![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 | |
![]() Citat:
Stiger DnB upp till 3 så är detta klart värt! Som tidigare nämnt, matchen mot catania var lite sådär, går inte att döma den matchen utifrån bara siffor. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 |
![]()
Glöm inte bort att City möter United borta på söndag. Hur resonerar Mancini egentligen? Svårt att veta eftersom man ligger illa till i CL. För lågt odds på raka ettan. Inväntar startelvan..
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 | |
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
![]()
Det var mer en fråga än en slutsats? Men annars så värderar han X-et väldigt lågt med tanke på att 33+45 är 78%, skulle han värdera Lille högre skulle X-et komma under 20% vilket jag inte anser är någon verklighet då detta är en ganska högriskmatch för kryss då de två förmodade lagen som går vidare möts...
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 |
Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 938Fotboll 11/12 Stats: 18 - 13 - 6 ROI: 133.62% Vinstprocent: 58.06% |
![]()
Just nu har jag krysset på 28%. Detta betyder ett utfall på 39%/28%/33% med odds:
2.56 / 3. 57 / 3.03 Tycker detta är troligt. Kolla bara på Marseille - Arsenal. Oddsen ligger på samma nivå som jag har förutspått Inter matchen att ligga på. Ett halvknackigt storlag, möter ett hemmastarkt franskt lag. Låter det familjärt? Se på oddsen. De ligger ungefär där jag har satt inter matchen på. Motiveringen för att oddset på Lille - Inter är fel grundar jag på att jag tror att folk felvärderar Inters resultatrad. Napoli matchen blev man bortrövad en vinst av domaren enligt min mening och mot catania var det spöregn + jobbiga landslagsmatcher. Tror fortfarande Ranieri är rätt man för jobbet. Deras trupp är bara så mycket bättre än Lille att man ÅTMINSTONE ska kunna vinna denna match en av tre gånger. /Kthxbye Senast redigerad av madjedo den 2011-10-18 klockan 12:34. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#22 |
![]()
Oddsen på matchen Napoli-Munchen är galet felsatta i mina ögon,viss är Bayern i toppform men "årets" mach i Neapel inför 70.000 av några Europas mest fanatiska supportrar.
Napoli är helt ordinarie och snabba spelare som Lavazzi,Hamsik och Cavani kommer ge det tröga mittförsvaret i Munchen en svettig afton. Visst tyskar gör oftast bra matcher i Italien och har inte släppt in mål på 10 matcher och saknar endast Robben och kan mycket väl vinna. Men till dom oddsen som bolagen bjuder idag hade det inte funnit värde i ens om det hade varit Barca eller Real som gästat. Kan inte under några omständigheter ge hemmalaget under 30 % så ett värdespel på Napoli ser klockrent ut.. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
Banned
Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 11Skidskytte 12/13 Stats: 24 - 48 - 0 ROI: 84.05% Vinstprocent: 33.33% |
![]()
Bayern München droppar ordentligt, så snart är det väl inte längre aktuellt att spela en rak tvåa där. Men BM att vinna och hålla nollan känns mer värdefullt då.
Bayern München är i ruggig form, speciellt defensivt och deras mål borde vara att ta sig till final i sin egen stad. Känns inte som ett Napoli kan stå i vägen i första omgången då. Men oddsen springer upp mot 5 förvisso... |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 | |
![]() Citat:
![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
raaabin (+1) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Är det bara jag som kämpar för att hitta något spelvärt idag?
Bayern för stor favorit så om det fortsätter droppa kanske en +0.5 kan bli intressant på Napoli. Samtidigt känns det svårt att gå emot BM i dagens läge och jag vidhåller egentligen min ståndpunkt jag hade innan CL drog igång. Den ståndpunkten är att Italienska lag är för dåliga och att Napoli skulle få kämpa för att komma top 7 i Premier League. Deras främre trio är magisk, men bakom det så är det en tunn trupp med och försvinner Hamsik/Lavezzi/Cavani så är det en försvagning å det grövsta. Inga andra sides lockar direkt heller. Benfica möter Basel på plastgräs. CSKA för stor favorit och Trabzon svårbedömda. Zagreb +0 har droppat och är för lågt nu, kanske smått värde i ett mer rutinerat Ajax+0 @ 2.15. City, Utd och Real ospelbara. Lille/Inter oviss. Rent historiskt så är väl Lyon+1.75 @ 2.02 ett givet spel, men den gången de fick stryk av Real var det just på Bearnabeu med 3-0. Nu när Higuain och Ronaldo börjar göra mål igen känns det fel att kliva in mot Real. Hur mycket jag än vrider och vänder på matcherna ikväll så ser jag inget jag gillar extremt väl. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 | |
![]() Citat:
Oddsen är värdelösa dock så jag tar HCP då man vunnit alla matcher hittills denna säsong med 2 eller fler (förutom 1-1 mot Napoli då). Villareal har inte vunnit en enda match borta i år, och bl.a. torskat mot danska Odense. Oddsen sitter rätt men jag tror City är ute efter både målskillnad och en enkel resa idag.
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. train TJUU TJUUUUU Senast redigerad av tompa87 den 2011-10-18 klockan 15:53. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 |
![]()
Kör handikapp på City, Mancini vilade som sagt sin offensiva kvartett i helgen och laget visade fin form.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 |
![]()
Är nog ganska inne på Robins linje dom flesta oddsen ser ganska "rätt" ut förutom Napolis och sen tror jag nog att Trabzon får det väldigt svårt i Ryssland.
Dagens bästa är kanske istället ett specialspel på UB,nämligen antal skott på mål i matchen Man C-Villareal på linen 10.5. Tror på en väldigt öppen match där säkert ett tidigt mål av Mancinis mannar kan öppna upp totalt. Ser faktiskt att nästan hemmalaget kan stå för produktionen själva vid en bra dag och över 10.5 skott till 1.85 är nog ett väldigt bra spel. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#29 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2115Sverige 2013 Stats: 230 - 162 - 21 ROI: 116.48% Vinstprocent: 58.67% |
![]()
En del fina oddsrörelser i dagens cl. Inte riktigt lika stora som det var i vissa matcher förra omgången, men ändå.
Man Utd -1.5 har stigit från runt 1.68 till 1.91. Napoli +0.5 har stigit från runt 1.88 till 2.11. Inter +0.5 har stigit från runt 1.72 till 1.92. Börjar bli spelbart imo, inväntar dock startelvor innan jag tar beslut om spel. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#30 |
![]()
Håller fullständigt med RobinD, vrider och vänder på allting men rejält svårt att hitta värde i något. Som jag skrev innan så har jag Båda lagen gör mål i Lille-Inter. Även valt att spela +0.5 Inter då jag tycker oddset är alldeles för högt, visst är Lille favoriter att vinna men man ska aldrig räkna bort Inter, 1.90 är för bra! La även ett spel på CSKA Moskva då jag trodde att Trabzonspor skulle få det tufft i kylan (ställning 1-0 HT).
Hittade nu ett spel som jag anser finnas värde i. United tror jag kommer krossa Otelul Galati. Eller i alla fall vinna komfortabelt. -1.5 till 1.90 är magnifikt. United MÅSTE vinna, annars vill jag påstå att gruppsegern är körd och Benfica tar en trea ikväll. Därför kommer de inte lämna någonting åt slumpen. Rooney, Nani, Valencia och Hernandez var alla på bänken på Liverpool i helgen - Nu måste det bli tidig kross så man kan ta ut Rooney m.fl. efter 60-70 eftersom man sen möter City i helgen! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|