![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#31 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
Håller med om att marknadens värdering på Överspelet i Madrid är bisarr. Real i kass form och Ajax lär gå för X. Lär bli tight till Real gör 1-0 (om de gör det) och om Ajax gör det så blir det handbroms i för holländarna.
Kommer köpa under och sälja av allt efter matchen går. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#32 |
![]()
oddset på Napoli vinst har stigit endel under dagen. Någon som vet varför?
Övriga tankar om matchen mellan Napoli - Villareal? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#33 |
Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 4756KirtapAlpina Stats: 210 - 741 - 32 ROI: 114.78% Vinstprocent: 22.08% |
![]()
Spelare för spelare får man nog säga att det är 55-45 till Citys fördel, hemmaplan gör att det trots det väger över till Bayerns fördel, låt säga 55-45 till BM inkl spelare/hemmaplan.
Att City inte har rutin från CL ger ytterligare lite (pga att många i City ändå har mkt int. Rutin från landslag osv), så låt säga 60-40 fördel BM i min värdering. Att man då får 3,55 DNB på City är galet bra i mina ögon och spelas m 5/10 Units |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#34 | ||
![]() Citat:
Bayern har en galen form just nu, city är nöjda med X och vill absolut inte göra bort sig i gruppspelet borta mot största hotet. Lycka till
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#35 |
![]()
Vid en första anblick på oddsen så känns det som att Manchester Citys odds är för höga. Men har man i åtanke hur dom spelade i första matchen mot Napoli och att dom inte spelat på den här nivån särskilt mycket så har jag väldigt svårt att lägga mina pengar på City mot ett Bayern Munchen som är mer formstarkt än på MYCKET länge.
Jag tror Mancini kommer ställa upp rejält defensivt och inte riktigt "våga" fullt ut på Allianz Arena. Detta kommer förmodligen vara till deras nackdel. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#36 |
![]()
Självklart är det fördel Bayern, men allt över 4 på City är överodds! Det är inget Bundesliga-lag vi snackar nu, det är kanske det laget med högst potential i hela CL om man får alla bitar på plats (räkna bort Barca). Men spelare som Silva, Dzeko och Aguro mfl är kapabla till att säkna Bayern på vilka arena som helst i hela världen en bra dag.
Ang. Citys första match mot Napoli så dominerade dem totalt, Napoli var farliga i sina omställningar med City var värde 3 poäng, så jag tror inte man ska dra för stora slutsatser av att de inte fick in bollen. Som sagt, fördel Bayern men otroligt odds på City, måste bli ett minispel på dem! I övrigt tror jag på Lyon-kross, precis som andra skrivit så tror jag inte att Zagreb tar många poäng på bortaplan, kan man inte slå MFF borta så slår man inte heller Lyon! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#37 |
![]()
Följande dubbel och singel spelas i Champions League och skotska Premier League:
Lyon-Dynamo Zagreb 1 + Glasgow Rangers-Kilmarnock 1 1.92@Unibet Bafetimbi Gomis gör mål för Lyon 2.20@Unibet Franska ligaledarna ska bara vinna mot Dynamo Zagreb på hemmaplan. Fortsatt en del, framförallt defensiva, avbräck men samma startelva som man har haft i de senaste matcherna vilket är ett plus. Offensivt ser det bra ut med Gomis, Briand och Bastos i offensiven. Gomis är het med sex ligamål på åtta ligamatcher. Rangers är obesegrade i skotska PL och ska vinna hemma mot Kilmarnock. Lagets målkung Naismith är avstängd men Lafferty och Jelavic på topp duger gott. Dubbeln spelas med hög insats medan singeln spelas med medelinsats. Spelstopp 20.45. Senast redigerad av soulman den 2011-09-27 klockan 19:45. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#38 | |
![]() Citat:
![]() För att bidra lite till tråden tror jag verkligen på överspelet i Bayern efter att ha sett startelvorna. Mancini chockar rejält och ställer upp offensivt. Trevligt för matchen. ![]() Tror även City kommer ha betydligt större chans med detta offensiva laget. Gäller bara att dom tar för sig och spelar som ett storlag. Hart Richards - K Toure - Kompany - Clichy Barry - Y Toure - Nasri - Silva -Aguero - Dzeko |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#39 |
![]()
Under 2.5
Bayern - City Under 2.5 Real - Ajax Lyon BOL. ![]()
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#40 |
![]()
Tar inte tillbaka någonting, City kan rubba Bayern när allting går som det ska. Måste dock tillägga att Bayern är GRYMMA! Sista 20 på denna första halvlek var mästarklass, vilka omställningar - sjukt!
![]() Viktigt att Lille leder! ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#41 |
![]()
Är det någon som vet hur många skott på mål det har varit mellan Real Madrid - Ajax ?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#42 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#43 |
![]()
8-4 i skott till Real Madrid efter 56 minuter och där satt Över 11.5 skott på mål. Stort tack vem det nu var som tipsade om detta
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#44 | |
Reg.datum: jun 2010
Sharp$: 4756KirtapAlpina Stats: 210 - 741 - 32 ROI: 114.78% Vinstprocent: 22.08% |
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#45 |
![]()
Oddsrörelserna i Lyon utan tvekan de konstigaste jag sett hittills i år. Känns lite halvsegt att ha spelat Lyon -1.5 till 2.10 igår när jag kunde fått 2.80 idag och sen var Dinamo Zagreb som väntat rätt chanslösa,jävligt skumt.
Vågar fan inte lägga morgondagens CL-spel redan inatt ifall någon sån bullshit händer imorgon ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zlotys (+2) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|