![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#31 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#32 |
![]()
Pinnacle och betfair gick från 1.57 till 1.68 på Sverigeseger just nu. Någon som har någon aning varför?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#33 |
![]()
Nu vet jag faktiskt inte varför jag skrev allmänt starka hemma:S Jag menade att med några spelare (som jag sett) börjar komma i form så tror jag att de kommer vara starka hemma, iallafall va mycket mer till motstånd än vad de gjorde förra matchen.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#34 |
![]()
Vad tror ni om,
Sverige -1 AH @2.20 Rumänien -1 AH @1.88 Danmark -1 AH @1.85 Armenien -1 AH @2.23 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#35 |
![]()
Martin Olsson från start alltså, blir roligt att se
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#36 |
![]()
blir en stor bet på dubbel :
Finland - sverige Armenien - Makedonien ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#37 |
![]()
Trots att Montenegro fortfarande har en teoretisk chans att snuva England på förstaplatsen i EM-kvalgrupp G väljer laget att vila flera spelare i fredagens match mot England.
Anledningen är att Montenegro på tisdag möter Schweiz, matchen som troligtvis avgör vilket lag som blir grupptvåa. - Vi har åtta spelare som står på varning och måste minska risken att de blir avstängda. Vi måste prioritera nästa match, säger förbundskaptenen Branko Brnovic. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#38 |
![]()
Vad tror manskapet om Rumäninen till 1,53 @ bet365.
I teorin har Rumänien fortfarande chans på EM-kval men då måste Bosnien tappa poäng mot Luxemburg. Vitryssland saknar ett flertal nyckelspelare till matchen medan både Mutu & Tamas är tillbaka för Rumänien. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#39 | |
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fireas (+5) |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#40 | |
![]() Citat:
![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
wedberg (+5) Senast redigerad av raaabin den 2011-10-07 klockan 22:07. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#41 |
Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 620Frankie Jr 2014/2015 Stats: 9 - 8 - 3 ROI: 102.80% Vinstprocent: 52.94% |
![]()
Vad tror folk om Skottland ikväll? Tack vare Tjeckernas torsk så ligger vägen uppe för dem. Visst borde tjeckerna klara poäng mot Litauen men vem vet. Supernerver, bortaplan och vetskapen om att Litauerna dängde dem senast...
Å andra sidan lär det vara nerver lika illa för skottarna - dock är Liechtenstein ett bra mycket sämre lag än Litauen. Hur som helst kollar jag på halvtidsspel för skottarna Senast redigerad av FrankieJr den 2011-10-08 klockan 10:45. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|