![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 61Fotbolls Godis Stats: 23 - 18 - 1 ROI: 112.85% Vinstprocent: 56.10% |
![]() Atalanta - Palermo 18/9
Har hittat Palermo DnB till oddset 2.05 @ betsson. Finner detta lite väl högt då man har flera giftiga anfallare bl.a. i Hernandez och Miccoli. där den sistnämnde såg riktigt vass ut senast på Guiseppe de Meazza. Är medveten om att statistiken talar emot palermo här när det gäller spel nere på comunale man har endast vunnit 3/35 (!) försök, man vann dock senaste mötet men då var Atalanta redan nedflyttnings klara. Att ha i åtanke är att Palermo har växt som lag de senaste åren och blivit något snäpp vassare än bl.a. Atalanta, så statistik som denna tror jag inte har någon större betydelse, Palermo är ett bättre lag i grunden och någon underskattning bör inte förekomma överhuvudtaget.
Jag tror jag man kan skaka nykomlingen Atalantas försvar lika väl som man gjorde med Inters för några dagar sen och lyckas få med sig tre poäng. "safe:ar" bettet med DnB, då X i den här matchen kan väl tänkas bli utgången. För den mer våghalsige finner man Palermo seger till 2.95. Peace out! |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Blev också förvånad över oddssättningen. Lyckades ta Palermo DnB till 2.25 på bet365.
Nu har det dock sjunkit till 2.2 men det är fortfarande skyhögt enligt mig. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Citat:
palermo spelade inte på borta plan mot inter på san siro, men spelade på hemma plan! ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
sorry my bad
![]() |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
@ storbonde...varför kände du det var värt? motivera gärna spelen.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
de gjorde en bra match senaste omgången mot inter, där de visade att de har utvecklats som lag. men om man sen kollar på statistiken mot atalanta på bortaplan, så kändes det inte riktigt värt risken att ta rak 2a. oddsen på halvgarderingen var väldigt bra, så jag tyckte det var passande! :P
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Ser ut som att många hoppas på en avbruten match och moneyback
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
hur blir det nu egentligen? visst lär dem casha tillbaka insatserna på kontot när matchen blev avbruten eller räknas Atalantas 1-0 som förlust nu? låter förjävligt isåfall. spelen måste väl ändå annuleras?
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
har hänt mig på unibet i tidigare lägen förra säsongen minns inte vilken match men då fick jag pengarna tillbaka. Det man spelar på är ett resultat sett över 90min + tillläggstid. Det får man ju inte här i detta fall. Så då antar jag att oddset annullersas och blir 1.00.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
"I det fall att ett vadslagningsevent blir avbrutet, kommer den nuvarande poängen vid tidpunkten för stoppet att räknas om minsta krav för den specifika sporten är uppfyllda alternativt om det finns ett officiellt resultat inom 36 timmar vid dealine för vadet.
Marknader som redan har bestämts är giltiga som tex halvtidsresultat i en match som blir avbruten i andra halvan av matchen. Alla andra marknader i detta vadslagningsevent blir satta med oddset 1.00." - betsson |
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#12 |
Moderator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408Fotboll 2013 Stats: 306 - 184 - 57 ROI: 104.46% Vinstprocent: 62.45% |
![]()
den verkar vara igång igen, enligt futbol24 iaf.. inte pålitligaste källan dock.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|