Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Stängt ämne

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-20, 16:39   #16

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 43
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Det kanske är ett bättre spel, skillnaden kanske är för liten. Frågan är dock vad sannolikheten att Birmingham hämtar igen ett underläge från första halvlek mot City på Ethihad.

Om City i snitt betalar 1.20 pre game och Birmingham+0.5 3.92, så bör dock oddset på vid 1-0 i HT på +0.5 vara runt utgångsoddset för Birminghamvinst?

13.00, vänder de 8 gånger av 100?

Hjälp mig om jag tänker som en apa här...
Jag är ingen matematiker men sitter spelet i HT så borde du kunna få ett högre odds på att livespela i andra halvleken att City behåller ledningen än skillnaden mellan 1.60 och 1.65 om de bara leder med ett mål. Eller?

Tycker ofta bolagen ger mer intressanta odds på HT än HT/FT, iaf på favoriterna

Ross County - Celtic HT 1.55
Ross County - Celtic HT/FT 1.50

Falkirk - Glasgow Rangers HT 1.70
Falkirk - Glasgow Rangers HT/FT 1.70

Fenerbahce - Manisaspor HT 1.70
Fenerbahce - Manisaspor HT/FT 1.70
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
RobinD (+1)
11433 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-09-20, 17:12   #17

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 36
Standard

Jag är lite inne på Inter. Trots alla "varningssignaler" Är övertygad om att de kommer vinna ett bortamöte mot Novara i ett krisläge. Trots att Novara skulle vara starka på hemmaplan och moralen i Inter inte är på topp.

Tror dem fixar det helt enkelt, om inte som lag, så blir det som en individuell prestation av någon.

Ska även kika lite närmare på Sociedad - Granada
betit är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-09-21, 08:04   #18

fireass avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 1507
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av abber Visa inlägg
Jag tror att du tänker på palermo - inter inte palermo - roma. Palermos senaste match spelades på en plan som var omöjlig att spela fotboll på under andra halvlek (p.g.a. regn) och atalanta som redan hade ledning kunde bevaka sin ledning rätt enkelt. Cagliari har gjort fyra mål på två matcher. Men gillar spelet. Spelar över 2.5 till 1.94, palermo kommer gasen i botten direkt och cagliari kan lätt kontra in en boll eller två
Fel av mig såklart menar jag inte Palermo - Roma.

Tack
fireas är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-09-21, 11:32   #19

Pacmans avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Denna måste nog testas idag, HJK vs VPS Under 3.25 2.06 188Bet

HJK är ju som bekant svårslagna och gör en hel del mål hemma på sitt konstgräs men idag tycker jag att oddset på under 3.25 är alldeles för högt för att inte testas.

HJK har ju sålt några av sina bättre spelare (och målskyttar) som t.ex Pukki och har efter det inte presterat alls lika bra. Man har t.ex bara gjort 1 mål per match på sina tre senaste, dock vara bara en av dessa hemma mot KuPS som slutade 1-0.

Då hade man ungefär samma uppställning som idag, anledningen till att man roterar truppen ordentligt idag är att man har cupfinalen på lördag mot KuPS att tänka på. HJK har ju redan en stor ledning i toppen på hela 16 poäng ner till jagande Inter och det är bara 24 poäng kvar att spela om så det är ingen större oro eller panik för HJK att vinna alla matcher nu eller köra för fullt.

VPS har skadeproblem som vanligt, saknar idag Jani Tanska (försvarare), Aleksandr Kokko (anfallare), Tero Koskela (mittfältare) och Kim Böling (anfallare). Sedan är det tveksamt om Ville Koskimaa (försvarare), Giuseppe Funicello (försvarare) och Riku Heini (mittfältare) kan delta.

Så tror nog på en seger för HJK här men en kanske med så många mål så underspelet testas med 3/5 units.

EDIT: Under 3.5 finns ju till runt 1.80 om man hellre kör på det.
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+1)

Senast redigerad av Pacman den 2011-09-21 klockan 11:35.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-09-21, 12:09   #20

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 485
Standard

Plockade precis Chievo - Napoli över 2.5 till 2.13

Bägge lagens 2 inledande matcher har gått över linan, Chievo's 2-2 hemma mot novara samt 2-1 förlusten borta mot Parma.

Napoli har vunnit 1-3 mot Cesena samt 3-1 mot Milan.

4/6 av deras senaste inbördes möten har gått över linan.

Som någon sa tidigare är Pelissier borta och det kan ju avskräcka en ifrån att tycka att Chievo inte kan sätta en balja, men dem har A.Paloschi på lån ifrån Milan som är vass i straffområdet, snabb som satan också. Upplärd av självast Pippo! Målade även senast i 2-1 förlusten mot Parma.
i borta laget då? Cavani fortsätter målskörden med 2 baljer?
poja_90 är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-09-21, 13:54   #21

Fakes avatar

Reg.datum: maj 2011
Sharp$: 5126

Regnskap
Stats: 224 - 201 - 27
ROI: 102.42%
Vinstprocent: 52.71%

Standard

Er enig med dere som nevner Napoli, de var det nest beste laget på bortebane i Serie A i fjor. Kaptein og goalgetter Sergio Pellissier er veldig viktig for Chievo, så at han er skadet styrker spillet. Syns også Cavani mål til 2.90 @ Unibet er bra, han virker å være i god form om dagen.

Et annet spill jeg syns ligger for høyt er Juventus -1 AHC til 1.70 @ Canbet. Til sammenligning ligger average på 1.48. Juve imponerte voldsomt hjemme mot Parma og det var herlig stemning på tribunen. Bologna er ute av form og de har enda til gode å score. Juventus har et meget spennende lag i år etter signeringer av f.eks Vidal, Vucinic, Pirlo, Matri og Elia. Jeg tror Juventus kan være helt der fremme denne sesongen å kjempe om medaljer.

Her er hvordan Gazzetta tror lagene stiller: http://www.gazzetta.it/Calcio/prob_form/

Noen som vet hvor troverdig Gazzetta er?

Senast redigerad av Fake den 2011-09-21 klockan 16:59.
Fake är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-09-21, 18:49   #22

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 5947
Standard

Följande två singlar spelas i norska Adeccoligaen och turkiska Süper Lig:

Kongsvinger-Sandnes Ulf 1 2.25@Ladbrokes
Eskisehirspor-Genclerbirligi fler än 2.5 mål 2.00@Expekt

Sedan etablerade coachen Nordlie tog över krislaget Kongsvinger har det blivit två vinster coh laget ligger nu på lite säkrare mark. Senast tog laget en mycket imponerande vinst borta mot topplaget HamKam med 2-0. Ligatvåan Sandnes Ulf har överraskat samtliga men jag kan inte tänka mig annat än att det roliga nu är slut. Två raka förluster mot Hönefoss och HamKam kan vara tecken på detta. Jag tror att ett nytänt Kongsvinger tar tredje raka vinsten. Güven och Solum scorar.

Samtliga fyra matcher för Eskisehirspor och Genclerbirligi har gått över så här i inledningen av Süper Lig. 4-0 borta mot Sivasspor och 2-1 hemma mot Besiktas har det blivit för Eskisehirspor medan Genclerbirligi har inlett med 2-1 hemma mot Kardemir Karabükspor och 2-3 borta mot Samsunspor. Två gånger pengarna för överspelet låter bra i mina öron.

Singlarna spelas med medelinsatser. Spelstopp 19.00.

Senast redigerad av soulman den 2011-09-21 klockan 18:58.
soulman är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-09-21, 18:54   #23

FrankieJrs avatar

Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Chelsea matchar juniorer i Carling cup - Drogba kan dock spela - har sedan tidigare handikappspel på Fulham - vi får se vad som spelas. City spelar reservlaget men har ändå en riktigt hungrig elva. Birmingham verkar också vila ett gäng och tvivlar på kvalitén.

Chelseas sk juniorlag ser ju iofs ganska bra ut Skulle inte spelat efter att sett laguppställning. Man lär så länge man lever...suck...

Senast redigerad av FrankieJr den 2011-09-21 klockan 21:00.
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-09-21, 19:22   #24

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 3509
Standard

2011-09-21 Brighton - Liverpool (Carling Cup)

Datum: 2011-09-21
Tid: 20:45
Sport: Fotboll
Land: England
Liga: Carling Cup
Match: Brighton - Liverpool
Period: ft

Spel: Brighton O10.5
Insats: 4/5
Odds: 2.22
Bolag: Unibet

Motivering:
Tycker mig ha funnit ett mycket intressant spel i kvällens Carling Cup.

Brighton är nykomlingar i The Championship. Man gick upp i storslagen stil och har fortsatt på den inslagna vägen även denna säsong.
Ikväll möter man Liverpool och det var alltså inte så längesedan det skilde två divisioner lagen emellan. Det torde märkas på tempot i afton.

Brighton har på 9 tävlingsmatcher denna säsong dragit på sig inte minde än 23 gula kort + 1 rött. Det märks med andra ord på lagen även i The Championship att tempot är högre.

Dessa 24 kort ger ett snitt på 2,66 kort/match.
Att man då tar färre än 2 kort ikväll mot ett premier league-spelande Liverpool tycker jag känns märkligt. Dessutom är Liverpool ett lag som gillar att gå in hårt i närkamper, laget drog exempelvis på sig två röda kort senast i ligan, och det kan mycket väl smälla ikväll i denna cupmatch.

Liverpools kapten Steven Gerrard väntas göra comeback, och Craig Bellamy kan göra sin första match från start sen återkomsten till klubben. Vi vet att båda dessa lätt kan orsaka ett tappat huvud..

2.22 i odds hos Unibet att brighton tar över 10,5 i varningspoäng är alldeles för högt. det räcker alltså med två gula, alt ett rött för att spelet skall sitta.

Lycka till om ni hakar på!
Piturek är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-09-21, 20:59   #25

FrankieJrs avatar

Frankie Jr 2014/2015

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piturek Visa inlägg
2.22 i odds hos Unibet att brighton tar över 10,5 i varningspoäng är alldeles för högt. det räcker alltså med två gula, alt ett rött för att spelet skall sitta.

Lycka till om ni hakar på!
Hur funkar varningspoängsrankingen? 10p för ett gult och 20 för ett rött?

Spel redan inne Piturek. Snyggt!

Senast redigerad av FrankieJr den 2011-09-21 klockan 21:40.
Gammal 2011-09-21, 21:10   #26

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 987

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

10 poäng för gult och 25 för rött.
Corner är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-09-21, 23:04   #27

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fireas Visa inlägg
Fel av mig såklart menar jag inte Palermo - Roma.

Tack
Gick ju ändå
abber är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-09-22, 09:21   #28

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av FrankieJr Visa inlägg
Hur funkar varningspoängsrankingen? 10p för ett gult och 20 för ett rött?

Spel redan inne Piturek. Snyggt!
Ja, som någon redan svarat på så är det 10 poäng för gult och 25 för rött, alltså maximalt 35 poäng för en spelare.

Bra första rek må jag säga. Såg dock inte att spelet satt förrän nu..kollade livescore.com och där stod det inte ett enda gult på hela matchen så hade rättat som förlust. Skön morgon!
Gammal 2011-09-22, 10:38   #29

FrankieJrs avatar

Frankie Jr 2014/2015

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Piturek Visa inlägg
Ja, som någon redan svarat på så är det 10 poäng för gult och 25 för rött, alltså maximalt 35 poäng för en spelare.

Bra första rek må jag säga. Såg dock inte att spelet satt förrän nu..kollade livescore.com och där stod det inte ett enda gult på hela matchen så hade rättat som förlust. Skön morgon!
Byt till Flashscore. Och Championship, Carling cup och liknande är alltid BBC's liverapportering bäst.
Gammal 2011-09-22, 11:07   #30

Standard

Svårt när man ska kolla i smyg med mobilen..tjejen uppskattar faktiskt en myskväll utan sport också
Stängt ämne

td