![]() |
|
LinkBack
![]() |
Ämnesverktyg
![]() |
![]() |
#16 |
![]()
Jag kommer själv att spela 1u på United-Basel under 3.25 mål @ 1.88. United saknar Rooney och Hernandez i anfallet och det kommer troligen att bli Berbatov-Owen eller Berbatov-Welbeck på topp. Varken Berbatov eller Owen imponerade när dom fick chansen mot Stoke och jag tror inte dom mäktar med många mål mot Basel. Basel kommer att fokusera på att hålla ett tight försvarsspel enligt deras tränare. Jag tycker personligen att linan är för hög, den borde ligga på 3 istället för 3.25.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#17 | |
![]() Citat:
Angående Inter-matchen så känns det helt knasigt att hitta övervärde med lite juice, och byta mellan två sidor, två gånger på två dagar. Hängde heller inte riktigt med på gästrekgrejen. Är på dåligt humör nu då jag råkade hälla vinäger istället för soja på maten, orkar inte skriva mer. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#18 | |
Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 620Frankie Jr 2014/2015 Stats: 9 - 8 - 3 ROI: 102.80% Vinstprocent: 52.94% |
![]() Citat:
Du missförstår nog vad jag skrev om Intermatchen. Jag tyckte först att CSKA verkade lite högt värderade, sen tyckte jag att en rek på Punterslounge som tyckte att Inter +0 hade värde var intressant, sedan hittade jag en mer komplett skadelista för Inter vilket fick mig att avstå spel. Nothing more, nothing less. Tråkigt med vinägern - känner din smärta... Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
LadyDeWinter (+1) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#19 |
Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 938Fotboll 11/12 Stats: 18 - 13 - 6 ROI: 133.62% Vinstprocent: 58.06% |
![]()
Ang. Bayern - City tror jag helt enkelt att äldst är bäst när det kommer till CL-spel.
City blir uppläxade på Allianz Arena. Punkt Slut. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#20 | |
![]() Citat:
Funderar också på denna. Finns till 2.44 på Pinnacle atm. Men jag undrar varför oddset skjutit i höjden så senaste dygnet. Fanns liksom för 2.10 igår... Någon som har koll på skador osv? Lyon har alltid varit starka i CL-spel och möter ett Zagreb som jag tror kommer få väldigt svårt i samtliga bortamatcher. Att Zagreb "bara" förlorade med 1-0 mot Real Madrid tycker jag absolut inte man ska lägga stor vikt vid, Real var riktigt dåliga och hade t.o.m Marcelo utvisad sista 20. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#21 | |
![]() Citat:
![]() ![]() |
![]() |
#22 | |
![]() Citat:
Skadeläget Trots imponerande insatser utan sina större stjärnor i startelvan så saknar Lyon dom, i alla fall i längden och med Cris, Ederson, Gourcuff, Lisandro Lopez skadade får tränaren göra det bästa av situationen. Värd att nämnas är Tafer som är borta tills november efter skadan i U20 – VM. Förväntad elva Lloris – Réveillère, Lovren, Koné, Cissokho – Källström, Gonalons – Briand, Grenier, Bastos – Gomis |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#23 |
![]()
Spelar inte så mycket på fotboll, Men är inte Man City X2 2.10 väldigt bra ikväll? Bayern är visserligen mycket bra just nu men dem har tryckts ner rejält.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#24 |
![]()
Tror inte på en uppläxning, kanske en uddamålsseger. City är ett lag som intesläpper in många bollar i baken. Tre mål på det fem senaste, varav två mot Fulham och ett mot Napoli. Dessutom var väl City det lag som släppte in minst mål efter Chelsea i ligan förra året?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#25 |
![]()
En uddamålsseger kan även det vara en uppläxning. City's insats mot Napoli visade att laget har en del att lära när det kommer till spel i CL, även om man inte ska dra för stora växlar efter en match.
Bayern är i strålande form och har nio raka segrar på vilka man har gjort 26 mål och släppt in noll. Arjen Robben hoppade in senast, och lär agera sub även ikväll. Mario Gomez och Daniel van Buyten är båda tillbaka efter skador, däremot saknas Holger Badstuber, Breno och Ivica Olic. För City's del är Nigel de Jong fortfarande borta, Owen Hargreaves är inte registrerad för europaspel, Adam Johnson är skadad och Mario Balotelli avstängd. Hur ni väljer att spela efter denna info är upp till er.. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trilion (+2) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#26 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#27 | |
![]() Citat:
Gar sjalv in hart pa Bayern. Vet inte om Monchengladbach var for 9 matcher sen men de slappte faktiskt in ett mal dar :( men annars oerhort stabila och ett riktigt fint spel. Jupp Heynckes har fatt ordning pa grejjerna.
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#28 |
![]()
Vad tror ni om Real Madrid att vinna och hålla nollan @ 2.10 eller alternativt Real Madrid hålla nollan @ 2.0?
Förra året möttes man i CL och då slutade matcherna 2-0 till Real på hemmaplan samt 4-0 till Real på bortaplan. Nu lyckades inte ens Ajax göra mål på ett skadedrabbat Lyon på hemmaplan för två veckor sedan. Man förknippar Ajax med många mål men det är väl för att man spelar i princip i världens målrikaste liga där försvarspel knappt existerar. Men i CL tycker jag inte man håller. Enda orosmomentet för mig är att Real sett väldigt lojt ut bakåt de senaste och släppt in en del skitmål. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#29 | |
Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3964Persas fotboll - 2013/2014 Stats: 6 - 2 - 0 ROI: 158.91% Vinstprocent: 75.00% |
![]() Citat:
I beräkningarna måste vi även ta med Bayerns målproduktion förra säsongen där de på hemmaplan snittade på 2.82 och totalt 2.38. Låt oss göra statistikanalysen lite roligare! Jag har sammanställt lite information angående målproduktionen för båda lagen: Kod:
Bayern München - hemmaplan GJORDA MÅL INSLÄPPTA MÅL Under Mål Över Under Mål Över --------------------------- --------------------------- 11.76% 0.5 88.24% 47.06% 0.5 52.94% 29.41% 1.5 70.59% 82.35% 1.5 17.65% 41.18% 2.5 58.82% 94.12% 2.5 5.88% 58.82% 3.5 41.18% 82.35% 4.5 17.65% 94.12% 5.5 5.88% Manchester City - bortaplan GJORDA MÅL INSLÄPPTA MÅL Under Mål Över Under Mål Över --------------------------- --------------------------- 31.58% 0.5 68.42% 31.58% 0.5 68.42% 57.89% 1.5 42.11% 63.16% 1.5 36.84% 78.95% 2.5 21.05% 94.74% 2.5 5.26% 94.74% 3.5 5.26% |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|