Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-27, 11:54   #16
DD

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 2614

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag kommer själv att spela 1u på United-Basel under 3.25 mål @ 1.88. United saknar Rooney och Hernandez i anfallet och det kommer troligen att bli Berbatov-Owen eller Berbatov-Welbeck på topp. Varken Berbatov eller Owen imponerade när dom fick chansen mot Stoke och jag tror inte dom mäktar med många mål mot Basel. Basel kommer att fokusera på att hålla ett tight försvarsspel enligt deras tränare. Jag tycker personligen att linan är för hög, den borde ligga på 3 istället för 3.25.
DD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-27, 12:01   #17

LadyDeWinters avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 160

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av FrankieJr Visa inlägg
Will do.

Tror att City lyckas spela 0-0, 1-1 eller förlorar med 1-0. Vi får se. Mancini har en plan för om City gör första målet eller om de släpper in första. Om spelarna klarar av att följa den är jag inte säker på. Dock tycker jag att det känns osäkert att spela på resultat eller utgång här - jag tror att Bayern kommer dominera matchen och att City kommer delvis lyckas med att hålla emot. Därför tror jag på Persas hörnspel, Bayern -2.

Angående Intermatchen har jag aldrig lagt en rek, första meningen i "reken" var "Gästrek från Punters Lounge med intressant utgångspunkt" - den togs för övrigt bort då jag tydligen postat den på fel sätt.

Jag hade kollat tidigt på en skadelista som var felaktig och när jag nu såg den aktuella så avstår jag från spel i den matchen. Om man ändå måste gissa så tror jag på en knapp Intervinst.

Det är väl knappast underligt att ändra sin värdering fram och tillbaks innan man lägger ett spel? Det är väl själva anledningen till varför vi skriver och läser här på Sharps?
Märkte att mitt f.g. inlägg kunde uppfattas som bittert, men det var inte menat som det egentligen.

Angående Inter-matchen så känns det helt knasigt att hitta övervärde med lite juice, och byta mellan två sidor, två gånger på två dagar. Hängde heller inte riktigt med på gästrekgrejen.

Är på dåligt humör nu då jag råkade hälla vinäger istället för soja på maten, orkar inte skriva mer.
LadyDeWinter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-27, 12:15   #18

FrankieJrs avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LadyDeWinter Visa inlägg
Märkte att mitt f.g. inlägg kunde uppfattas som bittert, men det var inte menat som det egentligen.

Angående Inter-matchen så känns det helt knasigt att hitta övervärde med lite juice, och byta mellan två sidor, två gånger på två dagar. Hängde heller inte riktigt med på gästrekgrejen.

Är på dåligt humör nu då jag råkade hälla vinäger istället för soja på maten, orkar inte skriva mer.
Mycket som skrivs här är väl saker man funderar på som man vill ha reaktioner på samtidigt som man reagerar på vad andra skriver? Högt tänkande if you will...

Du missförstår nog vad jag skrev om Intermatchen. Jag tyckte först att CSKA verkade lite högt värderade, sen tyckte jag att en rek på Punterslounge som tyckte att Inter +0 hade värde var intressant, sedan hittade jag en mer komplett skadelista för Inter vilket fick mig att avstå spel. Nothing more, nothing less.

Tråkigt med vinägern - känner din smärta...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
LadyDeWinter (+1)
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-27, 12:17   #19

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 938

Fotboll 11/12
Stats: 18 - 13 - 6
ROI: 133.62%
Vinstprocent: 58.06%

Standard

Ang. Bayern - City tror jag helt enkelt att äldst är bäst när det kommer till CL-spel.

City blir uppläxade på Allianz Arena. Punkt Slut.
madjedo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-27, 13:11   #20

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1817

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av marling Visa inlägg
Vad tror ni om Lyon - Dinamo Zagreb?

Lyon -1,5 till 2,35 @ bet365 tog iaf jag och hoppas på en fin boost av mitt spreadsheet. ^^

Lyon har börjat komma igång och producerat framåt med Gomis i spetsen.
Zagreb var usla senast hemma mot Real och kom med nöd och näppe undan med enbart 0-1 tack vare en storspelande målvakt.

Funderar också på denna. Finns till 2.44 på Pinnacle atm. Men jag undrar varför oddset skjutit i höjden så senaste dygnet. Fanns liksom för 2.10 igår... Någon som har koll på skador osv?

Lyon har alltid varit starka i CL-spel och möter ett Zagreb som jag tror kommer få väldigt svårt i samtliga bortamatcher. Att Zagreb "bara" förlorade med 1-0 mot Real Madrid tycker jag absolut inte man ska lägga stor vikt vid, Real var riktigt dåliga och hade t.o.m Marcelo utvisad sista 20.
vessl123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-27, 13:52   #21

henke111s avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av vessl123 Visa inlägg
Funderar också på denna. Finns till 2.44 på Pinnacle atm. Men jag undrar varför oddset skjutit i höjden så senaste dygnet. Fanns liksom för 2.10 igår... Någon som har koll på skador osv?

Lyon har alltid varit starka i CL-spel och möter ett Zagreb som jag tror kommer få väldigt svårt i samtliga bortamatcher. Att Zagreb "bara" förlorade med 1-0 mot Real Madrid tycker jag absolut inte man ska lägga stor vikt vid, Real var riktigt dåliga och hade t.o.m Marcelo utvisad sista 20.
Zagrab förlorade ju till och med med 2-0 emot Malmö borta, iofs med en man mindre i andra halvlek. Det känns som att Lyon borde ha stor chans . Vet itne alls varför oddset skjuter i höjden men nu när de är uppe i över 2.40 är det verkligen värde på det spelet IMO
Gammal 2011-09-27, 14:18   #22

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av henke111 Visa inlägg
Zagrab förlorade ju till och med med 2-0 emot Malmö borta, iofs med en man mindre i andra halvlek. Det känns som att Lyon borde ha stor chans . Vet itne alls varför oddset skjuter i höjden men nu när de är uppe i över 2.40 är det verkligen värde på det spelet IMO
Håller med. En stor faktor tycker jag ändå är Lyons stabilitet man år efter år visar upp i CL. Svenskafans skriver:

Skadeläget
Trots imponerande insatser utan sina större stjärnor i startelvan så saknar Lyon dom, i alla fall i längden och med Cris, Ederson, Gourcuff, Lisandro Lopez skadade får tränaren göra det bästa av situationen. Värd att nämnas är Tafer som är borta tills november efter skadan i U20 – VM.

Förväntad elva
Lloris – Réveillère, Lovren, Koné, Cissokho – Källström, Gonalons – Briand, Grenier, Bastos – Gomis
Gammal 2011-09-27, 15:27   #23

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 1186

Standard

Spelar inte så mycket på fotboll, Men är inte Man City X2 2.10 väldigt bra ikväll? Bayern är visserligen mycket bra just nu men dem har tryckts ner rejält.
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-27, 15:33   #24

Mangomenaces avatar

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 1381
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av madjedo Visa inlägg
Ang. Bayern - City tror jag helt enkelt att äldst är bäst när det kommer till CL-spel.

City blir uppläxade på Allianz Arena. Punkt Slut.
Tror inte på en uppläxning, kanske en uddamålsseger. City är ett lag som intesläpper in många bollar i baken. Tre mål på det fem senaste, varav två mot Fulham och ett mot Napoli. Dessutom var väl City det lag som släppte in minst mål efter Chelsea i ligan förra året?
Mangomenace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-27, 15:52   #25

Sharp$: 3509
Standard

En uddamålsseger kan även det vara en uppläxning. City's insats mot Napoli visade att laget har en del att lära när det kommer till spel i CL, även om man inte ska dra för stora växlar efter en match.

Bayern är i strålande form och har nio raka segrar på vilka man har gjort 26 mål och släppt in noll.

Arjen Robben hoppade in senast, och lär agera sub även ikväll. Mario Gomez och Daniel van Buyten är båda tillbaka efter skador, däremot saknas Holger Badstuber, Breno och Ivica Olic.

För City's del är Nigel de Jong fortfarande borta, Owen Hargreaves är inte registrerad för europaspel, Adam Johnson är skadad och Mario Balotelli avstängd.

Hur ni väljer att spela efter denna info är upp till er..
trilion (+2)
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-27, 15:59   #26

Mangomenaces avatar

Reg.datum: mar 2011
Sharp$: 1381
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piturek Visa inlägg
En uddamålsseger kan även det vara en uppläxning. City's insats mot Napoli visade att laget har en del att lära när det kommer till spel i CL, även om man inte ska dra för stora växlar efter en match.

Bayern är i strålande form och har nio raka segrar på vilka man har gjort 26 mål och släppt in noll.

Arjen Robben hoppade in senast, och lär agera sub även ikväll. Mario Gomez och Daniel van Buyten är båda tillbaka efter skador, däremot saknas Holger Badstuber, Breno och Ivica Olic.

För City's del är Nigel de Jong fortfarande borta, Owen Hargreaves är inte registrerad för europaspel, Adam Johnson är skadad och Mario Balotelli avstängd.

Sant, blev väl lite dumförklarad där Lycka till. Blir ett Under spel för mig på den matchen.
Mangomenace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-27, 16:01   #27

trilions avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 764

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piturek Visa inlägg

Kan inget annat an instamma.

Gar sjalv in hart pa Bayern. Vet inte om Monchengladbach var for 9 matcher sen men de slappte faktiskt in ett mal dar :( men annars oerhort stabila och ett riktigt fint spel. Jupp Heynckes har fatt ordning pa grejjerna.
Gammal 2011-09-27, 16:19   #28

Standard

Vad tror ni om Real Madrid att vinna och hålla nollan @ 2.10 eller alternativt Real Madrid hålla nollan @ 2.0?

Förra året möttes man i CL och då slutade matcherna 2-0 till Real på hemmaplan samt 4-0 till Real på bortaplan. Nu lyckades inte ens Ajax göra mål på ett skadedrabbat Lyon på hemmaplan för två veckor sedan.

Man förknippar Ajax med många mål men det är väl för att man spelar i princip i världens målrikaste liga där försvarspel knappt existerar. Men i CL tycker jag inte man håller. Enda orosmomentet för mig är att Real sett väldigt lojt ut bakåt de senaste och släppt in en del skitmål.
Gammal 2011-09-27, 16:23   #29

Persas avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3964

Persas fotboll - 2013/2014
Stats: 6 - 2 - 0
ROI: 158.91%
Vinstprocent: 75.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mangomenace Visa inlägg
Tror inte på en uppläxning, kanske en uddamålsseger. City är ett lag som intesläpper in många bollar i baken. Tre mål på det fem senaste, varav två mot Fulham och ett mot Napoli. Dessutom var väl City det lag som släppte in minst mål efter Chelsea i ligan förra året?
Både Chelsea och City släppte in minst mål förra säsongen, det vill säga lika många. Chelsea var dock snäppet bättre på bortaplan med 1 mål i skillnad.

I beräkningarna måste vi även ta med Bayerns målproduktion förra säsongen där de på hemmaplan snittade på 2.82 och totalt 2.38.

Låt oss göra statistikanalysen lite roligare! Jag har sammanställt lite information angående målproduktionen för båda lagen:
Kod:
Bayern München - hemmaplan
GJORDA MÅL                          INSLÄPPTA MÅL
Under       Mål      Över           Under       Mål      Över
---------------------------         ---------------------------
11.76%      0.5      88.24%         47.06%      0.5      52.94%
29.41%      1.5      70.59%         82.35%      1.5      17.65%
41.18%      2.5      58.82%         94.12%      2.5      5.88%
58.82%      3.5      41.18%
82.35%      4.5      17.65%
94.12%      5.5      5.88%

Manchester City - bortaplan
GJORDA MÅL                          INSLÄPPTA MÅL
Under       Mål      Över           Under       Mål      Över
---------------------------         ---------------------------
31.58%      0.5      68.42%         31.58%      0.5      68.42%
57.89%      1.5      42.11%         63.16%      1.5      36.84%
78.95%      2.5      21.05%         94.74%      2.5      5.26%
94.74%      3.5      5.26%
Jag låter er själva analysera statistiken.
Persa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-27, 16:34   #30

Sharp$: 3509
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trilion Visa inlägg
Vet inte om Monchengladbach var for 9 matcher sen men de slappte faktiskt in ett mal dar :( men annars oerhort stabila och ett riktigt fint spel. Jupp Heynckes har fatt ordning pa grejjerna.
M'gladbach var i premiären av tyska ligan och där blev det 0-1. Sedan dess har Bayern 9 segrar, 26-0 i målskillnad, in all competitions så att säga.
trilion (+2)
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td