![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() 2011-09-17 Millwall - West Ham (Championship)![]() Datum: 2011-09-17 Tid: 13:30 Sport: Fotboll Land: England Liga: Championship Match: Millwall - West Ham Period: ft Spel: West Ham Insats: 6.00 Odds: 2.490 Bolag: Pinnacle Motivering: Da er det klart for London derby mellom Millwall og West Ham på The Den. Det er en av de eldste rivaloppgjørene i Engelsk fotball og det kommer til å bli en intens atmosfære rundt denne kampen. Sist gang lagene møttes i 2009 ble det mye bråk rundt kampen etter at banen ble stormet, Millwall supporter knivstukket og mye uroligheter. Kampen om Øst-London er her! I mine øyne så er det i utgangspunktet ganske stor forskjell på disse to lagene. Millwall ligger på 15.plass med 6 poeng på 6 kamper. West Ham ligger på 4.plass med 13 poeng på 6 kamper. Det skal være nivåforskjell på lagene, West Ham er tippet rett opp igjen og Millwall mest sannsynlig havner ca midt på tabellen. West Ham har et meget godt lag i Championship, de har riktignok mistet disse en god del spillere: Spoiler:
Men de har hentet inn mange gode spillere: Spoiler:
+ at de har fått inn Sam Allardyce som trener. Dette er et stort pluss ettersom Big Sam er kjent for å kreve mye fra spillerne sine. De har etter min mening den sterkeste troppen i Championship og de kommer mest sannsynlig til å gå rett opp igjen til Premier League på første forsøk. Millwall har mistet toppscorer Steve Morison til Norwich og Darius Henderson har kommet inn som erstatter. De har ikke noe spesielt imponerende lag på papiret og det er liten tvil om at de har et dårligere mannskap enn West Ham. Therry Racon og Shaun Batt er de eneste fraværene hos Millwall, mens West Ham må klare seg uten Frederic Piquionne, Gary O'Neil og Guy Demel er usikker. Det kommer riktignok til å være en kamp hvor begge lagene vil gjøre alt som står i sin makt for å unngå å tape. Det vil bli fantastisk stemning og spillerne vet hva som forventes. Når det er sagt så tror jeg forskjellen på disse to lagene er såpass stor at West Ham er favoritter. Selv om de ikke har vunnet på The Den etter 1988 så har det kun vært 3 kamper mellom disse lagene på The Den i tidsperioden frem til idag. West Ham har vunnet alle sine bortekamper så langt denne sesongen og Millwall har ikke tapt hjemme enda. Jeg prøver et spill på West Ham på bakgrunn av form og spillerstall! Lykke til om du følger! ![]() Senast redigerad av Fake den 2011-09-17 klockan 00:04. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Betsafe med 4.25 på rødt kort i kampen, spilles med 3 units. Dommeren i oppgjøret er Lee Mason og han har delt ut hele 19 kort på 3 kamper. Det blir en intens kamp og jeg syns Betsafe er for høyt ute med 4.25 på rødt kort.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Soap (+1) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
gillar inte att spela på derbyn så här, men denna går nog inte att backa på
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Aiaiai! Denne var sur å tape på. Lansbury misset to kanonsjanser, Bentley misset på åpent mål og Nolan headet rett på keeper. Det bare ville seg ikke inn! Begge spill ut dessverre
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|