicon, Lucio, Chivu, Nagatomo; Zanetti, Cambiasso, Stankovic; Sneijder; Zarate, Milito.
out Poli, Ranocchia, Coutinho, Viviano, Samuel, Forlan

Jag ska vänta in Lazio matchen, hoppas att oddsen sjunker en del så man strax innan matchstart kan spela asian handicap på Catania. +0.75 till omkring 2.00 eller +1 till omkring 1.70 vore bra.

Sry, misstolkade en Italiensk artikel.

Senast redigerad av isbjorn den 2011-10-26 klockan 18:47.
Gammal 2011-10-27, 12:32   #43

Sighurts avatar

Heja bror!

Standard

Sista matchen för omgången ikväll. Palermo tar emot Lecce hemma på Sicilien. Gillar Över 2.5 finns till 1.81. Ser det lite som Milan - Parma matchen. Lecce fick det att lossna senast hemma innan dess har målproduktionen gått knackigt. Det är inte många lag som åker till Sicilien ostraffade. Palermo kommer förmodligen föra spelet mot Lecce och jag tror mycket väl att man kan gå över linan själv. Men efter att sett Lecce hemma mot Milan kändes inte handicap linan -1 på Palermo lika givet. Lecce hade inte många chanser men tog till vara på varje anfall. Jag tror mycket väl man kan sätta dit 1 ikväll och störa Palermo därför känns Över som ett bättre spel. Tittar man inbördes har 4 av 5 matcher på Sicilien slutat Över 2.5.
Svara

td