![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() Premier League 15 oktober!
Måste få fart på forumet igen som jag tycker tappat lite och inte har alls samma fart längre, ta er i kragen och börja diskutera!
![]() Arsenal – Sunderland Chelsea – Everton Liverpool – Man Utd Man City – Aston villa Newcastle – Tottenham Norwich – Swansea QPR – Blackburn Stoke – Fulham West Brom – Wolverhampton Wigan – Bolton Senast redigerad av raaabin den 2011-10-04 klockan 10:04. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 620Frankie Jr 2014/2015 Stats: 9 - 8 - 3 ROI: 102.80% Vinstprocent: 52.94% |
![]()
Jag tycker som dig, men jag vet inte vad jag tycker om dessa trådstarter - har själv gjort dem men nu när infoga spelschema-funktionen funkar så bra så tycker jag att fokus ska ligga på dem - annars diskuterar man samma matcher i flera olika trådar.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
Webmaster
|
![]()
raaabin du postar trådar angående spel 10-14 dagar fram i tiden, då får du också ha någon analys att komma med för att dessa trådstartar ska framstå som nödvändiga.
Väntar dagen ut på att se om det finns en anledning att behålla trådstarterna.
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Min första tanke när jag ser dessa spel är Man City - solklar! City -1.5 ger runt 2.00 ggr pengarna hemma mot ett Aston Villa som av tradition har problem med City borta. På de 15 senaste matcherna på Citys hemmaarena har det slutat med 12 hemmasegrar, 1 kryss och 2 bortasegrar. De 4 senaste matcherna har City dessutom vunnit med minst 2 mål. Huruvida skadeläget på Aguero kommer påverka återstår att se men visst har City inte varit så här bra på mycket länge och bredden på den offensiva sidan är otrolig.
Även sugen på nykomlingsmötet mellan Norwich och Swansea att lira en etta. Norwich ligger på 2.25 och känns som ett bättre lag i grunden än Swansea. Dessutom tror jag hemmaplan väger tungt här. Fjolårets möte i Championship slutade med 2-0 seger för Norwich. ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Stoke City är alltid tunga på hemma plan.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Visst är dom det, men vågar nog inte lira på den med tanke på Fulhams islossning senast (6-0 mot QPR). Men visst 2.10 på Stoke hemma mot ett "undre halvan-lag" är det inte ofta man får.
Tottenham har också fräscht odds, 2.40 borta mot Newcastle. Newcastle måste förlora snart? Tottenhams form är stigande och kan mycket väl vinna här även om det alltid är svårt att möte Newcastle borta. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
* Tottenham imponerade dock inte mot Arsenal, trots det lyckades man vinna. (efter hands och målvaktstabbe iofs).
* Swansea har enligt mig imponerat mer än Norwich. Håller dock med dig om att -1.5 på City är mumma ![]()
![]() ![]() |
![]() |
#9 | |
![]() Citat:
Swansea har imponerat på hemmaplan ja. Dock inte på bortaplan då man förlorat med 4-0, 1-0 och 4-1 - visserligen mot City, Arsenal och Chelsea. Såg matchen mot Chelsea då man blev totalt utspelade och trots Torres utvisning så fortsatte Chelsea att dominera. Norwich däremot hotade United senast och hade guldläge att både ta ledningen och kvittera vid ställningen 1-1, OBS: att denna matchen gick på Old Trafford. Matchen innan det vann man mot Sunderland hemma med 2-1. Tror på en jämn match, där hemmalaget går segrande - men det återstår att se ![]() Ska man ta City nu? Den lär sjunka? |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Jag skulle inte tippa Manchester City -1.5 för att:
1. Aguero är skadad 2. Jag tror det är lite kaos i klubben ang. Tevez. 3. Man spelar CL tre dagar efteråt och jag tror man underskattar Aston Villa lite i denna match och bänkar 2-3 ordinarie. 4. Aston Villa har spelat oavgjort 4 gånger t.o.m emot formstarka Newcastle och jag ser inte varför dem inte skulle kunna klara av ytterligare ett kryss med tanke på argument 1-3. Jag tror följande spel sitter: Asian Handicap; Aston Villa +1.5 (1.975) Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mars (+1) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
Helt enig med matthiaspolanco. Räcker med se tillbaka på hur Citys spel sett ut de senaste matcherna.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 | |
![]() Citat:
Balotelli, riktigt bra högsta potential och verkar kommit mer rätt nu under Mancini på senaste tiden - mål senast. Adam Johnson, en av Englands bästa vänsterfötter och kanske den mest underskattade spelaren i Premier League, grym från sin kant och nätade även senast! Lägg där till t.ex. Nigel de Jong som är tillbaka från skada och troligen behöver matchtid och James Milner som brukar nöta bänk. Då blir deras elva trots allt mycket bättre än Aston Villas. Tilläggas bör även att detta var på bortaplan, visserligen mot Blackburn, men ändå på bortaplan! På hemmaplan har man i år i ligan vunnit 3 av 3, samtliga med minst 2 mål och ännu inte släppt in något! När man som sagt dessutom vunnit de 4 senaste hemma mot Aston Villa med minst 2 mål går det inte att undgå att man har ett mentalt övertag. Nej, -1.5 City blir det för mig. Men lycka till även om jag hoppas du har fel ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#14 |
![]()
Enligt mina källor förväntas Aguero vara tillbaka lago för A. Villa.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 |
![]()
Jag är inte ute efter att skratta dig i ansiktet din pajas. Vi har olika syn på en match, so what? Mycket möjligt att jag har fel, men har du en vinstprocent på 100?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|