![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() Dagens fotboll 16/9
Fredag !
http://livescore.com/ Själv gillar jag Gais 1.50. Peking har mkt att spela för men är alldeles för dåliga imo. Förvisso 0-0 borta mot Mjällby och 2-1 vinst hemma över Djurgården. Men man ska inte dra för stora växlar kring de lagen. Båda 2 ligger i botten av Allsvenskan. Gais kontrade ut Elfsborg och vann med 3-1 i förra omgången. Hängde antagligen av dom från guldstriden dessutom. Gais har varit riktigt bra i år. Speciellt på hemmaplan där man har ett bra facit 12-10-0-2 Celik och gubbarna vill säkert nå Europa-spel platser så de lär va motiverade inför denna matchen. Solen skiner i Göteborg, kan ju inte bli annat en fest ![]() Va har ni för spel idag ? ![]() Senast redigerad av zlotys den 2011-09-16 klockan 12:30. Anledning: Ser att den sjunker nu. Inget värde snart fan. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
funderar på om inte GAIS -1 till 1.9 borde vara lite bättre, det är bara egen amatör gissning. Jag tar det i alla fall.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
GAIS är ju givetvis favoriter här och bör ta 3 poäng men man ska ha i åtanke att två viktiga spelare saknas i Eric Bassombeng och Richard Ekunde som båda är avstängda. Dessutom är förstekeepern Jankulovski samt Fredrik Lundgren tveksamma.
Ett stort plus är ju att Mervan Celik är tillbaka i startelvan. Men när det droppar ner runt 1.4 finns det inte mycket värde. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Kan anbefale Skarbøvik - Bergsøy H -1.5 i norsk 3 div som starter kl. 18:30. Bergsøy mangler 6-7 spillere og møter serielederen som er i kanon form. Nordicbet har 1.75 som skal være ganske så spillbart, til sammenligning har Betsafe 1.50. Jeg setter 6 units.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Ser detta oxå nu, efter varit inne på Svenskafans. Får suga på den karamellen lite till
Senast redigerad av zlotys den 2011-09-16 klockan 12:39. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Jag sätter mina pengar på Gais ikväll, men jag kommer följa matchen och i värsta fall får man slänga in ett liveodds på X. men de borde inte behövas!
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|