![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() 2011-10-21 Fortuna Dusseldorf - H Rostock (Bundesliga 2)![]() Datum: 2011-10-21 Tid: 18:00 Sport: Fotboll Land: Tyskland Liga: Bundesliga 2 Match: Fortuna Dusseldorf - H Rostock Period: ft Spel: Fortuna Dusseldorf Insats: 7.00 Odds: 1.500 Bolag: WilliamHill Motivering: Hjemmesterke Fortuna Dusseldorf tar imot nyopprykkede Hansa Rostock. Fortuna har vunnet alle sine fem hjemmekamper denne sesongen, mens Hansa fortsatt ikke har vunnet på bortebane. Kattens lek mot musen? Fortuna Dusseldorf har vunnet 18 av sine 19 siste hjemmekamper i 2.Bundesliga og er vel et av Europas beste hjemmelag. Denne sesongen har de ikke tapt en kamp og står med 7-4-0. De siste 9 hjemmekampene er også vunnet med minst 2 mål eller mer. Forrige sesong endte Dusseldorf på 7.plass på grunn av svake resultater på bortebane. Kan dette være sesongen hvor Fortuna skal rykke opp? Foventet lagoppstilling fra kicker.de: Ratajczak - Levels, Lukimya, Langeneke, J. van den Bergh - Bodzek - Beister, Lambertz, O. Fink - Bröker, Rösler Skader: Jovanovic (Adduktorenverletzung) Eneste som er fraværende er Jovanovic som ikke har spilt noe denne sesongen. Hansa Rostock på sin side har startet med 1-6-4 og det er ventet at de kommer til å kjempe på nedre halvdel/unngå nedrykk. De klarte riktignok å slå 1860 Munchen som har litt nedgående formkurve sist 2-0 hjemme. Foventet lagoppstilling fra kicker.de: K. Müller - Schyrba, Wiemann, Holst, Blum - Pannewitz, Peitz, Perthel - Lartey, Schied, Jänicke Skader: Gusche (Trainingsrückstand), Kostal (Trainingsrückstand), Pelzer (Oberschenkel), Mintal (Trainingsrückstand) Viktige Mintal er fortsatt skadet sammen med Kostal og ny på skadelisten er den faste forsvarspilleren Pelzer. Hjemmesterke Fortuna skal slå et svakere og svekket Hansa Rostock på hjemmebane. Fortuna er i strålende form om dagen og laget slo St.Pauli 3-1 borte sist kamp. Foran et entusiastisk hjemmepublikum kommer Dusseldorf forhåpentligvis nok en gang stikke av med tre poeng. Jeg setter også 3 units på Fortuna Fortuna Dusseldorf -1.5 til 2.38 @ Pinnacle. Lykke til om du følger! ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+1), Snivar (+1), lordhenrik (+1), fireas (+1), Kalle (+1), Kalle (+2), SlimCharles (+1) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Kul att du rekar igen
![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fake (+1) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Funderar på Fortuna Dusseldorf ah -1 till 1.75 på bet 365. Tankar om detta?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Länge sen en Fake-Rek kom upp, kul
![]() Jag tog -1 AH. Hansa Rostock borta har släppt in 8 mål senaste 3 bortamatcher, Fortuna gjort 11 på sina senaste hemmamatcher. Spoiler:
Senast redigerad av fireas den 2011-10-21 klockan 12:02. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Fortuna Dusseldorf vant 2-0 og fortsatte sin kanongode hjemmestatistikk
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
Banned
Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 11Skidskytte 12/13 Stats: 24 - 48 - 0 ROI: 84.05% Vinstprocent: 33.33% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
Banned
Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 11Skidskytte 12/13 Stats: 24 - 48 - 0 ROI: 84.05% Vinstprocent: 33.33% |
![]()
haha, hade jag läst mer hade jag ju sett han var från Norge. Men en del ord är exakt samma på norska och danska tror jag. Jaja, men annars hade jag ju faktiskt rätt. Lite som i spelet, hur det än går har man ändå rätt ändå.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 | |
![]() Citat:
![]()
![]() ![]() |
![]() |
|