![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 |
Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 848Alla spel våren 2013 Stats: 238 - 210 - 39 ROI: 110.23% Vinstprocent: 53.13% |
![]()
Nu blir jag lite orolig när jag ser att oddset på PAOK höjs, någon som har någon idé om varför detta sker?
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
Banned
|
![]()
Varför är Lokomotiv moskva så stora favoriter?
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 |
![]()
AEK Aten saknar avstängda Dellas och Makos dessutom är Georgeas,Gudjohnsen och Konstantopoulos skadade,Leonardo är halvskadad och börjar på bänken..
Samtliga mer eller mindre starters i en tunn AEK-trupp.....lägg till det att Lokomotiv är i bra slag och grekiska lag nästan aldrig presterar på resande fot i Europa.. Dock håller jag med om att oddset är för lågt..i såna fall hcp en denna känns bäst att hoppa. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
![]()
Två spel som känns väldigt solida ikväll är Dynamo Kiev hemma mot Besiktas till ca 1.65,dels är det som bekant alltid en jobbig uppgift att spela i Ukraina/Ryssland...
Och läget i Besiktas är minst sagt krisbetonat,i helgens match hemma mot Kayserispor (0-2) var man helt otroligt bleka Till dagens match saknas även förstakeepern Rustu,Toraman,Almeida,Guti,Bebe, Gulum,Kaplam och Akyuz. Laget saknar desperat ledargestalter något även tränaren gått ut med nyligen,Kiev har startat med två kryss och kommer absolut gå för en seger. Lagen mötte även i samma turnering i våras då van hemmalaget med 4-0. Helt klart talar allt för ännu en seger. Bilbao tar emot Salzburg i en gruppfinal och seger med 2 mål för hemmalaget på San Mames betalar knappa dubbla pengarna. Baskerna fick inför den här säsongen stortränare Bielsa om tränare och efter en trög start har han nu äntligen fått ordning på laget. Tre raka segar har det blivit,först 2-0 mot PSG och sedan två derbysegrar mot Sociedad och Osasuna så räkna med att man har ett riktigt bra självförtroende för dagen. Man kommer mönstra sitt absolut bästa lag och endast en ändring från helgens elva. Salzburg saknar ikväll Douglas, Alan, Mendes,Leitge Ulmer, Alex, Offenbacher, Adjei och Chema Anton. Där uppskattningsvis 3 stycken är ordinarie. -Nej rankar Bilbao som ett av dom 10 bästa lagen i Spanien även om tabellen säger annat och med dagens form ska Österrikarna ha noll att hämta i Baskien. -En försiktigare variant kan annars vara att kör dubbel till dryga 2 gånger. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Slurf (+1) Senast redigerad av Mr_Dutch den 2011-10-20 klockan 17:01. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 5627Winter - VS Stats: 73 - 53 - 7 ROI: 116.79% Vinstprocent: 57.94% |
![]()
Ingen som lyfter denna så jag får skriva lite.
Tottenham - Rubin Kazan ML 3.01 Spurs kommer till matchen med många spelare borta med skador. Dessutom verkar Redknapp helt skita i Europa League och ställer upp med en hel del reservlirare. Värde på Rubin Kazan här. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 | |
Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1957Sharps.se Kirtap million Stats: 28 - 30 - 0 ROI: 105.57% Vinstprocent: 48.28% |
![]() Citat:
http://www.oddsportal.com/soccer/eur...-885401/#dnb;2 Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Misär (+1) Senast redigerad av Slurf den 2011-10-20 klockan 17:29. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
Banned
|
![]()
Jag avstår spel på Dynamo.. Absolut kan dem vinna men oddset lockar inte mig..
Besiktas har värvat flitigt senaste tiden.. Dem har fortfarande Fernandes-Aurelio-Simao-Quaresma i startelvan.. Kanske över 2.5 mål? Besiktas är ett offensivt lag så jag kan tänka mig det blir några mål i matchen. Senast redigerad av trance_error den 2011-10-20 klockan 17:29. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
![]()
Många resonerar nog som så att samtliga kreativa offensiva spelare som Bale,Van Der Vaart,Defoe och Modric saknas,bör ju finnas risk att det inte klickar så bra framåt.....
Plus att Rubin är ett defensivt lag i grunden och coachen har en uttala defensiv approach till dagnes match har jag för mig att jag läst någonstans....sen verkar ju inte Spurs inte satsa så mycket på nämda cup....iofs kanske dom reserver som får chansen springa lite extra kan man tycka... Senast redigerad av Mr_Dutch den 2011-10-20 klockan 18:21. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|