Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-10-11, 14:49   #46

FrankieJrs avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kensilver Visa inlägg
Vad tror ni om Ungern-Finland idag?
Finns det en chans att Finland får med sig 1 eller 3 poäng?
Inget av lagen har något att spela för.
Därför får jag känslan av att det kan gå lite hur som helst här.
Finland såg dessutom skapliga ut mot Sverige senast.
Någon som har funderat kring denna match?
Kanske värt att avstå?
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-11, 14:56   #47

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 118
Standard

FrankieJr:

Tänkte mest på streckfördelningen i detta fall.
Om det kan vara värt att plocka med Finland på ett hörn.
Jag rör inte matchen på annat håll.
(Gäller alltså Europa/Topptipset)

Senast redigerad av kensilver den 2011-10-11 klockan 14:57.
kensilver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-11, 15:05   #48

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

http://nyheter24.se/sport/fotboll24/...n-sakra-kallor

Kan vara lite skakigt i Sverige idag men helt rätt köra upp Chippen på läktaren om nu ryktet att han har förlustat sig med damer på rummet i Bromma vilket mycket efter petningen tyder på. Erik H hade TUR att Zlatan redan är avstängd...! Hur skulle han ha hanterat det annars?

Näää du Chippen! Sköt dig under landslagssamling och håll picken i styr! Playboy får du leva som i Förenade Arabemiraten!!!
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-11, 15:09   #49

Pacmans avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Har faktiskt spelat DnB på Finland idag, dom som såg matchen mot Sverige såg ju att laget faktiskt nog var det bättre men hade lite problem med målskyttet samt att planen och vädret inte var det bästa.

Man kommer med i stort sätt samma laguppställning (Eremenko Jr, Passanen saknas) som mot Sverige och har precis som då nu chansen att revanschera sig för den snöpliga förlusten senast då Ungern satte 2-1 på övertid.

Inget av lagen har nåt att spela för längre förutom just viljan att revanschera sig samt att Finlands yngre spelare vill ta för sig och visa upp sig inför framtiden så 3.85 hos Expekt var bra nog för att testas.
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-11, 15:27   #50

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 118
Standard

Pacman:

Ok!
Jag finner det inte heller helt osannolikt att de plockar poäng idag.
Kanske kan vara värt att ha med de på kupongen med tanke på streckfördelningen.

1: 61%
X: 25%
2: 14%
kensilver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-11, 15:45   #51

fireass avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 1507
Standard

Tycker Schweiz matchen verkar intressant. Schweizarna har ingen chans till play-off men Montenegros Jovetic , Vucinic, Pekovic kommer att stanna hemma.

Sen säger tränaren att han inte kommer att våga riskera spel med de bästa som är kvar på grund av att 5 spelare har gul kort. vid 6 får de inte spela play-off.

Tycker dessutom Uruguay för upp mot 3.00 är för högt. Såg väldigt pigga ut i förra matchen samt att Peru-Paraguay matchen visade ett blekt paraguay.

Senaste mötet i Copa-finalen blev 3-0 till uruguay och då var starke cavani skadad.

Senast redigerad av fireas den 2011-10-11 klockan 15:51.
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-11, 16:03   #52

Pacmans avatar

Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kensilver Visa inlägg
Pacman:

Ok!
Jag finner det inte heller helt osannolikt att de plockar poäng idag.
Kanske kan vara värt att ha med de på kupongen med tanke på streckfördelningen.

1: 61%
X: 25%
2: 14%
Tycker jag absolut, har du bara pengar för det så visst.
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-11, 17:52   #53

Turtlewaxs avatar

Sharp$: 301
Standard

Har inte stenkoll på landslagsfotboll, men har lagt ett par spel idag ändå.

Holland, trots avstängningar är ett bättre lag än Sverige. Avskyr vår tråkiga fotboll och ser gärna att den holländska maskinen mosar oss. Trevligt odds på det också.

Under 2.0 i Georgien Grekland, motiverat tidigare i tråden. Hänger på här, låter som ett sunt spel.

Oavgjort i Danmark Portugal känns som ett trovärdigt resultat. Danmark är ett bra lag, Portugal likaså om än lite överskattat. Tror på en avslagen match eftersom att Sverige aldrig kommer att ta ledningen.

Tror att Bosnien skrällar mot Frankrike ikväll, till 6.00. Fransmännen går direkt vidare vid seger eller kryss. Har ett par skador. Bosnien kommer med självförtroende i bagageluckan och kan spela utan press såvitt jag förstått det, då de är klara för playoff vid annat än vinst (med viss målskillnad). Fransmännen är rättmätiga favoriter, men att Dzeko och gänget inte kan skrälla till 6.00 tycker jag låter orimligt.
Gammal 2011-10-11, 17:59   #54

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

En fråga: Om Kroatien vinner med mer än fem mål samtidigt som Grekland tar poäng av Georgien. Är då Kroatien vidare som bästa tvåa även om det blir oavgjort i både Sverige och Danmarks matcher ?
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-11, 18:24   #55

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5709
Standard

Är det något jag har lärt mig inom betting så är det att ta hänsyn till matcher där X:et står till under 3ggr pengarna. Just nu står Danmark-Portugal X i 2.55 och det är väldigt ovanligt att dessa matcher slutar annat än oavgjort. Som tur är gillar inte public att spela X vilket gör att oddset inte sjunker allt för mycket.

Har många gånger varit naiv och spelat 1:a eller 2:a på matcher där oddset legat under 3 på X och kan ärligt säga att alla dessa har resulterat i oavgjort. Finns en anledning när etablerade bolag sätter oddset så lågt. Serie A och B är bra på dessa matcher
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-11, 18:51   #56
Moderator

RobinDs avatar

Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Holland @ 2.80

Allvarligt talat så tror jag pressen att Sverige måste vinna/ta poäng blir för stor. Laget är sämre på samtliga platser och har sätt rädda ut mot motstånd som Finland och Ungern.

Finns inte på världskartan att Holland ska vara dog mot Sverige, nope, njet, aldrig.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-11, 18:54   #57

Vlads avatar

Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona Visa inlägg
En fråga: Om Kroatien vinner med mer än fem mål samtidigt som Grekland tar poäng av Georgien. Är då Kroatien vidare som bästa tvåa även om det blir oavgjort i både Sverige och Danmarks matcher ?
Nope,Kroaterna hade behövt Portugal att vinna med ditt scenario.

Skitsamma som det står nu iofs (Ut med Grekerna från EM,please)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+1)
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-11, 19:03   #58

Maijadonas avatar

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 1013

Maijadona sponsorpodden
Stats: 151 - 154 - 5
ROI: 131.70%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Nope,Kroaterna hade behövt Portugal att vinna med ditt scenario.

Skitsamma som det står nu iofs (Ut med Grekerna från EM,please)
Bra live läge på Grekland. 2 gånger degen på x2 nu.
Maijadona är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-11, 21:09   #59

Donalds avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 181

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Underbart!
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-11, 22:08   #60

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5709
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg
Är det något jag har lärt mig inom betting så är det att ta hänsyn till matcher där X:et står till under 3ggr pengarna. Just nu står Danmark-Portugal X i 2.55 och det är väldigt ovanligt att dessa matcher slutar annat än oavgjort. Som tur är gillar inte public att spela X vilket gör att oddset inte sjunker allt för mycket.

Har många gånger varit naiv och spelat 1:a eller 2:a på matcher där oddset legat under 3 på X och kan ärligt säga att alla dessa har resulterat i oavgjort. Finns en anledning när etablerade bolag sätter oddset så lågt. Serie A och B är bra på dessa matcher
Danmark gjorde något jag inte föväntade mig eller snarare Portugal gjorde INTE det jag förväntade mig så jag inte annat än att

Annars så vill jag bara säga att Sverige gjorde det så bra ikväl!! Min sommar är räddad

Senast redigerad av linfre den 2011-10-11 klockan 22:09.
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td