|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2011-10-06, 09:11 | #1 |
2011-10-07 Serbia - Italy (Qualifying Stages)Datum: 2011-10-07 Tid: 20:45 Sport: Fotboll Land: Europa Liga: Qualifying Stages Match: Serbia - Italy Period: ft Spel: Serbia Insats: Odds: 2.26 Bolag: Pinnacle Motivering: Italien har redan säkrat förstaplatsen i gruppen. Serbien ligger tvåa och kan med seger säkra andraplatsen och därmed få spela playoff till EM. Det kommer vara ett enormt tryck i Belgrad och jag undrar hur Italien kommer tackla matchen. Kanske lufta talanger? Blir det ett poängtapp för Serbien så måste de åka upp till Slovenien och vinna (beroende på hur Estland spelar). Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mewtzz (+2) |
|
2011-10-06, 13:07 | #2 |
Skadelistan blir allt längre i det italienska lägret
Forwardsstjärnorna Mario Balotelli och Giampaolo Pazzini missar definitivt matchen mot Serbien i Belgrad på fredag. Balotelli har problem med ryggen medan Pazzini har en hälskada som inte hinner läka. Jag tror att Pablo Osvaldo och Giuseppe Rossi spelar från start. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mewtzz (+2) |
|
2011-10-07, 16:50 | #3 |
Tycker oddset är alldeles för lågt för hemmaseger, 2,40 skulle jag vilja ha minst.
U2,5 till 1,55 går jag på i denna match, serberna har väldigt bristande anfall samtidigt som italienarna nästan har patent på 0-0 0-1 1-0 vid matcher utan någon mening ur italienarnas perspektiv! Kuzmanovic är ur spel nu också.. |
|
|