Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-27, 22:50   #46

Persas avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3964

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Det blev 8-6 i skott mellan Real Madrid - Ajax, det vill säga vinst! Synd att det inte blev fler hörnor i benfica-matchen.
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-27, 22:51   #47

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1588

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

ne lyon steg helt sjukt. man får väl tacka o ta emot.
Ny CL dag imorrn!
Gammal 2011-09-28, 08:14   #48

raaabins avatar

Sharp$: 1442

Standard

Nya dag - nya pengar att hämta!

Har tagit Marseille +0 till 1.90. Känns som att Marseille börjar bli vana vid denna typen av matcher, man tog en tung trea nere i Grekland samtidigt som Dortmund precis mäktade med poäng hemma mot Arsenal. Denna matchen är grymt viktigt i denna grupp och att Marseille ska tappa 3 poäng till Dortmund på hemmaplan känns långsökt. Marseille kommer gå för 3 pinnar och Dortmund kommer vara nöjda med krysset! Sjuk skillnad då just nu ligger +0 på 1.9 @ Bet365 samtidigt som DnB ligger på 1.66 på samma sida, haha!

Mitt andra spel hittills är Arsenal -1.5. Arsenal fick en lite islossning i helgen när man vann med 3-0 mot Bolton. Man inledde CL med att så när ta 3 pinnar borta mot Dortmund och ikväll är seger ett måste! Grekerna kan vara svåra att få hål på men på Emirates tror jag det kan rinna iväg. 3-0? Van Persie har hittat målet igen och nätar! Walcott och Gervinho gör också varsitt!

raaabin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-28, 08:33   #49

zajkoos avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 1794
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av raaabin Visa inlägg

Har tagit Marseille +0 till 1.90. Känns som att Marseille börjar bli vana vid denna typen av matcher, man tog en tung trea nere i Grekland samtidigt som Dortmund precis mäktade med poäng hemma mot Arsenal. Denna matchen är grymt viktigt i denna grupp och att Marseille ska tappa 3 poäng till Dortmund på hemmaplan känns långsökt. Marseille kommer gå för 3 pinnar och Dortmund kommer vara nöjda med krysset! Sjuk skillnad då just nu ligger +0 på 1.9 @ Bet365 samtidigt som DnB ligger på 1.66 på samma sida, haha!

Mitt andra spel hittills är Arsenal -1.5. Arsenal fick en lite islossning i helgen när man vann med 3-0 mot Bolton. Man inledde CL med att så när ta 3 pinnar borta mot Dortmund och ikväll är seger ett måste! Grekerna kan vara svåra att få hål på men på Emirates tror jag det kan rinna iväg. 3-0? Van Persie har hittat målet igen och nätar! Walcott och Gervinho gör också varsitt!

Gervinho och Walcott är skadade och inte aktuella, tyvärr.

http://www.arsenal.com/news/news-arc...lcott-gervinho
zajkoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-28, 09:49   #50

dirteehs avatar

Sharp$: 216
Standard

Porto ställer upp med full trupp idag och 1,95 på porto+0 känns inte alltför dumt
dirteeh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-28, 12:27   #51

alexybts avatar

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 431
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dirteeh Visa inlägg
Porto ställer upp med full trupp idag och 1,95 på porto+0 känns inte alltför dumt
Ser absolut inget värde i Porto när Zenit ligger i 3 gånger pengarna hemma, sjukt överodds imo.
alexybt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-28, 12:45   #52

zlotyss avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 62
Standard

Någon som vet vf Shaktar stiger ? Låg i 1.40 igår, och är snart uppe i 1.60.
zlotys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-28, 12:48   #53

fondells avatar

Sharp$: 445

Standard

Citat:

De är skadade, senast mot Bolton stod 1-0 tills Bolton fick ett rött kort. Då gjorde man 2-0, 3-0 sista halvtimmen.

Arsenal vinner då de i CL skärper till sig, spelet passar europaspel. Men frågan är om det blir med mycket eller om det blir knappert!

Gervinho och Walcott gör nog varsitt mål på FIFA 12 istället!

Lycka till Robin
Gammal 2011-09-28, 13:25   #54

luntfens avatar

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 870
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fondell Visa inlägg
De är skadade, senast mot Bolton stod 1-0 tills Bolton fick ett rött kort. Då gjorde man 2-0, 3-0 sista halvtimmen.
Detta i kombination med skadorna gör att jag inte tror på dom offensivt. van Persie må ha börjat hitta målet men jag tror inte på att han levererar. Båda gick ju även under deras senaste CL-match. Dock så har ju deras senaste liga matcher gått över sedan förra CL-omgången. Men frågan är hur mycket som berott på skicklighet? I Arsenals fall är jag tveksam och tror på en tät match därav på en tät match.

BOL!

Senast redigerad av luntfen den 2011-09-28 klockan 13:30.
luntfen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-28, 13:50   #55

Sharp$: 1817

Standard

Nu händer exakt samma grej som det hände med Lyon igår. Jag spelade Shakthar -1,5 till 2.23 igår kväll på pinnacle och nu kan du spela samma till 2.90!? En otroligt skum oddsrörelse. Någon som har någon aning vad som händer där?
vessl123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-28, 14:12   #56

zlotyss avatar

Sharp$: 62
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av vessl123 Visa inlägg
Nu händer exakt samma grej som det hände med Lyon igår. Jag spelade Shakthar -1,5 till 2.23 igår kväll på pinnacle och nu kan du spela samma till 2.90!? En otroligt skum oddsrörelse. Någon som har någon aning vad som händer där?
Jag undrar över det oxå. Det va likdant igår med Lyon
zlotys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-28, 14:33   #57

raaabins avatar

Sharp$: 1442

Standard

vad händer?!? Varför stiger Arsenal?
raaabin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-28, 14:35   #58

Sharp$: 1949
Standard

Citat:
vad händer?!? Varför stiger Arsenal?
Gervinho borta bl.a, simple as that.
fweewea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-28, 14:42   #59

Vlads avatar

Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av vessl123 Visa inlägg
Fan också,jag tänkte vänta efter vad som hände med Lyon men kunde inte motstå 2.31 på Shaktar -1.5 igår

Ingen speciell ny info så bara att hålla tummarna,3-0 Shaktar.
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-28, 14:43   #60

perrys avatar

Sharp$: 4411

Perry
Stats: 42 - 37 - 1
ROI: 109.42%
Vinstprocent: 53.16%

Standard

Tankar om Valencia-Chelsea?

Tror själv på en jämn match där Chelsea nog är nöjda med en poäng. Kryss eller båda gör mål känns troligt.

Vad tror ni?
perry är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td