Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-15, 14:39   #1

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 61

Fotbolls Godis
Stats: 23 - 18 - 1
ROI: 112.85%
Vinstprocent: 56.10%

Standard

Mjällby - AIK 15/9

Tycker mig ha funnit ett spelvärt odds i AIK seger till oddset 2.75 @ betsson. Baserat på AIKs finfina form på slutet och viljan att behålla Europa platsen tror jag är stor.Tror att AIK kommer gå för seger borta mot ett Mjällby som jag tycker har vacklat fram på slutet. AIK skall vara snäppet vassare och borde vinna ikväll. Eller? vad tycker ni?

Har även funderat på DnB till 1.95 @ betsson. Anser det vara mycket spelvärt då AIK inte har råd att tappa poäng om man vill vara med om uppgörandet av guldet (långt borta, jag vet, men finns fortfarande en liten chans).
cerixon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-15, 16:03   #2

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 1169

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

tycker att DnB ser bra ut.
Spelet mot Örebro såg inte allt för bra ut och Karikari och Catovic är fortfarande för oprövade strikers att lita på, för att gå in för vinst.
Inte långt kvar till derby får man även tänka på, en del spelare som riskerar att missa matchen vid varning.
highwon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-15, 19:16   #3

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 168
Standard

Jag körde AH0 på AIK till 2.15. AIK har fin form och borde vinna och skulle dom bara lyckas med X så förlorar man inget.
Larzcen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-15, 20:49   #4

junhagers avatar

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 358
Standard

Där satt den!
Jag tog en rak tvåa till 2.99.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
junhager är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td