Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-10-05, 17:01   #16

mattiaspolancos avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 551

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av raaabin Visa inlägg
Jag är inte ute efter att skratta dig i ansiktet din pajas. Vi har olika syn på en match, so what? Mycket möjligt att jag har fel, men har du en vinstprocent på 100?
Det var meningen att du skulle ta mitt senaste inlägg med en klackspark.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
marling (+1), marling (+1), marling (+1), marling (+1)
mattiaspolanco är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-05, 23:21   #17

raaabins avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1442

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mattiaspolanco Visa inlägg
Det var meningen att du skulle ta mitt senaste inlägg med en klackspark.
det gjorde jag, och klackade även tillbaka
raaabin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-06, 00:19   #18

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1832

Standard

Bara för att ni sitter på två olika åsikter angående ett bet så behöver ni ju inte "skratta den andre i ansiktet" eller kalla nån pajas...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
raaabin (+1)
Erikbgif är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-06, 22:06   #19

K_UGERs avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 4147
Standard

Brukar inte spela PL så mycket utan fokuserar i stort sett helt på Championship, men att Man C har vunnit 12 av de 15 senaste kan väl knappast vara ett argument. Vissa av dessa kom 94, 95, 01 osv.

Är det bara jag som inte tror på "tradition"? Förstår inte vad en seger för typ 15 år sedan skulle ha att göra med en match nästa helg?

Hur tänker ni?
K_UGER är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-07, 06:58   #20

FrankieJrs avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av K_UGER Visa inlägg
Brukar inte spela PL så mycket utan fokuserar i stort sett helt på Championship, men att Man C har vunnit 12 av de 15 senaste kan väl knappast vara ett argument. Vissa av dessa kom 94, 95, 01 osv.

Är det bara jag som inte tror på "tradition"? Förstår inte vad en seger för typ 15 år sedan skulle ha att göra med en match nästa helg?

Hur tänker ni?
Kan ha betydelse i form av klassiska matcher i derbyn etc. Men just denna statistik skulle jag nog inte göra för mycket av, helt klart.
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-07, 07:57   #21

toniejs avatar

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 324

Standard

Känns det inte lite tidigt att diskutera matcher när vi har landslagsuppehåll?
Som Arsenal fan kanske man har blivit lite väl van med att nyckelspelare går sönder under just sådana.
toniej är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-07, 22:17   #22

raaabins avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av K_UGER Visa inlägg

Hur tänker ni?
Dom 15 senaste matcherna har kanske inte så stor betydelse nej, men jag anser att de 4 senaste har. Då har City vunnit med minst 2 mål i samtliga och dessa matcher har spelats mellan 2009-2011. Alltså med liknande trupp som den City innehaver nu (även om spelare som Aguero tillkommit först i år), men stommen med Silva, Dzeko och Kompany t.ex. var med även förra året. Dessutom anser jag att City har bättre trupp i år än tidigare år och Aston Villa har sämre i år än tidigare år
Gammal 2011-10-11, 23:01   #23

raaabins avatar

Standard

Chelsea - Everton Över 2.5 till 1.70@ bet365 känns intressant. 6 av 7 matcher i år har Chelseas matcher gått över. Dessutom är man i bra form plus att AVB har fått fart på det stora maskineriet. Mata nätade för Spanien och har gett Chelsea en ny dimension i sitt spel. Lampard gjorde 3 sist. Och när det gäller forwardssidan så är Sturridge i bra form, 2 mål sist och hoppas åter på förtroende.

Avaktar lite men tycker helt klart den känns spelvärd.
Gammal 2011-10-12, 20:51   #24

Donalds avatar

Sharp$: 181

Standard

Tycker om oddset på Arsenal mot SAFC nu till helgen. Känns som om Gunners är på gång nu efter en tuff inledning. Såg väldigt bra ut mot Spurs tyckte jag och Sunderland har varit en liten besvikelse i mina ögon och tror att de kan få det svårt på söndag.

Spelar med stor sannolikhet -1 till cirkus 1.8, men väntar någon dag och kollar så att truppen ser okej ut.

Tankar?

EDIT: Sagna borta, Koscielny och Djourou tillbaka. Gervinho lirar. Mittfältet var bra mot Tottenham. Blir spel trots nästan hela laget varit på landslagsuppdrag. Denna gången förlorar Larsson mot van Persie.

Senast redigerad av Donald den 2011-10-13 klockan 13:10.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-13, 20:47   #25

raaabins avatar

Standard

Fått en feeling för Liverpool. Rooney ur balans och Liverpool är erkänt starka hemma på Anfield. Man har vunnit de 3 senaste mötena med United där och den senaste kommer vi ju ihåg då Liverpool dominerade och ledde med 3-0 (alla målen av Kuyt) innan United reducerade i slutet.

Jag vet inte med känns inte 3.00 lite högt - DnB 2.10!

tankar?
Gammal 2011-10-13, 21:11   #26

Donalds avatar

Standard

Citat:
Fått en feeling för Liverpool. Rooney ur balans och Liverpool är erkänt starka hemma på Anfield. Man har vunnit de 3 senaste mötena med United där och den senaste kommer vi ju ihåg då Liverpool dominerade och ledde med 3-0 (alla målen av Kuyt) innan United reducerade i slutet.

Jag vet inte med känns inte 3.00 lite högt - DnB 2.10!

tankar?
Håller själv på United och vill inte spela på Liverpool.

Har du tänkt att lira Liverpool så har jag ett tips till dig. Plocka 3.2 hos Ladbrokes/WH alternativt kombinera egen +0 till över 2.25! Där finns värde. +7% mot Pinnacle är grymt bra.
Gammal 2011-10-14, 09:53   #27

raaabins avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kalle Visa inlägg
Håller själv på United och vill inte spela på Liverpool.

Har du tänkt att lira Liverpool så har jag ett tips till dig. Plocka 3.2 hos Ladbrokes/WH alternativt kombinera egen +0 till över 2.25! Där finns värde. +7% mot Pinnacle är grymt bra.
Tack för tipset! Kommer du lägga spel på United eller avstå?
Gammal 2011-10-14, 10:03   #28

Donalds avatar

Standard

Citat:
Tack för tipset! Kommer du lägga spel på United eller avstå?
Om jag blev tvingad att spela så skulle det vara Liverpool +0. Blir nog jämn match, ser inte värde i United.
Svara

td