![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 61Fotbolls Godis Stats: 23 - 18 - 1 ROI: 112.85% Vinstprocent: 56.10% |
![]() AIK vs Djurgården 19/9
AIK känns snäppet vassare än ett skadedrabbat Djurgården, ett lag som idag reser till Råsunda för att ta poäng. Två lag i olika delar av tabellen där Djurgården kämpar för överlevnad och AIK för gulddrömmar. Jag tror vi kommer få se en relativt jämn match spelmässigt där AIK tillslut drar det längsta strået och visar varför tabellen aldrig ljuger. Djurgården får i kväll klara sig utan Johan Oremo och Joel Riddez, iofs så har Mattias Jonsson kommit tillbaka men eftersom han inte är helt 100 tror jag inte att han kan störa AIK speciellt mycket. AIK är helt skadefritt och Pavey är på ingång.
Ärligt talat kan jag inte se något annat än hemma seger i kväll och spelar AIK seger till 1.80. @ betsson Djurgården kommer få det tufft på Råsunda ikväll, var så säkra. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
Sharpest
|
![]()
Underspelet var jag inne på med precis som en annan användare.
Kasst väder. AIK släpper sällan in mål på Råsunda. Djurgården har som du säger Jonsson i laget = de släpper inte in lika många mål heller sålänge han är på plan. 1-0 eller 2-0? |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Jag tror mer på rak etta på AIK. 1,99 på betfair är bra värde.
Kanske satsa en liten slant på 2-0 med om jag hittar bra odds. DIF fem senaste. Djurgården 2 - 2 GAIS Djurgården 0 - 2 Örebro Häcken 2 - 0 Djurgården Norrköping 2 - 1 Djurgården Djurgården 4 - 3 Trelleborg FF AIK har inte mött några topp lag de fem senaste men ändå starkt med 15 poäng. Norrköping 0 - 1 AIK AIK 3 - 0 Trelleborg FF AIK 1 - 0 Syrianska FC Örebro 1 - 2 AIK Mjällby 0 - 2 AIK På hemmaplan har AIK vunnit 10 och förlorat två matcher. DIF har vunnit 2, förlorat 8 och 1 oavgjord på bortaplan. Det blir en dyr vecka för en del av fansen i stockholm med fotbollsderby idag och hockeyderby i morgon. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Djurgården har allt att vinna idag och AIK har allt att förlora
Agger - Kennedy Rajalakso - Sjölund - Hämäläinen - Youssef Petter - Toivio - Ceesay - Nymann Dembo Bänk: Vaiho, Bergström, Lyyski, Hellquist, Guira, Jonson och Makolli Att sätta Nymann på högerbacken mot Mutumba är mycket bättre än att Kebba ska bli förnedrad gång efter gång. Nymann är offensiv av sig så kommer slå in bollar till Agger och Kennedy. Jonsson kommer nog in i runt 65-70 och är en jobbig jävel att möta AIK har förvisso fått 6 poäng på de senaste två matcherna utan Banguras men har inte imponerat på mig 0-0 är mitt tips om inte Dembo klantar till sig |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 148Svensk boll 2013 Stats: 29 - 38 - 5 ROI: 86.19% Vinstprocent: 43.28% |
![]()
Tror faktiskt på DIF här. AIK har spelat över sin förmåga nu ett tag känns det som och dubbla pengarna på DIF +0.5 känns absolut taget.
Lade också in över 2 @ 1.6 i spreadsheaten. Inga större insatser dock. |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
AIK verkar taggade, blir en slant på dem idag!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
Administrator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25032NFL 2017-2018 Stats: 51 - 50 - 0 ROI: 111.25% Vinstprocent: 50.50% |
![]()
Toivio inte kan medverka pga sjukdom och Djurgården tvingas därför starta med Ceesay och Lyyski som mittbackar och det håller knappt Superettan klass. Stort värde på AIK tycker till och med jag som Djurgårdare!
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
La just spel på AIK till (1.80) rätt tungt. Man är helt enkelt ett mycket bättre lag än Djurgården. Toppform med på AIK.
![]() ![]() |
![]() |
#9 | |
![]() Citat:
![]() Kan du nästan ha för att du sållat dig till Kebba-Hatar Brigaden och spelar mot DIF ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
Banned
Sharp$: 2021Allsvenskan 2012 Stats: 2 - 1 - 0 ROI: 146.67% Vinstprocent: 66.67% |
![]()
Enda regeln när det gäller betting på derbyn i Stockholm är att det inte finns regler. Spela på högsta odds och bli rik oavsett vad det är...
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 | |
Administrator
Sharp$: 25032NFL 2017-2018 Stats: 51 - 50 - 0 ROI: 111.25% Vinstprocent: 50.50% |
![]() Citat:
Blev back några kronor men jag är mycket glad ändå, under 2.5 satt ju iaf ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 | |
![]() Citat:
Bra,naturligtvis önskar jag inte att du förlorar. Vad är det för jävla insatser du kör med nuförtiden btw,med sån kassa borde du byta avatar till Charles Barkley så kan jag ta över Vlad Guerrero ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#13 | |
Administrator
![]() Citat:
Det är lugnt Vlad, offrar gärna några kronor för Djurgården! Sir Charles? Nej nej, Vlad är ju money, det vet väl du om någon ![]() ![]() Senast redigerad av Lazlo den 2011-09-19 klockan 21:46. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#15 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|